Gjest Guest_Roger_* Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hallo! Jeg lurte på om noen vet om det er skadelig å være ilag med noen som nettopp har røket, over lengere tid. F eks, sitte atmed noen på skolen som røyker hver dag. Mener jeg her lest en plass om "indirekte passiv røyking" eller noe i den duren. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Med mindre de røyker i klasserommet (...), så er det nok ingen fare for noe som helst. I værste fall kan lukten legge seg på deg? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Lukten legger seg heftig på deg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_roger_* Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja, jeg vet det ikke er direkte farlig. men hvis jeg hadde hatt noe å vise til, slik at jeg slipper å sitte å lukte sur røyklukt hver dag på skolen, så hadde det vær herlig. Kan jeg "nekte" å sitte atme noen som har røyket f eks? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Viss det virkelig er så jævelig kan du vel snakke med han, eller læraren? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det så big case? Det lukter litt av klærne så går det bort etter en times tid om du er ute. Ser ikke problemet. Om du virkelig misliker at han lukter røyk og at du er redd for at det skal lukte av deg å så ville jeg nok ikke sagt det til han eller læreren. Kan resultere at du blir mobbet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå