Schneiderlin Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skrev ingenting om hva som skjer. Kun at det er mulig å se promo i slutten av hver episode. Det er jeg fullt klar over. Det jeg mente var om du kunne skrive det som er i promoen, for oss som ikke var sett det. Ser ut som noen har skrevet det nå. Tipper Lumen blir tatt eller må drepes av Dexter. Blir spennende å se hva Quinn gjør videre. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Noen andre enn meg som har lest denne artikkelen/bloggen på tv.com: Dexter Artikkel Håpløs oppmerksomhetskåt artikkel skrevet av en tølper med minimal forståelse av hvordan et tv-show fungerer. Greit nok at Dexter aldri har vært et spesielt godt ensembleshow, men det betyr jo ikke at serien blir noe bedre av å sende alle karakterene inn i gasskammeret. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Da har jeg nettopp sett ferdig alle sesongene på 2 uker eller noe. Er så rart å plutselig ikke kunne følge med på livet deres mer haha Gleder meg til mandag! Endret 21. oktober 2010 av TM B Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Synes egentlig denne episoden var kjedelig og ubrukelig. Til nå har det vært langt ifra like heftig som sesong 4. Endret 25. oktober 2010 av Cortese Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Grei episode. Det man forventer skal skje skjer og ikke noe mer hokuspokus en det. @Cortese: Ta en titt tilbake på de gamle diskusjons-trådene til sesong 2-3-4 og du vil oppdage mange slike episoder Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Fant først ut nå at Lumen blir spilt av Julia Stiles. Syntes det var noe kjent, men klarte ikke plassere henne før i dag. Ja, ja. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 @Cortese: Ta en titt tilbake på de gamle diskusjons-trådene til sesong 2-3-4 og du vil oppdage mange slike episoder Det kan nok være. Sesong 4 ble spennende nettopp fordi vi fikk bli kjent med Trinity helt fra begynnelsen og spenningen bare økte fra episode 1. Vi fikk aldri vite hva som skjedde med Trinity? Noen som vet om han kommer tilbake? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Vi fikk aldri vite hva som skjedde med Trinity? Noen som vet om han kommer tilbake? Dexter tok knekken på han. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ja det stemmer hadde nesten helt glemt det. Ikke lenge til jeg må se den sesongen på ny Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Likte starten, når sønnen hans kutta en unge på kinnet, ødela bevis og stakk av fra åstedet! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg begynner å like Julia Stiles i serien nå, syntes hun er posetivt tilskudd i casten. Også har vi jaggu meg en badguy fra 24 i toppen av det hele. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Badguyen er jo Peter Weller som er kjent for sin rolle som Robocop. Endret 25. oktober 2010 av Sidious Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Robocop er vel noe jeg har sletta fra minnet sammen med Pantertanter/Golden Girls. Det burde det så og si forbli. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg tror Dexter gjorde noe veldig dumt da han sa sitt fulle navn til Lumen. Ellers, en litt lunken episode. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det trente, rutinerte serieøyet kan allerede nå slå fast at dette aldri over Dexters døde ofre vil kunne matche sesong 4. Peter Weller er derimot smart casting, de fleste husker hvordan Robocop triumferte i hver eneste scene i 24. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Begynner å få ennå mer sans for Quinn jeg. "Kinda warm for gloves." Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Enig i at Julia Stiles gjør en god rolle så langt. Lenke til kommentar
SaulGoodman Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Doakes > Quinn Forhåpentligvis får vi se Quinn jobbe hardere med å få tatt Dexter, og bruke mindre tid på å sikle over Debra. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er enig i at de andre karakterene ikke er så spennende, men tror det gjør at Dexter blir litt mer interessant og. Han står ut fra resten. Sesong 2 og 4 hadde en intensitet jeg likte, og forhåpentligvis bygger de opp til det i denne sesongen også.. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja, regner med det kommer mer i denne sesongen og. Et lite hint, og Quinn er på Dex, og da kan det bli spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå