iMono Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Greit nok. Men utenom det har det vært lite fokus på hennes død. Vil påstå at de ikke har glemt Rita, men hun er som sagt død. Det som er mer interessant er jo hva som skjer med de rundt Dexter og hvordan det da til slutt påvirker ham. Så nettopp episode 9 og det lades virkelig opp til en eksplosiv trio av sluttepisoder. Nå fikk jeg endelig godfølelsen for Dexter tilbake. Men nei, jeg liker fortsatt ikke Lumen - og det handler mer om skuespilleren enn noe annet. Ikke les videre hvis du ikke vil vite noe om denne episoden. Elsket når Dexter tok ansvar og banket opp vennen til Astor sin far. Sesong 5 har virkelig forandret Dexter uten å ødelegge karakteren. Så kan man etterpå spørre seg hvilken del av Dexter som har/fortsatt utvikler seg. Endret 22. november 2010 av iMono Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Må bare si at jeg elsker retningen de tar med Dexter nå. Viser at han har mer menneskelige sider enn det vi har sett før. Akkurat som iMono, så elsket jeg scenen der Dexter banka opp faren til vennina til Astor. Beste scenen i sesong 5 sålangt for min del. Og de siste episodene kommer vel til å bli helt vilt spennende! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Litt skuffende episode. Begynte det opp sykt med den scenen der Lumen er på badet og det kommer noen inn. Oi, var visst bare en full, irriterende fjortis. Samme med da Astor forsvant.. Trodde Chase og gjengen hadde vært på fære, men så hadde jentene bare stukket av? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Likte denne episoden veldig godt, og det toppet seg med at Dexter banket opp stefaren til venninna til Astor! 1 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Veldig bra. Elsket den menneskelige siden av Dexter da han jula opp faren til Olivia, og måten han og Astor kom nærmere hverandre. Freaky slutt, og neste episode kan jo bli i overkant spennende med tanke på at Cole nå vet at Dexter og Lumen er i ledtog. Er dog litt usikker på om han vet hva Dexters planer er. Er mulig han kun tror han snoker rundt i embets medfør, som etterforsker. Blir uansett veldig spennende, og synes denne sesongen har vært veldig bra og er en av de bedre så langt. Dog så kommer den ikke opp mot sesong 2. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Liker det at alle synes det er så flott og menneskelig av Dexter å jule opp et annet menneske på en så vond måte! Jeg sier ikke at det ikke er fortjent, men hadde det vært noen andre, ville nok de fleste ment at det kanskje var feil måte å løse "problemet" på. 1 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 "By the way, that's your kidney." 2 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Men nei, jeg liker fortsatt ikke Lumen - og det handler mer om skuespilleren enn noe annet. Jeg vet ikke om det er Julia Stiles sin stive kroppsholdning, måten hun prater på eller det monotone og uglete ansiktsutrykket hennes, men jeg vil aldri slutte å småirritere meg over det kvinnemennesket der. Og det er synd, for hun er absolutt en brukbar skuespiller og karakteren hun spiller er mer enn grei nok. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Lumen irriterer meg ikke i det hele tatt lenger, faktisk gjør ingen karakterer det noe mer. Fantastisk episode! Må vel være en av de beste. Lenke til kommentar
Pro-V1* Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Syyykt bra episode!! Men det er en som irriterer, og det er Laguerta Dempet seg bittelitt når hun tok opp saken igjen, men ellers ganske så irriterende.. Endret 22. november 2010 av Pro-V1* Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Setter pris på at Laguerta er blitt irriterende a la sesong 1 igjen. Det der pusekatt-greiene fra forrige sesong, hvor hun var selvoppofrende for sin nye mann var som hentet ut fra en mannlig skribents kitsch-bilde av en kvinne. Laguerta er en kvinne som skal slite med sine enorme karriereambisjoner målt opp mot ønsket om lykke, familie og "den amerikanske drømmen". En leder som går seg vill slik at Søster Dex med fjorten "Fuck" kan lede henne på den riktige vei. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Litt skuffende episode. Begynte det opp sykt med den scenen der Lumen er på badet og det kommer noen inn. Oi, var visst bare en full, irriterende fjortis. Bare jeg som så at det var de? Egentlig trodde jeg Astor og Cody.... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Men nei, jeg liker fortsatt ikke Lumen - og det handler mer om skuespilleren enn noe annet. Jeg vet ikke om det er Julia Stiles sin stive kroppsholdning, måten hun prater på eller det monotone og uglete ansiktsutrykket hennes, men jeg vil aldri slutte å småirritere meg over det kvinnemennesket der. Og det er synd, for hun er absolutt en brukbar skuespiller og karakteren hun spiller er mer enn grei nok. Synes igrunn Julia Stiles er både dyktig og søt. Har ikke sett for mange av filmene hennes, men opptreden hennes i Dexter så langt er absolutt godkjent. Man kan jo lese frykten i ansiktet hennes. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Tok litt tid, men nå liker jeg også Julia Stiles i rollen som Lumen. I starten var forholdet mellom de to irriterende, og hun fremstod som sutrete. Men nå merker jeg at jeg bryr meg om henne. Ellers må jeg si at dette var en svært god episode! Ble ikke fullt så thriller som man kanskje skulle tro etter de første minuttene, men det ble likevel nok av action for min del. HAr alltid hata Astor, men det var koselig å se at hun og Dexter kom hverandre litt nærmere. Jordan Chase eller hva han heter kan se ut til å bli en ordentlig god skurk også! Ser for meg en sinnsykt spennende slutt. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Promo for neste episode. HERREGUD så spennende. http://www.youtube.com/watch?v=YMtXGtGvmAc Endret 23. november 2010 av Corlan Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Bare jeg som så at det var de? Egentlig trodde jeg Astor og Cody.... Jeg så ikke at det var de. Hvordan visste/trodde du at det var de? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 "Tick tick tick, that's the sound of your life running out..." Spennende episode. Seriøst, 3 episoder igjen. Tror dette blir overraskende bra! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Alt for lenge igjen til neste episode. I can't wait Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg så ikke at det var de. Hvordan visste/trodde du at det var de? Antakeligvis fordi han gjenkjente et av de eldre triksene i "hvordan-skape-spenning" boka. Deretter var det bare å begynne elimineringsprosessen over mulige mistenkte som kunne tenke seg å besøke huset til Dex. Lenke til kommentar
Pro-V1* Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mer naturlig å tro det var "Liddy" og Quinn eller Chase med følge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå