Aes456 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har absolutt ingen forståelse for at noen kan si at sesong 4 er dårlig. Og jeg har ingen forståelse for hvorfor du sier det Sesong 4 har dratt serien i en helt annen retning enn det vi så i sesong 1, så da sier det vel seg selv at noen vil like det og noen vil ikke like det? Ja det stemmer som du sier at det handler om hvordan Dexter lever forskjellige liv, men i sesong 1 var det kun han selv og tenke på og vi fikk se mer til Dexters mørke side. Sesong 1 var også mer "hemmelig" Sesong 4 derimot, var han mer family man og det er mye mer om familien osv. Denne sesongen er mere åpen rundt Trinity Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det som er digg er at det er lov til å glede seg til nye sesonger selv om man ikke syns alle de tidligere var like bra, og det er digg at man kan mene hva man vil Enten ditcher han barna og blir "seg selv" igjen, eller så blir han en family man igjen. Kanskje de gjør som Frustrerte Fruer og hopper noen år frem i tid? Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg lurer på hvordan dere har fått tak i Dexter season 4? Har sett de 3 foregående seasons. Den selges jo ikke i USA engang. Og ja, jeg er grønn med data etc... Lenke til kommentar
CraigFinn Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dexter har holdt høyt nivå hele veien, det syns jeg fortjener en klapp. De har klart å ivareta seriens spenning, selv om sesong fire var ørlite slapp. I neste sesong håper jeg det blir fokus på en ny og skremmende fare. Når Debra skal grave i Dexters fortid, vil hun finne det riktige svaret? Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei, synes sesong 4 varierte mye i kvalitet, faktisk. Men lurte på om noen kan være med meg på tanketoget mitt angående slutten. Jeg tror Dexter fant ut at Arthur var på vei til huset hans, men tenkte samtidig at det ikke var så farlig siden Rita hadde tatt med seg sønnen Harrison til bryllupsreisen. Derfor ventet Dex utenfor huset sitt (idet konen ble myrdet), rigget bilen til Trinity, og fulgte etter han og lot den mørke passasjeren få det den vil ha. Eller? Gleder meg også vilt til sesong 5 - Hva i helvete skal skje videre, liksom?! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg lurer på hvordan dere har fått tak i Dexter season 4? Har sett de 3 foregående seasons.Den selges jo ikke i USA engang. Og ja, jeg er grønn med data etc... De fleste har lastet ned episodene etterhvert som de har blitt sendt på TV i USA, hvor noen har "tatt opp" episoden på PC'n sin, og legger ut link til den på en nettside hvor mange andre kan laste ned med en teknologi som heter bittorrent. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har absolutt ingen forståelse for at noen kan si at sesong 4 er dårlig. Og jeg har ingen forståelse for hvorfor du sier det Sesong 4 har dratt serien i en helt annen retning enn det vi så i sesong 1, så da sier det vel seg selv at noen vil like det og noen vil ikke like det? Ja det stemmer som du sier at det handler om hvordan Dexter lever forskjellige liv, men i sesong 1 var det kun han selv og tenke på og vi fikk se mer til Dexters mørke side. Sesong 1 var også mer "hemmelig" Sesong 4 derimot, var han mer family man og det er mye mer om familien osv. Denne sesongen er mere åpen rundt Trinity Jeg skjønner ikke hvordan du får presset ut at det er sesong 4 som har dratt serien i en annen retning. Vi har fra S01E01, sett en utvikling i Dexters hode. Han har blitt mer menneskelig, og det har flere ganger vist seg at han faktisk virkelig bryr seg om familien sin. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/01/18/kultur/...medier/9980468/ Vant en pris. Trist å se han sånn.. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 "De aller fleste med Hodgkins sykdom blir helbredet. " Satser på at han kommer tilbake for fullt! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Flott at John Lithgow vant prisen for beste birolle. Mer fortjent pris skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 kjempeglad for at Michael C. Hall vant prisen for beste skuespiller i Golden Globe, helt fortjent. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg skjønner ikke hvordan du får presset ut at det er sesong 4 som har dratt serien i en annen retning. Vi har fra S01E01, sett en utvikling i Dexters hode. Han har blitt mer menneskelig, og det har flere ganger vist seg at han faktisk virkelig bryr seg om familien sin. JEG synes iallefall serien forandret seg en del, denne sesongen og det er tydeligvis andre som mener det også siden de ikke liker denne sesongen. Godt vi har forskjellig smak Endret 18. januar 2010 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har det egentlig lekket ut noe informasjon om sesong 5? Skuespillere som skal fortsette, nye gjesteskuespillere eller lignende? Jeg er forresten i militæret rundt da den kommer ut. Derfor håper jeg egentlig at jeg ikke får sett Dexter før alt er ferdig, så jeg kan spise det opp på en eller to dager! 1 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Har det egentlig lekket ut noe informasjon om sesong 5? Skuespillere som skal fortsette, nye gjesteskuespillere eller lignende? Jeg er forresten i militæret rundt da den kommer ut. Derfor håper jeg egentlig at jeg ikke får sett Dexter før alt er ferdig, så jeg kan spise det opp på en eller to dager! Jeg er ganske sikker på at Michael C. Hall skal fortsette.. Ellers tror jeg ikke at det har kommet ut noe enda.. Kommer vel noe i Mai måned tenker jeg, var vel rundt da det kom noe sist. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Flott at John Lithgow vant prisen for beste birolle. Mer fortjent pris skal man lete lenge etter. Enig. Helt fortjent pris. Han gjør en utrolig god jobb i serien. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Nyhet, Dexter season 5 preview! Se filmen hos Youtube Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 22. januar 2010 av dabear Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hahaha, hadde det bare enda vært så vel :D Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 It's gonna happen again and again. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Oh noes Det der som er "Six feet under" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå