Skrujernet Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Når kommer neste sesong? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva? Til høsten engang regner jeg med. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Neste mandag såklart.. http://www.myepisodes.com/views.php?type=epsbyshow&showid=1123 Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 myepisode er vel en log-in side?? For de som er som meg og ikke har log-in. TV.COM Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Neste sesong, ikke episode. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) myepisode er vel en log-in side?? For de som er som meg og ikke har log-in. TV.COM Evt www.pogdesign.co.uk/cat Endret 26. november 2010 av Hille 1 Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kommer ikke nokke mer sesong etter sesong 5 desverre blir en brutal spenndende avsluttning Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 What, er dette den siste? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Å herregud, hvem er disse noobene som kommer fram til at sesong 5 er den siste. Uten at noe har blitt sagt? Det kommer en sesong 6, garantert. Dexter er en seer-magnet for Showtime, og de har ingen bruk for å kutte ned programmet. Michael C. Hall er frisk, han er ikke fremdeles dødende. Hva disse idiotene kommer fram til at dette er den siste sesongen uten at det blir sagt skjønner jeg ikke. Det blir heller ikke reklamert om, slik det er når handler om en serie som tiltrekker såpass mange seere for Showtime. Da gjør de seerne oppmerksomme at det er den siste, og Dexter har ikke få seere for å være en serie fra Showtime. Å igjen, bruk hodet deres angående det spørsmålet om når Dexter er tilbake etter sesong 5. Hvilken måned har serien i alle år, nå 5år blitt startet opp i? Nemlig slutten av september, noe annet. NEI! Inntil Showtime annonserer noe annet, så er serien tilbake september. Neste år. BASTA. Problem? No. Endret 28. november 2010 av Empire of Maury 6 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det er stort sett bare 1 faktor som bestemmer om det blir en ny sesong og det er seertallene, foreløpig ser det veldig bra ut med tanke på ny sesong. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Starter ikke neste episode på Showtime om 22 min? Står noe annet i programguiden tv'en min Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ligger ikke USA 9+ timer bak oss da? Som regel når jeg har sjekket etter torrenter, så har de kommet ut rundt 3-4 tiden på natta. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Starter ikke neste episode på Showtime om 22 min? Står noe annet i programguiden tv'en min Starter klokka 21 amerikansk tid. Så rundt 3-4 tiden på natta her hjemme i Norge. Men tviler på at du har amerikanske kanaler anyway. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Amerikanske Showtime og norske/nordiske vi har, ikke det samme. Problem? No. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg skjønte ingenting når jeg skulle begynne å se dagens episode...jeg hadde faktisk ikke sett S05E09 gitt. Wierd...jaja..sånn blir det når man har serie-maraton og glemmer alt annet Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Der var 1x10 sett. Dette lover godt. Ufattelig spennende, og jeg simpelten elsker forholdet mellom Dex og Lumen. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 aaaaaaa Dexter er så bra. Jeg blir helt vill ! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Spennende til tusen! btw.. Lumen har små pupper. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Konge episode. Hadde trodd at disse siste skulle handle om forberedelsene til hoveddrapet av Jordan, men de klarte å smette inn ett offer til. Fikk hjertet opp i halsen når Deb og Quinn ankom huset og fant seg til rommet. Dexter er selvsagt forberedt på alt, og veldig beleilig at nabohuset var til salgs der og da. Nå fikk vi se et deja vu fra sesong 3, håper inderlig det ikke ender på nesten samme måte. Ble endelig hett mellom dem og, takket være Scott Reynolds (forfatteren). Nå er det bare å vente en uke til semi-finalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå