kloningen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ganske ok episode. Eneste "sjokket" var når dexter løp etter plastikkmannen Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Meget bra episode, men Lumen er nokså ufordragelig Håper de går på killing spree sammen Lenke til kommentar
masb Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg aner et nytt kjærlighetsforhold her. Dexter + Lumen = Fucked up couple Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva sier deg at de ikke sjekker ut nummeret noen gang? Så klart ingenting, men det virka bare som at de ikke tenkte på noe i den retningen. Blir kanskje en litt for enkel løsning for Dex. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fantastisk episode! Digger digger ! Spennende fra start til slutt. Med unntak av alt som har med forholdet til Angel og Maria å gjøre. Gleder meg til å se hva som kommer til å skje med Quinn og han eks politimannen. Kjærestene til Debra har en tendens til å slutte å leve Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvilken sesong er det som går på TV4 hver mandag? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg ser også for meg at Dexter kan "lære" opp Lumen til å drepe slik han gjør. Med disse andre mennene som har klådd på henne. Kunne nesten sett for meg at denne sesongen hadde vært oppkjøringen til en "spin-off" med kvinnlige Dexter aka. Julia Stiles i en ny serie (noe jeg for øvrig ikke håper skjer). Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg håper også på Dexter + Lumen, men tror kanskje hvis det skjer at de vil "balansere hverandre ut", til slutt.. En livspartner som man kan dele "the Dark Secret" med, liksom Synes episoden var knall!! Som alltid.. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 I en foreløpelig medioker oppfølgersesong var dette en Dexter-episode av knivskarp kvalitet. Serien er på sitt beste når den balanserer nervepirrende "kommer-han-seg-unna" spenning med slagkraftig drama og små doser morbid humor, og det var akkurat denne cocktailen vi fikk servert når duoen Dex & Lumen dro på jakt inne på det forlatte fabrikkområdet. Jeg er fortsatt ikke overbevist over at sesong 5's to hovedhistorier (rape-revenge-opplegget og halshuggingsplottet) vil ha like stor slagkraft som foregående sesonger, men det er fint å se at serien fortsatt evner å levere schlägere i ny og ne 1 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Enig. Fantastisk episode. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er også interessant å se Peter Weller igjen, lenge siden sist han spilte i noe bra så vidt jeg kan huske. Men han var jo helt konge som Robocop Håper vi får se mye av han, rollen som privatdetektiv/eks-purk er jo bra Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hadde jeg hatt dette her i hælene... hadde jeg løpt. Fort. Lenke til kommentar
Andael Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Så hyggelig å finne en Dexter-tråd. Jeg "oppdaget" serien først i august, og kjørte maraton gjennom de første fire sesongene da. Synes det er veldig spennende nå, og må innrømme at jeg er glad for at Rita og ungene er ute av bildet. Jeg likte Rita greit nok, men syntes ikke serien var på sitt beste med Dexter som stressa far og ektemann. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 For en episode! Hadde hjertet langt oppi halsen under da de var på åstedet nærmere slutten. Villt spennende! Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Baderom uten dør er jo bare merkelig Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 It's America, fuck yeah! what'd you expect? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Baderom uten dør er jo bare merkelig Baderom uten dør? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Baderom uten dør? Da Dexter kom inn i gamle huset sitt, lå Lumen i badekaret, og man så rett inn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kunne ha vært fjernet for tusen forskjellige logiske grunner. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Eller sto den bare åpen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå