Gjest Guest_bob_* Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvis jeg har klamydia, og slikker ei jente som ikke har klamydia. Kan hun bli smittet da? Lenke til kommentar
Humber Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Seksuelt overførbare sykdommer kan kun videreføres ved samleie Men for å snu det litt: hvis en jente har klamydia/en annen kjønnsykdom og du slikker henne, kan du få det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg vet man kan få gonore i halsen hvertfall. En venninne av søstra mi fikk det. Og siden hun var under 16 så var det helt sikkert jævlig morsomt for hu når mora fikk vite det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_bob_* Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg fant en amerikansk (eller kanskje canadisk) helseside hvor det sto at klamydia ikke kan smitte fra tunge til fitte. Husker ikke hvor adressen i farten, så da har jeg dessverre ingen kilder på det. Hvis jeg finner den igjen skal jeg legge den ved her. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det er ikke riktig å si at seksuelt overførbare sykdomer _ikke_ kan overføres ved oralsex. Det har blant annet vært beskrevet tilfeller hvor mottaker av oral sex (fellatio) har blitt smittet med HIV fra vedkommende som utførte oralsexen. Det er dog sjeldent. Andre infeksjoner som er lokalisert i munnområdet, kan (selvfølgelig) smittes videre ved oralsex, også vanlig penetreringssex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå