C1ph3r Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Nei folk kan ikke vite når det er ,men uansett dere trenger ikke å jabbe om det at han muligens kommer te å drepe ho jenta som det avslutta i den episoden bla bla bla.Det finnes så mange sleivkjefta idiota som ikke klare å holde munnen lukket om slikt.Dere kan heller vær smarte å stikke på kino å forklare alle korsen filmen va så får dere høre det. jeg har sett alle episodene av sesong 5. poenget mitt va at dere ødelegge for dei som ikke har sett den. Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Som sagt tidligere: De som ikke har sett den nyeste episoden burde holde seg unna inntil de har sett den. Er jo naturlig at det snakkes om episodene i en tråd om en sesong av Dexter. Det er ikke det samme som å dra på kino og spoile filmen... Endret 16. oktober 2010 av Andeerik 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hvis en tråd hadde hatt en tittel som f.eks "Hva synes du om Inception?", så hadde det vært det samme. De aller fleste skjønner at en tråd som dette inneholder spoilere.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Angående hun jenta så skal man selvsagt ikke si; Dexter dreper hun i episode 8, skuespilleren skal være med i 5 episoder, hun dreper Debra, for eksempel. Selv om det kommer til å skje, det er å spoile, men det å prate om hva som mulig skjer basert på hva Dexter har gjort før er jo bare spekulasjon og noe som gjør et forum til et forum. Hva skal man egentlig skrive i en tråd om en tv-serie hvis man ikke kan diskutere episoden? 1 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Som sagt tidligere: De som ikke har sett den nyeste episoden burde holde seg unna inntil de har sett den. Er jo naturlig at det snakkes om episodene i en tråd om en sesong av Dexter. Det er ikke det samme som å dra på kino og spoile filmen... Prøvde å endre emnetittel til *Spoilerwarning* nå, men tror det er en mod. som har låst emnetittelen. Men dersom man leser første post, burde det være ganske klart hva man snakker om i denna tråden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Prøvde å endre emnetittel til *Spoilerwarning* nå, men tror det er en mod. som har låst emnetittelen. Men dersom man leser første post, burde det være ganske klart hva man snakker om i denna tråden. Var emnetittelen tilfredsstillende? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Prøvde å endre emnetittel til *Spoilerwarning* nå, men tror det er en mod. som har låst emnetittelen. Men dersom man leser første post, burde det være ganske klart hva man snakker om i denna tråden. Var emnetittelen tilfredsstillende? Var fin den. Jeg sendte akkurat inn rapport, så da kan dere bare se bort fra den. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Allerede fjernet den Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen andre enn meg som har lest denne artikkelen/bloggen på tv.com: Dexter Artikkel Han mener at 7 meget sentrale karakterer i serien burde vært "killed off" slik som Rita ble. Hva syns du om artikkelen/hans meninger? Selv har jeg kommet fram til at det ikke hadde vært noen særlige karakterer igjen i serien hvis alle disse ble borte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Å drepe 90% av karakterene i serien er vel ikke en god idè? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ny episode i dag. Ventet en uke på dette. Gleder meg! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Vet dere når de går i USA? Norsk sendetid? Edit: Venter heller på 720p versjonen. Endret 17. oktober 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Var emnetittelen tilfredsstillende? Ser egentlig ingen grunn til at emnetittelen skulle endres. Det er jo ingen spoilere i tråden, nå kommer garantenrt noen idioter til å tro at det bare er å spoile fritt i tråden. Ser også at alle tv-serie tråder har lik emne tittel. Så kunne egentlig bare vært som den var. Hadde vært fint om man hadde laget en tråd som inneholdt hvordan spoilere skal brukes og generelle regler i tråder. Slik at man kunne unngått tullball og annet tull. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Vet dere når de går i USA? Norsk sendetid? 9 PM amerikansk tid. Altså rundt 5-6 tiden tidlig i morgen norsk tid. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Haha tilfeldig at det er en som kaller seg "James Whistler" når "James Whistler" skal være med på Dexter denne sesongen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nei folk kan ikke vite når det er ,men uansett dere trenger ikke å jabbe om det at han muligens kommer te å drepe ho jenta som det avslutta i den episoden bla bla bla.Det finnes så mange sleivkjefta idiota som ikke klare å holde munnen lukket om slikt.Dere kan heller vær smarte å stikke på kino å forklare alle korsen filmen va så får dere høre det. jeg har sett alle episodene av sesong 5. poenget mitt va at dere ødelegge for dei som ikke har sett den. Tror nok du kan smake litt på Dexters beroligende og innfinne deg med at her diskuterer vi hva som skjedde i siste sendte episode. Det er en enkel sak å tilpasse seg, fremfor å be resten av verden tilpasse seg samtidig som både idiot-bemerkninger og andre nedlatende kommentarer sendes ut. Det eksisterer tross alt skumle brukere som kidnapper frekke brukerkontoer og beholder et utsnitt av avataren deres som suvenir. Derfor prøver vi alle å oppføre oss og vise hverandre litt respekt. Savy? Hva gjelder emne-titler, prøver vi å standardisere de litt for mer oversikt. Ref denne tråden. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Haha tilfeldig at det er en som kaller seg "James Whistler" når "James Whistler" skal være med på Dexter denne sesongen. Digger det. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Nei folk kan ikke vite når det er ,men uansett dere trenger ikke å jabbe om det at han muligens kommer te å drepe ho jenta som det avslutta i den episoden bla bla bla.Det finnes så mange sleivkjefta idiota som ikke klare å holde munnen lukket om slikt.Dere kan heller vær smarte å stikke på kino å forklare alle korsen filmen va så får dere høre det. jeg har sett alle episodene av sesong 5. poenget mitt va at dere ødelegge for dei som ikke har sett den. Haha er so bra, kommer alt ein eller annen inn i tråden og klager på dette Endret 18. oktober 2010 av Noiz Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg som hadde håpet på at vi fant en ny barnevakt til Dexter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå