Gå til innhold

YLOD.. PS3 døde ista..

Dodgethis-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Broren min sin fikk YLOD. Fikk ikke tatt backup engang, siden den nektet å starte opp. Prøvde disken hans i min 80GB PS3, men den ville ikke starte opp med den merkelig nok.

Expert folka sa han skulle få tilbake samme type maskin, samtidig som jeg gjorde klart for dem at noe annet ikke var aktuelt.

Lenke til kommentar
Broren min sin fikk YLOD. Fikk ikke tatt backup engang, siden den nektet å starte opp. Prøvde disken hans i min 80GB PS3, men den ville ikke starte opp med den merkelig nok.

Men prøvde dere disken din i hans?

Nope, den kom jo aldri på. Kom bare grønn-gul-rød lyskombo, ingen skjermbilde.

Den ble uansett sendt til rep igår, får vel den neppe igjen før nyttår.

Lenke til kommentar

Leverte PS3 ista! Elprice bruker tydeligvis ikke nordisk film som levrandør, noe jeg ante meg! Leverte den på service kompaniet. Noen som har erfaringer med de?

Håper ihvertfall de er kjappe :)!

Når jeg ringte de tidligere på dagen og forklarte problemet, sa de at det går ikke ann å fikse det, så de skulle kreditere kjøpet. Altså jeg får en ny av elprice, de hadde ikke 60 gig, så da skal jeg ihvertfall kreve en 250gig og mellomlegg.. Er vel ikke et for hardt krav det?

Lenke til kommentar

Leverte min inn på GAME i trondheim for 2 måneder siden, begynner bli litt lei av å vente...

Noen som vet hvor lang tid det må gå før man kan hevde "urimelig lang tid" og heve kjøpet, de sa det kom til å ta ca en måned når jeg leverte den inn.

2 uker siden de sa den var i posten, er her om 3 dager... Når jeg leverte den inn 20 oktober kunne jeg ikke se for meg det var noe problem å få den tilbake før jul liksom

Lenke til kommentar
Leverte min inn på GAME i trondheim for 2 måneder siden, begynner bli litt lei av å vente...

Noen som vet hvor lang tid det må gå før man kan hevde "urimelig lang tid" og heve kjøpet, de sa det kom til å ta ca en måned når jeg leverte den inn.

2 uker siden de sa den var i posten, er her om 3 dager... Når jeg leverte den inn 20 oktober kunne jeg ikke se for meg det var noe problem å få den tilbake før jul liksom

Hum, jeg leverte min inn på GAME i trondheim den 26.10, og de hadde ikke fått den inn på tirsdagen denne uka, så jeg måtte dra hjem uten den (kjipt jul). De sa forrige fredag at de var helt sikker på at den ville være inne på lørdag og SENEST på mandag, men hadde som sagt ikke på tirsdagen. Jeg er så sinnsykt forbanna på dem (GAME eller nordic, lurer litt på nå hvem det er som er treg). Håper jeg får noe for å måtte ha ventet i to måneder, og om jeg ikke gjør det kommer jeg faen meg til å lage et oppstyr.

Synes å ha hørt at man kan forlange en ny en om det går over to måneder? Litt kjipt da, siden det ikke er like lett å gå over til en ny ps3 som det var som å bytte ps2, siden man har mye drit på harddisken (kommer nok aldri til å spille demon's souls på nytt om jeg må starte fra skratch =/). Hadde også en 320gig harddisk i den, så det ville jo være 900kr tapt.

Lenke til kommentar
, siden man har mye drit på harddisken (kommer nok aldri til å spille demon's souls på nytt om jeg må starte fra skratch =/). Hadde også en 320gig harddisk i den, så det ville jo være 900kr tapt.

Hvis det var YLOD, så var nok hardisken screwed uansett.. Og da får du jo tilbake pengene for hardisken, hvis du sa ifra at den sto i...

Lenke til kommentar

Hum, jeg leverte min inn på GAME i trondheim den 26.10, og de hadde ikke fått den inn på tirsdagen denne uka, så jeg måtte dra hjem uten den (kjipt jul). De sa forrige fredag at de var helt sikker på at den ville være inne på lørdag og SENEST på mandag, men hadde som sagt ikke på tirsdagen. Jeg er så sinnsykt forbanna på dem (GAME eller nordic, lurer litt på nå hvem det er som er treg). Håper jeg får noe for å måtte ha ventet i to måneder, og om jeg ikke gjør det kommer jeg faen meg til å lage et oppstyr.

Synes å ha hørt at man kan forlange en ny en om det går over to måneder? Litt kjipt da, siden det ikke er like lett å gå over til en ny ps3 som det var som å bytte ps2, siden man har mye drit på harddisken (kommer nok aldri til å spille demon's souls på nytt om jeg må starte fra skratch =/). Hadde også en 320gig harddisk i den, så det ville jo være 900kr tapt.

Hehe de snakka om at det var en stakkar til som også venta på ps3n sin i samme sending ja, regner med det er deg da :p

Rimelig irritert jeg også nå ja, over 2 måneder er rett og slett alt for lenge...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...