ellipsis Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei! Spilte litt WoW for morro skyld før og har kanskje lyst til å begynne me det igjen. Satt meg aldri skikkelig inn i spillet, noe jeg egentlig angrer på. Så trenger litt hjelp for å sette meg litt "inn" i spillet. Vil gå retri palla, kan dere si noen "tommelfinger" regler som jeg trenger ang. det? Hva slags buffs jeg skal ha, hva slags buff jeg skal gi, hva av specs på armor skal jeg ha osv. Setter veldig pris på hvis jeg får noen tips og triks har lest en del ang. om det men føler at jeg ikke får noe hjelp der. Har spilt litt, så er ikke helt noob men hakket over Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Du får vel fler svar her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=172 WoW forumet Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Flyttet til WoW-forumet Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Spec og glyphs: http://www.wowhead.com/?talent#sVmZVZVfbtbIuGdIfsu:o0Gm0c Spell rotasjon/prioriteringsliste: Crusader Strike > Judgement > Divine Storm > Consecration > Exorcism (art of war) Når du får 2-set bonus av t9 og item lvl 245+ gear, kan du prioritere Judgement over Crusader Strike. Gem Strength all the way. Meta gem = 21 agi og 3% mer crit damage. Bruk 1 Nightmare Tear gem for å aktivere denne. Enchants: Head: 50 AP, 20 crit Shoulders: 40 AP, 10 crit Chest: +10 all stats Bracers: +50 AP Gloves: +44 AP Pants: 75 AP, 25 crit Boots: Icewalker frem til hit cap, deretter +32 AP Våpen: Berserking Bruk Seal of Vengeance/Corruption på bosser og single target dps, Seal of Command på single target mobs som lever mindre enn 30 sec og på AoE. Endret 15. desember 2009 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Spec og glyphs:http://www.wowhead.com/?talent#sVmZVZVfbtbIuGdIfsu:o0Gm0c Spell rotasjon/prioriteringsliste: Crusader Strike > Judgement > Divine Storm > Consecration > Exorcism (art of war) Når du får 2-set bonus av t9 og item lvl 245+ gear, kan du prioritere Judgement over Crusader Strike. Gem Strength all the way. Meta gem = 21 agi og 3% mer crit damage. Bruk 1 Nightmare Tear gem for å aktivere denne. Enchants: Head: 50 AP, 20 crit Shoulders: 40 AP, 10 crit Chest: +10 all stats Bracers: +50 AP Gloves: +44 AP Pants: 75 AP, 25 crit Boots: Icewalker frem til hit cap, deretter +32 AP Våpen: Berserking Bruk Seal of Vengeance/Corruption på bosser og single target dps, Seal of Command på single target mobs som lever mindre enn 30 sec og på AoE. Takk for det, endelig noen som er villige til å hjelpe så tusen takk med spell rotasjon/prioriteringsliste, hvilken judgement skal jeg bruke? light? Hvilke buffs vil du si det er best å gå med? Hører så veldig mye rart der (driver fortsatt å lvl forresten) Så hvis noen har fler tips så kom gjerne med dem sikkert flere som har nytte av det også Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 skal jeg satse på strenght, stamina, agility og intellect på items jeg får eller skal jeg kutte ut noe? har hørt at strenght er ihvertfall noe jeg må ha, men hva me alt annet? Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 skal jeg satse på strenght, stamina, agility og intellect på items jeg får eller skal jeg kutte ut noe? har hørt at strenght er ihvertfall noe jeg må ha, men hva me alt annet? Nei nei nei. Stamina 'trenger' du ikke, agility og intellect er søppelstats for paladins. Agility-items fungerer til en viss grad om du gearer riktig og eventuelt hvis du ikke har noe annet. AMD 4ever, om man har 2pc T9 og høyt gear er det bedre å gemme 10 STR og 10 crit i gule sockets der man vil få +4 strength eller mer som socket bonus. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Ja, jeg er klar over det, men forskjellen på pure strength og litt ekstra crit er minimal i forhold til hvor mye forvirring det kan skape for en som er ny med klassen ^_^ Edit: Hvilken judgement type du bruker av Light eller Wisdom har ingenting å si. Er dere flere paladins i raidet, er det bare å avtale seg imellom hvem som judger hva. I heroics kan du like greit bruke Light imo. Buffs under levling: Blessing of Might Seal of Command/Righteousness Devotion/Retribution Aura. Aura har minimalt å si. Om du er eneste paladin i gruppen/raidet, er prioriteringen av buffs på deg selv: Blessing of Might Seal of Vengeance/Corruption Retribution Aura Endret 16. desember 2009 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kanskje lurt å bruke wisdom i heroics, ellers kan du fort gå tom for mana. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg vil være uenig og si at om man er eneste paladin i raid er Blessing of Kings bedre, særlig i raids, der den ekstra HP-en vil gjøre utslag. Selv er jeg på et punkt der forskjellen mellom BoK og BoM utgjør en forskjell på bare 80 AP uten noen buffs på meg - selv denne forskjellen blir mye mindre med procs og raid buffs også. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Om du er den eneste pallyen i et raid er det ofte både shamans og warriors der som kan ta seg av mp5 og ap om det er nødvendig, så jeg pleier og å gå for kings om jeg er eneste pallyen i en 10 man f.eks. Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 takker for all infromasjon har sett og hørt noe som jeg ikke vet helt om det stemmer: at retri palla ikke skal bruke plate grunnet at det bruker mye mana, det må da være feil? :S er det ikke slik at man burde gå til plate på lvl 40? en annen ting også, er det greater buffs som gjør at man kan buffe mange på en gang? slik at man slipper å buffe en og en, f.eks greater BoK Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er ikke noe poeng i å ikke gå Plate. Etter du har fått Judgements of The Wise talents vil du ikke gå tom for mana ved normal levling uansett. I raids er det greater blessings som gjelder ja, gjerne også i heroics. En greater blessings fungerer slik at om du buffer f.eks. en Warrior med Greater Blessing of Kings, vil alle warriors innen buff range få samme buff. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bare husk på at Warlocks deler buffs med de fleste av petsene sine, og noen hunter pets deler buffs med warrior/rogue. Det betyr at om du har gitt GBoK til en Lock og så gir petten hans GBoM, vil den ofte gjøre at locken også får BoM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå