Dotten Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg regner med en menneskekropp har en del liter blod i seg. Hvordan kvittet dexter seg med blodet etter hotellhendelsen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Ja det er litt teit EEEGENTLIG, det er ikke bare å rulle opp plasten så er alt blodet borte.. Blod RENNER. Og hva skjer med å gjøre hele killing opplegget mens døra til gangen er rivd sønder i filler? xD Endret 19. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg mener nå fortsatt at det var/er døra mellom ROMMENE (og ikke ut mot gangen) som ble åpnet/ødelagt, -så slikt sett kunne de jobbe i fred så sant ingen kom inn på de to rommene.. På hoteller er det av og til dører mellom diverse suiter, og jeg mente han kom fra siden -fra der Dexter dirket opp låsen.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Men den var jo ulåst. veeeldig sikker på at han kom igjennom døra Lumen låste ( hun kom fra gangen) Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Men den var jo ulåst. veeeldig sikker på at han kom igjennom døra Lumen låste ( hun kom fra gangen) Den var selvfølgelig ikke ulåst, han slo seg gjennom samme døra som Dexter skulle bruke til å snike seg rett inn i rommet og ta ham. Lenke til kommentar
Andael Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg mener nå fortsatt at det var/er døra mellom ROMMENE (og ikke ut mot gangen) som ble åpnet/ødelagt, -så slikt sett kunne de jobbe i fred så sant ingen kom inn på de to rommene.. På hoteller er det av og til dører mellom diverse suiter, og jeg mente han kom fra siden -fra der Dexter dirket opp låsen.. Jepps. Dexter dirket seg inn til Cole, Cole valgte en mer.. destruktiv måte å komme seg inn på. En annen sak er jo at den ødelagte døra mellom rommene i ettertid burde spille en viss rolle, når Cole blir savnet og greier. Særlig hvis Dexter leide naborommet i eget navn. Men noe sier meg at dette forbigås i stillhet. Me får sjå. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hmmm ja ok gir meg.. kanskje.. Men jeg tror cole og sjefen hans (glemte navnet nå i farta) visste at dexter drev på med noe muffens, og de holder nok cole sin forsvinnelse skjult fra politiet osv. Lenke til kommentar
Andael Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ja, der har du et godt poeng. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Overrasket over at vi ikke har hørt noe mer om Dexter/Trinity/Kyle Butler greia. Trodde det skulle bli et ganske sentralt emne i S5. Samme med Rita's død. Det var glemt etter episode 1. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Nå har jo Quinn pusha han gammern på Dexter da, som igjen tok bilder av Dexter og Lumen, da de skulle ut med båten. Trinity og Kyle Butler døde litt da Quinn ble busta, da han ville finne ut om det var Dexter som var Kyle. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Samme med Rita's død. Det var glemt etter episode 1. Følg med i timen Sonic. Hva var det det denne selvhjelpsguruen messet om når han dro Dex opp på scenen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Greit nok. Men utenom det har det vært lite fokus på hennes død. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Dexter er ikke din gjennomsnittlige sørgende-enkemann type. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til mandagen, og en ny episode ligger og venter på meg. Kan bli spennende å se hvor langt Quinn velger å gå med dette greiene med han suspanderte purken. Har en liten følelse på at godeste Desmond Harrington blir "killed off" enten i slutten av denna sesogen eller i neste.Vi alle husker jo hvordan det gikk med godeste Doakes som prøvde å snoke i Dex' liv. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Quinn er i ferd med å slutte å snoke på Dexter fordi han holder på med Debra. Han vil ikke betale PI-en mer. Hvis han ombestemmer seg, så får han se Dexter og Lumen som dumper mystiske søppelsekker på natten. Jeg tror PIen er for grisk for å vise Quinn bildene uten betaling, men at han kommer til å snoke rundt selv. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Overrasket over at vi ikke har hørt noe mer om Dexter/Trinity/Kyle Butler greia. Trodde det skulle bli et ganske sentralt emne i S5. Ganske enig der, etter sesong 4 var det som om de hadde glemt alt som skjedde. De vet jo ikke Trinity er død så hvorfor skulle de slutte å lete etter han. De tror vel han har flyttet til en annen by, but still... Endret 19. november 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Quinn er i ferd med å slutte å snoke på Dexter fordi han holder på med Debra. Han vil ikke betale PI-en mer. Hvis han ombestemmer seg, så får han se Dexter og Lumen som dumper mystiske søppelsekker på natten. Jeg tror PIen er for grisk for å vise Quinn bildene uten betaling, men at han kommer til å snoke rundt selv. Også blir det oppdaget av Dexter, som så tar hånd om situasjonen. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Overrasket over at vi ikke har hørt noe mer om Dexter/Trinity/Kyle Butler greia. Trodde det skulle bli et ganske sentralt emne i S5. Ganske enig der, etter sesong 4 var det som om de hadde glemt alt som skjedde. De vet jo ikke Trinity er død så hvorfor skulle de slutte å lete etter han. De tror vel han har flyttet til en annen by, but still... En av grunnene er nok at FBI overtok saken blant annet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dexter er ikke din gjennomsnittlige sørgende-enkemann type. Sikkert og visst, karen måtte slå noen ihjel for å få utløp for sorgen som bygget seg opp Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kyle Butler får vi nok høre betydelig mer om. Quinn har tross alt rimelig god peiling på at Butler og Dexter er en og samme person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå