Gå til innhold

Dexter - Sesong 5 (USA) - Generell diskusjon (Spoiler i tråden!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra episode, likte spesielt scenen hvor Masuka illustrerte hva han trodde hadde skjedd med, eller mellom, de to mennene på fabrikken. :p

 

Som noen nevnte tidligere i tråden, så tror jeg også at Lumen og Dexter kommer til å bli et par. De er jo det perfekte par i og med at de kan forstå hverandre såpass godt, og så har de jo begge en turbulent fortid.

Lenke til kommentar

Hmm, er nok en sannsynlighet at de kan bli et par, men kan hende også vi får en deja vu av sesong 3. Dexter har jo egentlig lært konsekvensene av å slippe noen altfor nærme ham, og tviler på at han vil gjøre det igjen. Håper selvsagt Lumen blir værende til sesongslutt, og muligens neste sesong også.

Lenke til kommentar

Goldwyn har allerede sagt at sesong 5 ikke blir den siste. Hadde det uansett vært siste sesong, til en så "stor" serie som Dexter er på Showtime(med kanalens største seertall under sesongfinalen til sesong 4). Så hadde det vært reklamert med "This is the last season of Dexter".

 

Det satt opp mot ren logikk at serien enda har mye spillerom, så ja. Sesong 5 er ikke det siste, og hvordan folk kommer på denne tanken skjønner jeg ikke helt. De avslutter virkelig ikke så store serier uten å si ifra til publikum.

Lenke til kommentar

Ja, dette lover godt. Begynner så smått å få sansen for Lumen, må innrømme at jeg ikke likte hennes fremtredende rolle i starten. beste kommentar i episoden: "Well, he's clearly a freak.."

Haha når Masuka snakker med Lundy i sesong 2:

 

So I hear a rumor you're tracking all our internet activity. So is it true? 'Cause I can explain all that she-male stuff.

Lenke til kommentar

Masuka er en kjernekar, han. :!:

 

Hva "Dexter som oppfører seg som Dexter" angår.. Jeg savner flere episoder der han bare gjør sin greie, uten disse langvarige katt og mus-periodene og alt det personlige styret. Men, akkurat som folk flest endrer seg over tid basert på de opplevelsene de har, så må vel seriekarakterer få lov til det også, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Her ble det romantikk i luften ja. Hadde håpet at Dexter skulle gjøre kort prossess med Cole men virker som han vil bli en verdig motstander enn forventet. Heldigvis var det promo i slutten av episoden og det vil bli mye vanskeligheter. Sier ikke noe mer.

 

Har litt blandede følelser hva romantikken angår. Håper ikke forfatterne har skrevet en søt historie som igjen vil ende med tragedie. Men kanskje er det det som vil trigge Dexter på rett spor igjen? :hmm: Tapet av Rita var hardt nok. Eventuell tap av Lumen også kunne gjøre ham helt gal for dreping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...