thomassit0 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gjør nok ikke noe spesielt. Er årevis siden jeg ønsket meg noe annet enn penger, er egentlig ganske lei alt gavestyret i julen. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 True. 'ÅNEI IKKE DEG!!!' er jo bare helt konge ehh. jeg blir lei LanSi hu skal altit si noe som iriterer meg Fsx sine tråder er de beste trådene å hvorfor det? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) ja det er mange gode svar har må jeg si! Endret 15. desember 2009 av fsx Lenke til kommentar
fsx Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) fsx er den brukeren som kommer nærmest til det å bli definert som et forumtroll, uten at han egentlig er det.. if`ya catch my drift.. On topic: Hør på brukerne over her, vær takknemlig for hva du får. Om du ikke får det du ønsker deg, spar penger til du har råd til å kjøpe det selv. Uansett om du får det du ønsker deg eller ikke, så ønsker: jeg deg TS en riktig god jul! , må ikke gå rundt "grumpy" i romjulen om du ikke får hva du ønsker deg på julekvelden takk for den GOD JUL!! du oså !!!. ja også det troll tulen begyner og gå meg på nervene ikke noe frekt ment da Endret 15. desember 2009 av fsx Lenke til kommentar
fsx Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 vis jeg ikke får det jeg ønsker meg da selger jeg det fordi jeg har lenge lyst på flere rc fly Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har hendt at jeg har resirkulert gaver. Det vil si gitt dem videre til en annen person som ønsker seg det eller trenger det eller noe. Da kommer det til nytte og jeg sparer penger. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vertical^: Denne julen ønsket jeg meg faktisk ingen ting, men familien ville likevel ha en liten ønskeliste fra meg Etterhvert som man blir voksen går ønskelister over til handlelister. ..og vice versa når man er barn Lenke til kommentar
fsx Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 hei ser ut som julen blir redet moren min komm inn med en lang gave og jeg veit hva som er i den !! rc fly :) Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvis jeg får noe jeg ikke trenger/ikke vil ha, bytter jeg det selvfølgelig. Om det er noe jeg kunne tenkt meg, men som jeg ikke fikk, så kjøper jeg det selv etter jul. Ikke noe stress i det. : P Lenke til kommentar
fsx Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 leger ut bilder når jeg har åpnet gaven den 24 desember 2009 Lenke til kommentar
BathildaBagshot Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 I år fiksa jeg det "problemet" selv. Ønsker meg ALLTID bøker, men får sjeldent. Blir faktisk skuffa over det, for jeg er en skikkelig lesehest. I år kjøpte jeg ei bok og skreiv til Lise fra kattene... Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 ^ Jeg er en svoren tilhenger av å kjøpe en del julegaver til meg selv også... Hahaha. Pakker dem ikke inn, men det blir fort noen ekstra ting som blir kjøpt når jeg er ute og handler gaver. ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Er gøy når man får gaver man blir bedt om å pakke inn selv. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kjekt med gaver i julen, men gleder meg mest til å tilbringe tid med familie og venner. Det gjør faktisk jeg også. Har mista all julestemninga de siste 2-3 årene, men når jeg fant ut at jula ikke var kun pakker, kom den faktisk tilbake. Ikke slik som den var før, når jeg var et barn, men den er her i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå