erlendo89 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja var det jeg og mistenkte, men var bare litt usikker. Men rart om ingen som bor der får med seg det da. HVis de var hjemme da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Men rart om ingen som bor der får med seg det da. HVis de var hjemme da Jeg... tror ikke Dexter og Lumen ville drept noen i det huset hvis... de var hjemme. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er da et "For sale" skilt utenfor huset? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Korrekt. Da de gjennomgikk huset, fant Lumen en dør som førte til et sted. Vi fikk ikke se det, så vi kan bare anta at den var en bakdør ut av huset. Og Dexter tar sjelden noen sjanser, så det tomme huset var et godt valg. Endret 1. desember 2010 av Myst Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Så ikke det jeg, men det stemmer sikkert Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Synes det er litt rart hvor lett Lumen åpna seg for Dexter. Rita som har opplevd noe lignende med å bli voldtatt var jo skadet for flere år, mens Lumen er okey etter noen dager. Godt mulig at Lumen blir tatt for drapene og tar på seg skylda for Dexter så er vi også kvitt henne til neste sesong. Nok engang så er det hun som gjør atde nesten blir fersket, lager et spor i gresset, noe Dexter aldri ville gjort. Lumen er vel et slikt løvetannsbarn hun, da? Folk er forskjellige og noen takler det utrolige mens andre ikke en gang takler at egget er for hardt kokt.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nei, hun er vel ikke det. Hun fikk bryllupsnerver og stakk av? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Synes det uansett det var litt merkelig at hun åpna seg så fort, med tanke på hvor stengt hun var i de første episodene. Men har vel litt med at hun fikk drepe han duden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Åpenbart er Dexter på vei til å bli fornyet for en sjette sesong. Men selvfølgelig, det er først nå snart det offesielt blir bekrefta. Så forvent en fornyelse iløpet av de to neste ukene. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Korrekt. Da de gjennomgikk huset, fant Lumen en dør som førte til et sted. Vi fikk ikke se det, så vi kan bare anta at den var en bakdør ut av huset. Og Dexter tar sjelden noen sjanser, så det tomme huset var et godt valg. Er det berre meg eller er dette ein ulogisk sluttning? Ville det ikkje være større sannsynligheit for at nokon kjem innom eit hus som står til salgs en at nokon kjem innom eit hus der eigaren er dopa ned og tapet fast til bordet? Dersom Dexter forutsåg at politiet ville komme innom så ville vel det sikkraste våre å flytta offeret lengre unna? Var foresten eigentleg berre flaks som gjorde at Debra ikkje følgde etter fotspora utanfor huset og dermed fant fram til nabohuset. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Dex har stort sett flaksen på sin side. Lenke til kommentar
Andy91 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vet noen om serien er bekreftet for en 6 sesong? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det står par innlegg ovenfor. Og forklart grundig hvorfor det kommer en sjette sesong på neste side. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Lurer på hvor mange ganger Empire of Maury har sagt det i løpet av tråden Ser uansett frem til de neste episodene, og håper vi blir kvitt Lumen. Liker henne virkelig ikke. Hadde jo også håpet på Dexter rage i år, men det ser ikke ut som å skje, bortsett fra den stakkars mannen Dexter møtte i starten av sesongen. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nei, nei, nei, nei.. Beholde Lumen! Beholde!! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja, håper virkelig Lumen blir. Synes det er en fin karakter, og noe som passer meget bra til Dexter. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det tok tid før jeg begynte å like Lumen, men nå ser jeg helst at hun forblir i serien. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det tok tid før jeg begynte å like Lumen, men nå ser jeg helst at hun forblir i serien. Samme er. Likte henne ikke i starten, men hun har vokst på meg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Og derfor vedder jeg på at hun blir drept, enten av Jordan direkte eller for å beskytte Dexter. Hvorfor? Fordi det har visst blitt en trend å drepe viktige karakterer som holder på å utvikle seg, og det kan vi ikke tillate ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå