Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

mistet følelsene for dama?

Gjest gjest1992

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1992

hei

jeg har hatt ei dame nå i 1 og en halv måned og vi har holdt på i ca en måned før vi ble sammen. men i det siste virker det som jeg har mistet følelsene for hun, jeg kjnner liksom ikke den samme kriblingen i magen når jeg tenker på hun og når jeg snakker med hun. jeg syns hun er utrolig pen, hun er snill, tar meg for den jeg er, og alt sammen, men i det siste har jeg liksom ikke hatt de samme følelsene som tidligere. vi er henholdsvis 17(jeg) og 15(hun).

noen som kjenner seg igjen og kanskje kan fortelle meg hva jeg burde gjøre? vil ikke såre hun, for vet hun har hatt det utrolig vondt etter brudd med andre, og hun og alle venninene hennes sier hun er så lykkelig etter at hun ble sammen med meg, før var hun bare deprimert og ville ingenting, samme var egentlig jeg og, men jeg føler ikke at det er rett av meg å være sammen med hu så lenge jeg ikke føler det samme som tidligere. har forresten vært veldig stresset i det siste og sovet lite, kan dette virke inn på følelsene?

takker for svar, gutt 17:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Kjell_*

For meg høres det ut som du er veldig glad i denne jenta. Du beskriver henne med vakre ord og du tar hennes følelser på fullt alvor. Du skriver til og med om dette i forumet.

Et forhold kan alltid svinge litt. At du tidvis ikke føler samme spenning og kribling er helt normalt. Særlig, som du sier etter å ha hatt en dårlig stressende periode. Men det skinner igjennom at du bryr deg mye om henne.

Mitt råd til deg er at du skal ta tiden til hjelp. Følelsene kommer helt sikkert tilbake når du har fått det bedre med deg selv.

For all del ikke gi avkall på denne jenta som du tydeligvis er veldig glad i. Det vil du helt sikker angre på senere.

Lenke til kommentar
Gjest gjest1992
For meg høres det ut som du er veldig glad i denne jenta. Du beskriver henne med vakre ord og du tar hennes følelser på fullt alvor. Du skriver til og med om dette i forumet.

Et forhold kan alltid svinge litt. At du tidvis ikke føler samme spenning og kribling er helt normalt. Særlig, som du sier etter å ha hatt en dårlig stressende periode. Men det skinner igjennom at du bryr deg mye om henne.

Mitt råd til deg er at du skal ta tiden til hjelp. Følelsene kommer helt sikkert tilbake når du har fått det bedre med deg selv.

For all del ikke gi avkall på denne jenta som du tydeligvis er veldig glad i. Det vil du helt sikker angre på senere.

tusen takk for svar, godt å høre noen si det. snakket med en kamerat av meg om dette, og han sa jeg burde droppe hu om jeg følte det sånn, men ville vente og se om jeg fremdeles har de samme følelsene etter en stund, og har stor tro på det selv. håper det går seg til igjen:) godt å høre noen ha noe positivt å si om sånt, og ikke komme med forslag om at jeg burde droppe hun pga det, setter pris på det:)

kommer med tilbakemelding om hvordan det går om en stund:)

takk for svar:) føles alt mye bedre etter å ha fått snakket med hun også

Lenke til kommentar
vil ikke såre hun, for vet hun har hatt det utrolig vondt etter brudd med andre, og hun og alle venninene hennes sier hun er så lykkelig etter at hun ble sammen med meg, før var hun bare deprimert og ville ingenting

Dette teller ikke; dette er ikke ditt ansvar.

Uansett, virker som "behold dama" er det svaret du vil høre. Synes det betyr at du bør beholde henne.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok heller hørt på kjell enn kompisen din i dette tilfellet. Det er typisk dårlig holdning din kompis viser der, og om man alltid tenker slik kan man droppe å feks gifte seg..

I tillegg til det kjell sa kan jeg legge til at dere bør jobbe litt for forholdet, ting går ikke alltid helt av seg selv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...