Gå til innhold

Dexter - Sesong 5 (USA) - Generell diskusjon (Spoiler i tråden!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk episode! Digger digger !

Spennende fra start til slutt. Med unntak av alt som har med forholdet til Angel og Maria å gjøre.

 

Gleder meg til å se hva som kommer til å skje med Quinn og han eks politimannen.

Kjærestene til Debra har en tendens til å slutte å leve :p

Lenke til kommentar

Jeg ser også for meg at Dexter kan "lære" opp Lumen til å drepe slik han gjør. Med disse andre mennene som har klådd på henne. Kunne nesten sett for meg at denne sesongen hadde vært oppkjøringen til en "spin-off" med kvinnlige Dexter aka. Julia Stiles i en ny serie (noe jeg for øvrig ikke håper skjer). :p

Lenke til kommentar

I en foreløpelig medioker oppfølgersesong var dette en Dexter-episode av knivskarp kvalitet. Serien er på sitt beste når den balanserer nervepirrende "kommer-han-seg-unna" spenning med slagkraftig drama og små doser morbid humor, og det var akkurat denne cocktailen vi fikk servert når duoen Dex & Lumen dro på jakt inne på det forlatte fabrikkområdet.

 

Jeg er fortsatt ikke overbevist over at sesong 5's to hovedhistorier (rape-revenge-opplegget og halshuggingsplottet) vil ha like stor slagkraft som foregående sesonger, men det er fint å se at serien fortsatt evner å levere schlägere i ny og ne

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hyggelig å finne en Dexter-tråd. Jeg "oppdaget" serien først i august, og kjørte maraton gjennom de første fire sesongene da. Synes det er veldig spennende nå, og må innrømme at jeg er glad for at Rita og ungene er ute av bildet. Jeg likte Rita greit nok, men syntes ikke serien var på sitt beste med Dexter som stressa far og ektemann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...