Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton

Latias

Uniteds beste...  

26 stemmer

1. 1. Uniteds beste

• PIG
      0
    • De Laet
      2
    • Vidic
      2
    • Carrick
      0
    • Evra
      7
    • Valencia
      2
    • Scholes
      2
    • Gibson
      1
    • Obertan
      3
    • Berbatov
      3
    • Rooney
      2
    • Fletcher (innbytter)
      0
    • Welbeck (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      1
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja.
      13
    • Nei.
      0
    • Passe.
      9
    • Er ikke United supporter, så jeg er ikke fornøyd.
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De Laet har spillt over evne i første, utrolig sterk førsteforsvarer, med offensivt, rette løp, gode pasninger. Obertan er også konge :) . Litt klums, men potensiale som bare det.

Synes førsteomgangen hans har vært bedre enn noen av kampene til Rafael har vært på høyrebacken. For meg virker De Laet som en potet som har mye større potensiale enn hva O'Shea hadde som ung, fremtiden er lys :D

O'Shea var et stort, med trykk på stort backtalent for oss. Det er merkelig hvor mange som har glemt det. Han stod så absolutt ikke tilbake for det De Laet viser nå som 21-åring.

Savner angrepsmønstre og evnen til å tørre å prøve selv, altfor ofte skal vi pirke den videre til neste spiller, der er ofte viktigst å få avsluttet angrepet, Scholes kan med fordel skyte oftere. Berbatov sutret gjennom hele kampen, irriterende, men assisten var flott, begynner å savne Berbatov-magien fra i fjor så jeg håper han finner igjen tryllestaven snart.

Welbeck var grei, litt uheldig med avslutningene, men det blir som oftest ikke helt rene avslutninger i fossregn, det er jo bare å gå ut selv i pøsende regn og prøve å skyte trilleballer.

Lenke til kommentar
De Laet har spillt over evne i første, utrolig sterk førsteforsvarer, med offensivt, rette løp, gode pasninger. Obertan er også konge :) . Litt klums, men potensiale som bare det.

Synes førsteomgangen hans har vært bedre enn noen av kampene til Rafael har vært på høyrebacken. For meg virker De Laet som en potet som har mye større potensiale enn hva O'Shea hadde som ung, fremtiden er lys :D

O'Shea var et stort, med trykk på stort backtalent for oss. Det er merkelig hvor mange som har glemt det. Han stod så absolutt ikke tilbake for det De Laet viser nå som 21-åring.

Ja, nå som du sier det så husker jeg at han faktisk var et stort talent, jeg modererer meg til at De Laet virker til å ha større potensiale, men ikke mye større. Andreomgangen hans var derimot ikke like god som førsteomgangen.

Er for øvrig stort sett enig i resten av det du skrev.

Lenke til kommentar

Syns Welbeck var frisk og hadde et par veldig gode involveringer jeg. Skuddene var ikke så fantastiske nei, men de er der et sted. :) Ellers en grei kamp, ikke noe spesielt. Var digg å ha Scholes på banen sånn at vi faktisk kom oss fra midtbanen til spissene raskt med god presisjon, og ikke som lørdag hvor vi bommet på 3/4 pasninger.

Btw, Vida er skadet. Calf Strain. "Worrying", sa Fergie etter kampen.

Not good.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Trodde at Manchester skulle få et par mål til. Men 3-0 er jo en god seier :)

Sorry meg, men klarer ikke la vær å bruke ytringsfriheten min her. Ikke kall laget "Manchester". Man Utd / United, eller et eller annet. Syns nesten Manchester høres like dumt ut som ManU.

De Laet var konge og Fletcher var 100%. Evra er faen meg sjef. Glad for at jeg tok på meg Vidic-drakta i dag :)

Lenke til kommentar

Jeg følger deg på den alko ... hol - greia, men syns De Laet var stor i dag. Mange bra brudd, og alltid stødig syns jeg. Var drita under kampen og, så hvem vet hva jeg så.

Målet til Valencia er jo fantastisk. Rart ikke fler har nevnt det. Hælflikk på hælflikk med første toucher, brasse-assist og skudd i steget-mål. Lekkert.

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg med denne kampen (og et par av di foregående) er at Rooney synker så sykt langt ned i banen.Det irriterer meg pga Rooney var misfornøyd med at han måtte dette når Ronaldo var i klubben,samt Berbatov kommer ikke til sin rett når han ikke har en offside-felle-hore foran seg til å distrahere forsvaret.Berbatov er langt bedre til å starte angrep enn Rooney imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...