Teipball Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Alt skal ses i 720p her i gården. Bruker vel ikke mer enn 5 min på få ned en Dexter episode uansett så tid er ikke noe problem. Er vel en vanesak hva slags kvalitet man ser på, men jeg går i alle fall ikke tilbake til TVrip når jeg er vant til HD. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jo bedre linje man har, jo viktigere er sourcen man laster ned fra. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hender i blant jeg finner ut at jeg skal se om igjen gamle serier. Etter å ha vært vant til Dexter og andre serier i 720p fatter jeg ikke at jeg orket. Litt som å sette seg ned å spille den originale Nintendoen igjen, husker det som heeelt konge, men så er det bare en fantastisk nedtur. Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Visst ikke folk har merket det har faktisk dexter drept 3 uskyldige.Den siste epsioden av sesong 5 va knall,men det blir jo enda mer spenning i sesong 6 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg husker bare to, han britiske fotografen og Liddy. Hvem er den siste? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Hva med han redneck fyren som skulle fylle bensin på båten sin ? Edit: Eller på dass skulle han vel. Eller nå blander jeg. Var det i sesong 4 ? Endret 21. desember 2010 av Gyr0 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Han som ble drept med anker? 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hva med han redneck fyren som skulle fylle bensin på båten sin ? Edit: Eller på dass skulle han vel. Eller nå blander jeg. Var det i sesong 4 ? Det var første ep i sesong 5. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Synd at sesongen er over allerede... Har begynt å se sesongen på ny nå. Hysterisk når Masuka får seg en på trynet og blir mobba for det blåe øyet neste dag :!: Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Synes det er morsommere når Masuka prøver å forklare hva som har skjedd når de finner de to likene som Dexter drepte. 1 Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jah stemmer Har ikke kommet så langt enda, men det ligger fortsatt svakt i minnet... Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det beste å glede seg til at det kommer en sesong 6 Også Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ok, jeg så ferdig hele sesong 5 for ikke lenge siden, og det var 4 ting med den slutten som irriterte meg grenseløst. 1. Debra stikker av fra Dex og Lumen, på tross av at hun fortsatt faktisk er politi og i tillegg kunne havnet i stort trøbbel om folk fant det ut (som når de sikkert finner ut at hun har avfyrt skudd) 2. Quinn skal plutselig beskytte Dex selv om han finner ut at han hadde rett 3. Blodet på skoen til Quinn er tydeligvis eneste ledetråd i drapet på Liddy - et drap som Dex ikke planla og aldri ryddet opp 4. Lumen må plutselig tilbake til Venus Det var en jæævlig spennende sesong, og jeg synes den alt i alt var ganske tilfredsstillende, men slutten var skuffende. Det kan virke som de ville ha en annen avslutning, men ombestemte seg midt i produksjonen. Hele drapet på Chase virket rushed - bilkræsjinga og den plutselige maktovertakelsen i kjelleren. Også virker det som om Debras "toleranse" for "the Vigilante" har blitt bygget opp såpass mye at klimakset skulle vært ganske større. Det er det jeg synes. Ikke den beste sesongen, men absolutt underholdende og vanvittig spennende. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Helt enig med Kakofoni, og denne gangen så jeg alle 12 episodene etter hverandre siden jeg ikke så ep 1 før sent i desember. Faen det var gøy. Vet ikke hvordan jeg klarte det! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 vurdere å se sesong 5 av dexter, men lurer litt på hvordan den er i forhold til de andre sesongene? Jeg likte selv best1 2 og4. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Slår ikke sesong 4, men uansett fantastisk bra! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Vil si den er ganske lik som sesong 2. Anbefales å se, men personelig synes jeg ikke den holder s01 eller s04 standard. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Bedre enn sesong 2 og 3 synes jeg. Men ikke bedre enn S1 og S4. Plottene er gangske greie, i tillegg til en del greie nye fjes på serien. EDIT: Snakker selvfølgelig om Robocop. Endret 7. mars 2011 av Maury Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Den begynner ikke så veldig bra, men bygger seg fantastisk opp synes jeg. Toppers sesong var inntrykket jeg satt igjen med da jeg var ferdig med sesong 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå