Geir M Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Kvinnelige skurker funker svært sjeldent bra. Hun engelske var ihvertfall helt forbanna irriterende og ubrukelig. Endret 13. juni 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kvinnelige skurker funker svært sjeldent bra. Hun engelske var ihvertfall helt forbanna irriterende og ubrukelig. Amen. Kunne ikke fått sagt det nok hvor mye jeg absolutt hata hu. Fy ****. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Leste at denne sesongen bare kommer til å ha 10 episoder. Lurer på hvorfor de kutter den ytterligere ned. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Les bakover i tråden, det er 12. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Lurer veldig på om noen andre på politistasjonen utvikler en mistanke om Dexter. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Leste at denne sesongen bare kommer til å ha 10 episoder. Lurer på hvorfor de kutter den ytterligere ned. Det ermange som har tatt feil av dette. Saken er at Julia Stiles kun skal være med i 10 av de 12 episodene. Hvorfor skulle de plutselig bytte etter fire sesonger fra 12 til 10 episoder? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er mange serier som foretar slike bytter. Stargate har for eksempel kjørt 21-22 episoder i 7 sesonger, men så byttet de til 20 episoder. 1 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Dexter sin fanside på facebook: "Production on season 5 has begun, and guess who we brought to join in on the fun? Jonny Lee Miller joins the season 5 cast of Dexter! Miller will play a mysterious man who is intricately involved in the storyline with Julia Stiles' character." Da er de i gang med produksjonen hvertfall!! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hvordan er spoilerne i denne tråden? Gjelder det bare skuespillere og sånne ting eller kommer promoer, sitater om hva sesongen skal handle om og lignende til å komme opp uten spoilertags. Bare lurer slik at jeg vet om jeg skal oppholde meg i denne tråden frem til seriestart. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Promoer, og avsløringer av handlingen skal være i spoilere, ellers er det vel mer eller mindre fritt frem vil jeg tro Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ting som står i bøkene og som ikke har skjedd i serien bør også være i spoiler. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hvis det viser seg at Julie Benz(Rita) kommer tilbake i serien, vil dette bli markert i spoiler her? Eller lignende situasjoner. Dette vil jo avsløre litt mer en vanlig skuespiller om en karakter vi aldri har møtt før. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hvordan skal hun det? Så ganske død ut sitt eget bad av blod. Kommer hun tilbake vil det nok skje av flashbacks eller drømmer/fantasier. Og ikke minst er produksjonen i gang allerede, har de ikke ordnet kontrakt med henne nå, tviler jeg på at de gjør det i midten av sesongen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Hun kommer da tilbake akkurat som du sa, i form av flashback/spøkelse. Jeg lurte bare på om det hadde blitt regnet som spoiler i denne tråden, for meg så hadde dette vært en spoiler som skulle i spoilertags. Hvis det foreskempel hadde blitt klart at Cody ikke skulle vært med i sesongen, så er det for meg en spoiler, selv om det ikke sier noe spesefikt om handlingen. Jeg hater spoilere over alt, og er derfor überforsiktig med å unngå dem. Endret 26. juni 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Aha Ja hvis noe slikt skjer (som jeg faktisk håper på) så er det spoilermateriale ja. Liker ikke spoilere selv men noen ganger tar nysgjerrigheten overhånd. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Første titt på sesong 5: http://www.youtube.com/watch?v=Tb94RrfGlso Bedre video kommer senere trolig, men dette er bedre enn ingenting. Noe bilder fra sesong 5: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Tror den personen som holdt kameraet var en amatør, og i tillegg handikappet. Enhver idiot kan holde kameraet oppe, og se i den lille ruta vedsiden av kameraet for å se om du filmer det du skal. Hvem idiot er det som legger kameraet ned i fanget midt i filmingen flere ganger? Endret 24. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ja, det er da lett å stå å filme der når Comic-Con ber deg ikke filme slikt som trailere og sånt på Comic-Con. Folk har blitt kasta ut for det tidligere... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ja, det er da lett å stå å filme der når Comic-Con ber deg ikke filme slikt som trailere og sånt på Comic-Con. Folk har blitt kasta ut for det tidligere... Ante ikke at det ikke var lov, jeg. Regna med det var lov til å filme når slike ting har blitt filmet før plenty av ganger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Var ikke lov der i fjor hvertfall, så tviler egentlig. Ting skal helst være "esklusivt" til Comic-Con til kanalene venter med å legge slikt ut selv etter messa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå