Gjest gjestejente. Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er en jente på 19 år, jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 1 år. Vi har alltid hatt bra sex, aldri hatt noen problemer før. Men nå i det siste har jeg fått vondt når vi har sex. Det er ikke bare litt vondt, jeg klarer ikke å få noe inni meg, ikke dildo heller. Dette har vart i noen måneder nå og det virker som typen blir litt lei. Han prøver seg innimellom, men det går ikke. Jeg synes dette er veldig leit. Han trekker seg litt vekk fra meg ellers også merker jeg. Er det noe jeg kan gjøre? Vært hos legen, hun visste ikke hva det kunne være Lenke til kommentar
Right Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det kan ikke være vaginisme, da? Google det, og se om du kjenner deg igjen, evt. ikke. Høres uansett ikke noe gøy ut.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Gå til en annen lege. Det hender leger overser ting, spesielt hvis det er tilfelle av noe de ikke har vært borti. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg var til legen etter at jeg erfarte meget smertefull penetrering. Hun kunne fortelle meg at jeg hadde sopp og ga meg en pille. Tre måneder etterpå gjorde det fremdeles like vondt, og det viste seg da at jeg hadde rett og slett raknet innvendig. Så kom deg til en annen lege! Lenke til kommentar
Right Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg var til legen etter at jeg erfarte meget smertefull penetrering. Hun kunne fortelle meg at jeg hadde sopp og ga meg en pille. Tre måneder etterpå gjorde det fremdeles like vondt, og det viste seg da at jeg hadde rett og slett raknet innvendig. Så kom deg til en annen lege! Whaaat? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg hadde en rift gjennom nesten hele sjeden. Veldig vondt... Lenke til kommentar
Right Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Jeg hadde en rift gjennom nesten hele sjeden. Veldig vondt... Forståelig. Skjønner bare ikke helt hvordan man greier å ikke merke at det er det som skjer. Evt. hvordan en lege ikke greier å se det. Men nok OT. Hørtes bare helt sinnssykt ut. Endret 14. desember 2009 av Right Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg