Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Nylig sexdebutert, opplevde brått ereksjonsproblem. Hva kan grunnen være?

Gjest guestIam

Anbefalte innlegg

Gjest guestIam

hei

er en gutt på 17, som sexdebuterte for to-tre uker siden da dama var på besøk. gikk bra i starten, da vi la og klinte og befølte hverandre, og gikk bra i 7-8 minutter når vi "gjorde det", helt til hu ba meg legge meg på ryggen så hun kunne ri meg. da mistet jeg hevelsen, og klarte ikke få den opp igjen, uansett hva vi prøvde. har ikke prøvd å ha sex etter dette, men tenner ikke like mye ved tanken på sex lenger heller. er det noe galt med meg pga dette? kan det komme av at jeg har vært veldig stresset og sliten i det siste, og nesten ikke fått sove på 4-5 uker?

håper på ordentlige svar, og ikke frekke/spydige etc svar fra folk som enda er i fjortissalderen.

gutt 17

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest guestIam

hehe, så lenge en ikke oppfører seg så barnslig som fjortiser flest, så går det greit, og er mange på over 14 som enda er veldig barnslig i huet:P

men OT: nei, det var ikke noe alkohol. var kanskje fordi jeg var veldig nervøs og hadde prestasjonsangst?

noen andre som har svar det noe av det andre jeg spurte om? hadde vært fint med noen svar...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...