Gå til innhold

Dexter - Sesong 5 (USA) - Generell diskusjon (Spoiler i tråden!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste at denne sesongen bare kommer til å ha 10 episoder. Lurer på hvorfor de kutter den ytterligere ned.

Det ermange som har tatt feil av dette. Saken er at Julia Stiles kun skal være med i 10 av de 12 episodene. Hvorfor skulle de plutselig bytte etter fire sesonger fra 12 til 10 episoder?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dexter sin fanside på facebook:

"Production on season 5 has begun, and guess who we brought to join in on the fun? Jonny Lee Miller joins the season 5 cast of Dexter! Miller will play a mysterious man who is intricately involved in the storyline with Julia Stiles' character."

Da er de i gang med produksjonen hvertfall!! :D

Lenke til kommentar

Hvordan er spoilerne i denne tråden? Gjelder det bare skuespillere og sånne ting eller kommer promoer, sitater om hva sesongen skal handle om og lignende til å komme opp uten spoilertags. Bare lurer slik at jeg vet om jeg skal oppholde meg i denne tråden frem til seriestart.

Lenke til kommentar

Hvordan skal hun det? Så ganske død ut sitt eget bad av blod. Kommer hun tilbake vil det nok skje av flashbacks eller drømmer/fantasier. Og ikke minst er produksjonen i gang allerede, har de ikke ordnet kontrakt med henne nå, tviler jeg på at de gjør det i midten av sesongen.

Lenke til kommentar

Hun kommer da tilbake akkurat som du sa, i form av flashback/spøkelse. Jeg lurte bare på om det hadde blitt regnet som spoiler i denne tråden, for meg så hadde dette vært en spoiler som skulle i spoilertags. Hvis det foreskempel hadde blitt klart at Cody ikke skulle vært med i sesongen, så er det for meg en spoiler, selv om det ikke sier noe spesefikt om handlingen.

Jeg hater spoilere over alt, og er derfor überforsiktig med å unngå dem.:)

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tror den personen som holdt kameraet var en amatør, og i tillegg handikappet. Enhver idiot kan holde kameraet oppe, og se i den lille ruta vedsiden av kameraet for å se om du filmer det du skal. Hvem idiot er det som legger kameraet ned i fanget midt i filmingen flere ganger? :wallbash:

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Ja, det er da lett å stå å filme der når Comic-Con ber deg ikke filme slikt som trailere og sånt på Comic-Con. Folk har blitt kasta ut for det tidligere...

Ante ikke at det ikke var lov, jeg. Regna med det var lov til å filme når slike ting har blitt filmet før plenty av ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...