Gå til innhold

Dexter - Sesong 5 (USA) - Generell diskusjon (Spoiler i tråden!)

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Oooomg, fy faen, er det mulig å lage så patetisk serie? Skal han ikke bli busta snart? Slutten i sesong 5 var latterlig....akkurat som slutten i sesong 2. Man, serien handler om en fyr som lever i en boble hvor alt går han sin vei. brb fail

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Jeg er seriøs, selv om posten ikke virker sånn.....ut ifra "dont feed the troll"

Jeg syns serien begynner å bli latterlig.

inb4 slutt å se på den da...

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Nei, jeg må bare se Dexter bli busta. Hvis han tar selvmord...huge dissapointment.

Der hvor Deb neeeeesten buster Dex og Lumen etter å drept Josh eller hva han het, hvor usannsynlig er ikke det at ho ikke vil se hvem de er og bare lar de gå?

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Fordi hun stiller seg i en vanskelig posisjon hvis hun har sett de kriminelle, når hun likevel vil la de gå. Hva ville morderne gjort hvis de visste at hun kjente dem (hun vet ikke det er Dexter og Lumen)? Det hadde ikke vært unaturlig at de ville drept henne.

Så det er grunnen til at hun ikke ville se fjesene dems.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Han har et poeng selv om innlegget hinter om lav alder og lite skjeggvekst.

Jeg er 20 lul, nei det er sant har ikke mye skjegg......

Uansett, i tillegg når Stand Liddy nesten buster Dex, og Dex på mirakuløst vist klarer å knerte han. Så kommer Quinn ned til havna og bare *Bert-starer* på bilen og drar.

Like latterlig var det i slutten av sesong 2 da den crazy-bitchen sprengte hytta, aaaah fail og Doakes var en av de feteste karakterene i serien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Fordi hun stiller seg i en vanskelig posisjon hvis hun har sett de kriminelle, når hun likevel vil la de gå. Hva ville morderne gjort hvis de visste at hun kjente dem (hun vet ikke det er Dexter og Lumen)? Det hadde ikke vært unaturlig at de ville drept henne.

Så det er grunnen til at hun ikke ville se fjesene dems.

Helt tullete at ho valgte å la dem gå i første omgang, hun gjør vanligvis alt etter boka. Det er flere år siden ho ble "Ice Truck Killa" så det burde ikke hatt noen innvirkning på ho. Hadde det vært menn som ble raped så hadde ho gitt fuuu. Lol menn som blir voldtatt, fail eksempel :p

Deb har en del skavanker som gjør at jeg blir irritert når ho prater også. Akkurat som Lumen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nei, jeg må bare se Dexter bli busta. Hvis han tar selvmord...huge dissapointment.

Der hvor Deb neeeeesten buster Dex og Lumen etter å drept Josh eller hva han het, hvor usannsynlig er ikke det at ho ikke vil se hvem de er og bare lar de gå?

Grunnen til at hun ikke busta de sa hun jo selv. Uansett så syntes jeg personlig Dexter burde ha gått frem og vist seg fram, det eneste Debra ville trodd var at Dexter hjalp henne med å drepe de som hadde drept henne, alle andre drap gjort av Dexter og at han er en seriemorder hadde hun aldri fått nyss om. En annen ting som irriterte meg var det faktum at Lumen dro, greit nok at hun ikke følte lysten lenger, men hvorfor I HELVETE SKAL HUN DRA!??! Jeg trodde de ville leve lykkelig sammen, at hun var den eneste i verden som kunne se Dexter for det han var, uten at det ville påvirke noe som helst, at hun kunne leve sammen med hans hemmelighet, at de kunne bli sammen, at.. at.. at hun skulle bli en mor for barna til Dexter, at Dexter endelig kunne ha en person som så han for det han var.

Når Dexter skulle til å teste blodet på skoen til Quinn så satt jeg å håpte på at Dexter skulle si det var han bak alle drapene, å herregud så skuffa jeg ble når det aldri skjedde.. :(

Fytti helvete jeg ble så irritert når hun dro at jeg trodde jeg skulle klikke, de hadde så jævlig bra kobling og så bare drar hun? Helvete. Jeg kan i hvertfall håpe på det beste, at sesong 6 blir filmet og at de kommer sammen igjen.

Lenke til kommentar

Han har et poeng selv om innlegget hinter om lav alder og lite skjeggvekst.

Jeg er 20 lul, nei det er sant har ikke mye skjegg......

Uansett, i tillegg når Stand Liddy nesten buster Dex, og Dex på mirakuløst vist klarer å knerte han. Så kommer Quinn ned til havna og bare *Bert-starer* på bilen og drar.

Like latterlig var det i slutten av sesong 2 da den crazy-bitchen sprengte hytta, aaaah fail og Doakes var en av de feteste karakterene i serien.

- Mirakuløst? Dexter er langt sterkere enn den pinglete svake Liddy.

- Quinn gjorde ikke noe mer fordi han var lei nok at Liddy allerede, men jeg skjønner poenget ditt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...