Obi von Knobi Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 At Rita døde hadde egentlig ikke særlig mye effekt på serien. Utenom de to-tre første episodene så gjør Dexter stort sett det samme som før. Han prøver å løse et problem (Lumen), noen er etter ham (Quinn) og han passer på familien. Forskjellene er at problemet var mye mer spennende i sesong 4 (Trinity), at noen er etter ham har skjedd før (Doakes) og vi slipper maset til Rita. Han dreper færre kriminelle også, noe som er litt kjedelig. Jeg synes det hadde vært bedre om de gjorde noe skikkelig radikalt, som for eksempel at Dexter går på en killing spree etter at Rita ble drept, slik at det hadde en effekt, mens Debra & Co i kappløp med FBI prøver å finne ut hvor han er. Jeg syns serier er alt for redde for å gjøre slike ting. Favorittsesongene mine i serier er oftest de som er annerledes, selv om de kan bomme helt av og til. 2 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jepp.. Hvor spennende hadde det ikke vært hvis alle hadde funnet ut at Dexter var en seriemorder? Noe slikt kunne virkelig ha spica opp serien og vært rimelig uvanlig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg hadde også håpet på noe radikalt denne sesongen. Men i alle sesongene har det vært litt småkjedelig i starten og sluttet på en fantastisk måte, så denne sesongen kan fortsatt bli bra. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 De får gjøre som i Nip/Tuck, dvs. flytte hele handlingen til LA Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Serien har startet litt tregt, synes jeg. Men det har jo vært en gjenganger i sesongene. Savner litt den "ASDSDUSD, MÅ SE NESTE EPISODE", etter du har vært ferdig med å ha sett èn. De har ikke hatt så mye spenning og cliffhangers til nå, føler jeg. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er definitivt den svakeste sesongen hittil. Får satse på at serien tar seg opp de nærmeste ukene. Min rangering av sesongene: Sesong 1 Sesong 4 Sesong 2 Sesong 3 Sesong 5 (Foreløpig rangering. Basert på 5 av 12 episoder) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Både 2 og 4 var langt bedre enn 1. Ellers enig. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Jepp.. Hvor spennende hadde det ikke vært hvis alle hadde funnet ut at Dexter var en seriemorder? Noe slikt kunne virkelig ha spica opp serien og vært rimelig uvanlig. Dexter etterlater ikke spor, så ingen hadde funnet ut at han er en massemorder, selv om han er på killing spree. Men siden han rømmer etter at Rita ble drept så er han FBIs hovedmistenkt. Da prøver Debra & Co å renvaske han elns. Dexter-forfatterne hadde nok skrevet det mye bedre enn meg, men jeg syns dette hadde vært mye mer spennende enn at Dexter gjør det han alltid har gjort, bare kjedeligere. Endret 28. oktober 2010 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Nettopp sett den nye ep. og jeg må bare si.. Fy f...! Nå har serien kommet tilbake i sine spor igjen. Noen deler av episoden satt jeg faktisk med hjertet i halsen. Nå merker jeg at jeg begynner å glede meg til neste episode allerede. Julia Stiles (Lumen) begynner også å bli en bra karkater. "Welcome to Miami". Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) GENIAL episode. "Die die" *snap*. Dexter er ganske oppfinnsom også. Hadde aldri trodd at jeg skulle gå fra "on the edge drama feeling" til latterkrampe uten noen intervall. Endret 1. november 2010 av DNA Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Å gud som jeg lo i denne episoden, nesten samtidig som jeg satt med hjeret i halsen. Fantastisk. Hater egentlig Lumini. Hun gjør så mange dumme ting, og blir styrt av følelser. Dexter har også hatt en tøff oppvekst, men han bruker iskald logikk. Ikke bare angriper folk uten å tenke GARGLE. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 For en episode, syns starten på sesongen var litt slapp, men denne episoden tok av. Klart den beste episoden denne sesongen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Bra episode, liker heller ikke hun Lumen så godt. Morsom og spennende episode, Dexter er det beste så går på tv nå omdagen. Hver mandag er en fryd i 1 times tid Blir spennende og se hvor nært de kommer til å avsløre Dexter denne sesongen. Må også si at Sesong 4 er min favoritt , mye grunnet fabelaktig skuespill fra John Lithgow. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dette her var faen meg saker altså Greit nok, Mazuka og Deb kjøpte kanskje historien litt vel lett men..tja..hvem vet Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HeXYMUiN7SY Anyone ? ^^ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Trodde jeg skulle dø når Dexter la begge ofrene sine sammen. Men synes det er litt rart at Dex ikke tenkte på å bruke tlf-nummeret som badguyen ringte til når han brukte Lumen sin telefon. Da ville de jo funnet de siste personene lett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hva sier deg at de ikke sjekker ut nummeret noen gang? Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Siste episode var helt fantastisk. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Flott episode! Tipper de sjekker det nummeret i neste episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå