Myst Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ho leder jo hele avdelingen, så hvorfor skulle det være uvanlig å lede operasjonene? Men at hu har full mangel på bedømmelsesevne og sender medarbeiderne i døden, er en annen sak. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jepp. Vet ærlig talt ikke helt hva jeg skal synes om LaGuerta. Hun er for det meste bitchy, men så glimter hun til av og til og fremstår som ordentlig sympatisk. Og så ødelegger hun dette igjen, først ved å drite seg ut i felten, og så når hun nekter for å ha gjort noen feil overfor Angel. Slitsom megge. Ellers en svært god episode. Kanskje ikke like spennende som sist episode, men jeg aner konturene av et større og svært forstyrrende plott, med herr Jordan og hans livvakt i sentrum. Kan godt hende vi har å gjøre med en eller annen slags sekt, noe som absolutt er nytt for serien. Liker så langt sesongen godt, men skal si meg enig i at det har skortet litt på cliffhangere. Spesielt halshuggingsbrødrene har skuffet litt, det mangler liksom helt mystikk. I tillegg er Lumen litt irriterende. Men har troen på at det kan ta seg opp. Dexter er uansett det beste man kan se omtrent, selv på en dårlig dag. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er det bare meg, eller blir ep.8 drit spennende? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Mens jeg ser episode 8 begynner jeg å tenke på hvorfor Dexter begynner å identifisere seg med både Jordan Chase, Debra og Lumen på kun et par episoder. Eneste forklaringen jeg kan komme med er at Dexter er i villrede og ikke vet hvor han skal henvende seg for å få riktige råd og støtte. Pappa Morgan har jo ikke vært å se annet enn når Dexter skulle drepe fyren som bodde under broen med andre kriminelle. Hmm. Får tenke litt mens jeg ser resten av episoden. Edit: Musikken har forandret seg denne sesongen - til det dårligere i min mening. Høres av og til ut som frustrerte fruer sin musikk. Æsj. Edit2: Episoden sett ferdig.. Hehehehe... Endret 15. november 2010 av iMono Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Noen som veit hva som skjer med EZTV? :S Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Digget dagens episode! 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 knall episode. Ble skikkelig vekkelse stemning på møte. manglet bare en stakkar i rullestol, så hadde vært fullendt Lenke til kommentar
Andael Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Der snakker du romantisk date: Heftig action på hotellrommet etterfulgt av båttur i måneskinn. Bra episode. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Herlig episode! Pulsen dunket da Lumen ble sett Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 herlig episode ja, så liten promo til neste episode og , den så ikke lite dårlig ut den heller Men, Cole knuste jo døren til hotelrommet dems, klarte dem fikse/sette i ny dør uten at noen på hotellet merket det? Uten å fjerne alt plast ol. *bare pirke pirke litt* Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg husker ikke helt.. men, var det ikke sidedøren (som går mellom de to rommene) som han kom igjennom?! Og den hadde han sånn halvveis åpnet/dirket opp!? Jeg reagerte også på det du sier, men glemmer det litt ved å tenke slik som jeg skrev over og legge "godviljen" til! hehe.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Var det bare meg eller så det ut som han ene sikkerhetsvakta prøvde å blokkere lumen da hun ville ut ? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Herregud så spennende. Var helt sikker på at det skulle gå skikkelig galt når Dexter lastet nn bagasjen sin i bilen. Var sikker på at Lumen satt der, og skulle bli sett."Security issue. If only you knew I had your chief of security's head in my luggage" Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg regner med en menneskekropp har en del liter blod i seg. Hvordan kvittet dexter seg med blodet etter hotellhendelsen? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Si det. Regner med at plaster fanger det meste, men må jo bli gris å bli kvitt alt uansett. Vi mennesker har forøvrig 4-6 liter blod. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Nettopp sett den nyeste episoden sjøl. Må si at det bygger opp til en uhyggelig spennende sesongavsluttning om 4 episoder. Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Gleder meg mer og mer til ny episode hver gang :-) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Dexter tar seg opp nå det er det ingen tvil om. Dere burde sjekke ut sida på Facebook med alle halloweenbildene. Utrolig mye fett der. Fant også denne småstilige kommentaren der: "Julia, "Il Lumen Nates" Dexter's life." Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Sesong 5 lever opp til alle mine forventninger og litt til Lenke til kommentar
SaulGoodman Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Startet litt kjedelig i begynnelsen av sesongen, men har virkelig hentet seg opp nå i de siste episodene. Håper det holder samme nivået som siste episode resten av sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå