Beyma Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Spent å se hva Dexter finner på i sesong 5 ja! En mulighet er at han tar til seg barna og lærer opp en av de til å bli som han, og slik viderefører kodeksen til Harry. Det tror jeg ikke. Grunnen til at Harry gir han den "kodeksen" er jo rett og slett fordi han mangler empati og følelser. Med mindre de barna ender opp som han, så tviler jeg på det. Det vil bli ramaskrik i statene da tror jeg. Lenke til kommentar
hmol Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Bakgrunnen for Harry sin kodeks er at den skal beskytte Dexter. Hvis en av ungene begynner å få en økende trang til å drepe, er det ikke unaturlig at Dexter vil gjøre det samme. Muligheten er til stede for at babyen ender opp som han. Born in blood. Samtidig har Cody og Astor hatt en trøblete oppvekst med en voldelig narkoman til far. Hva han gjør angående drapet på Rita har jeg ikke så mange tanker om, men at han er smart nok til å bortforklare det meste er det vel ingen tvil om. Endret 28. mai 2010 av hmol Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Bakgrunnen for Harry sin kodeks er at den skal beskytte Dexter. Hvis en av ungene begynner å få en økende trang til å drepe, er det ikke unaturlig at Dexter vil gjøre det samme. Muligheten er til stede for at babyen ender opp som han. Born in blood. Samtidig har Cody og Astor hatt en trøblete oppvekst med en voldelig narkoman til far. Hva han gjør angående drapet på Rita har jeg ikke så mange tanker om, men at han er smart nok til å bortforklare det meste er det vel ingen tvil om. Helt riktig det du sier der. Blir veldig spennende å se hva som skjer i sesong 5 når det er så mange utfall, og ting som kan skje etter hendelsen med babyen. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 I følge IMDB.com så skal første episode i sesong 5 sendes søndag den 26. september. Rundt 3,5 måned igjen nå. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sesongen er helt åpen. Gleder meg. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Sesongen er helt åpen. Gleder meg. Gleder meg helt klart jeg også. Er vanskelig å forutse noe som helst. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg fant coveret til nye boka som kommer i September jeg: http://www.amazon.com/Dexter-Delicious-Jeff-Lindsay/dp/0385532350 Det er alt for lenge til September Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Ny skuespiller som blir med i sesong 5: Julia Stiles: "Julia will be playing a "mysterious" woman in a ten-episode arch who will make a connection with Dexter in the wake of him losing his wife" Hvordan blir dette da tro? Blir trolig en ny kjæreste hvertfall? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Håper hun har noen skikkelige svin på skogen. Likesinnet ala Lila, bare ikke så klin gærn. Tror hun kan gjøre det bra. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Håper hun har noen skikkelige svin på skogen. Likesinnet ala Lila, bare ikke så klin gærn. Tror hun kan gjøre det bra. Håper litt på det jeg også, bare ikke sånn pyro galning som Lila. Kan nesten ikke vente til september Men, er jo ikke akkurat noe man kan gjøre med at de skal ha premiere da. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Skeptisk om jeg kommer til å like henne. Det var noe kjent med henne, og jaggu hadde hun spilt i The Bourne Ultimatum. Kan bli spennende. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Norsk artikkel er oppe. http://www.kjendis.no/2010/06/08/kjendis/dexter/tv/12055747/ Men bare 10 episoder, noen som kan verifisere det. Stoler ikke på det db.no sier. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kommer til å komme mye rykter om handlingen de neste ukene, da innspillingen starter i disse dager i Miami. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ugh, har aldri likt Julia Stiles. En middelmådig skuespiller. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvis jeg skal tippe villt på premiere, så vil jeg tro Søndag 26. september I følge IMDB.com så skal første episode i sesong 5 sendes søndag den 26. september. Ikke verst! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Norsk artikkel er oppe. http://www.kjendis.no/2010/06/08/kjendis/dexter/tv/12055747/ Men bare 10 episoder, noen som kan verifisere det. Stoler ikke på det db.no sier. Jeg kan avkrefte det. Dagbladet som er dårlig på engelsken sin. Det som menes er at Stiles skal spille i 10 av de 12 episodene. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Aaah, det blir godt å få Dexter tilbake igjen!! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Hvis jeg skal tippe villt på premiere, så vil jeg tro Søndag 26. september I følge IMDB.com så skal første episode i sesong 5 sendes søndag den 26. september. Ikke verst! Heldig med den ja! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tippa faktisk 26 september eg og. Var jo 50/50 me har jo visst lenge at det var enten 26 september eller 3 oktober. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå