Scented Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Eg har opplevd dette problemet før. Pc'en står bare og suser med alle viftene på 100% speed, harddisken spinner opp og alt starter. MEN. Eg får ikke noe skjermsignal og pc'en booter ikke. Eg har lest på utallige forum og har ikke funnet noen løsning ennå. Har mange ide'er, men før eg setter i gang med noen prosjekt vil eg gjerne ha noen andre sin mening. Eg er ingen ukjent person innen pc, har utdanning innen det. Men eg kunne tenke meg litt hjelp. Hardware speccs: PSU: Silver power PSU 600W Motherboard: Asus P5N-D nForce-751i Harddrive: Western Digital Caviar GP 500GB SATA2. GPU: XFX GeForce 9800GTX OS: Windows Vista Endret 14. desember 2009 av Scented Lenke til kommentar
Scented Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Anyone? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 lenge siden du har bygd denne pc'n? Overklokket? Prøvd med en annen skjermkort? Lenke til kommentar
Scented Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 lenge siden du har bygd denne pc'n? Overklokket? Prøvd med en annen skjermkort? Det er ikke lenge siden. Underkant av 1 1/2 år. Den er ikke overklokket. Har ikke prøvd med ett nytt skjermkort, men eg har hatt dette problemet en stund, men det har ikke vært alvorlig før nå. Pc'en kunne ikke slåest av å være plugget i strøm mens den var avslått, da ville den nemmelig ikke starte. Eg kan gjette att det som eventuelt var gale har blitt verre. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fjernet evt DVD-drev og annet utstyr? Har opplevd at en defekt DVD-brenner forårsaket akkurat det samme som du beskriver. Lenke til kommentar
Scented Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Den startet faktisk idag. Lot den stå uten strømmen iplugget over natten og fram til 11-12 neste dag. Da startet den på første forsøk. Men eg tror likevel ikke det er siste gangen eg kommer til å oppleve dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå