Autzen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Virker som det faktisk begynner å skje en del. Å noe posetivt tilskudd i serien og med Julia Stiles. Samme kulten fra bøkene mon tro?Uhumnnnmmunnn...tja...mja...Det er selvsagt mulig men jeg ser ikke helt for meg at de skal kjøre inn kannibalisme i denne sesongen egentlig :\ Jepp, skrev det i spoilere tidligere i tråden at det minnet om plottet fra boken. Men jeg tviler på at de vil ta så mye derfra ettersom bøkene og TV-serien har utviklet seg veldig annerledes. Er nok bare litt inspirasjon og et lite bukk til bokserien, tror og håper jeg. Produksjonen føles fortsatt annerledes for meg, men denne gangen greide jeg å stoppe å fokusere på det etter rundt 15min inn i episoden. Vet dere om det har vært noen endringer i produksjonen av serien? Isåfall, sist episode var ganske bra, Dexter viser mer følelser i hver episode enn han gjorde i hele førstesesong virker det som. For håpe at han ikke blir helt menneskelig heller. Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Gleder meg til neste episode neste mandag Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Typisk at jeg akkurat ikke får den med meg da jeg drar tilbake på skolen på søndag og der er det ikke mulig å laste ned. Jaja, får vel hele driten til juleferien da Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Fra episode 3 Er vanligvis ikke lettskremt, men faen som jeg skvatt på slutten når han så øynene til hun dama Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Huff, dexter må nesten ta livet av dama. Det er for det beste Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Huff, dexter må nesten ta livet av dama. Det er for det beste Det bryter med "the code of Harry". Liker egentlig Julia Stiles, så ingen grunn til å kverke hu enda. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hun er jo en trussel mot Dexter, så egentlig burde hun bli kverka. Men skal jeg gjette, vil hun sikkert overleve fordi Dexter ikke vil klare eller velge å drepe henne av ymse grunner. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dexter kommer aldri til å drepe henne. Han respekterer Harrys code alt for mye til det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Blir dette noe av samme greia som med Doakes? Han fant ut av Dexter, og så han for hva han virkelig var. Men teknisk sett drepte jo ikke Dexter han. Så det blir spennende å se hva han gjør med dama. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Håper Dexter blir tatt. Kjøre litt samme stil som HBO. Ikke være redd for å sløyfe hovedpersoner. @ Möllers Tran, når begge besvimte der så var jeg sikker på at det var over for han Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg håper at Dexter ender opp med en form for forhold med henne. Kan være veldig givende for karakteren å ha en som vet Dexters hemmelighet - så for vi se utover serien om dette leder til redningen eller fallet hans. Blir isåfall spennende å se hva som skjer! Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Håper Dexter blir tatt. Kjøre litt samme stil som HBO. Ikke være redd for å sløyfe hovedpersoner. @ Möllers Tran, når begge besvimte der så var jeg sikker på at det var over for han Rita? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Jeg håper at Dexter ender opp med en form for forhold med henne. Kan være veldig givende for karakteren å ha en som vet Dexters hemmelighet - så for vi se utover serien om dette leder til redningen eller fallet hans. Blir isåfall spennende å se hva som skjer! Nå som Rita er borte og denne jenta har sett han drepe leder alt til at det blir et forhold mellom dem. Hvilket gjenstår å se. Kanskje noe lignende som med Lila? Det kunne jeg likt. Endret 13. oktober 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Lurer på hva som kommer til å skje med Angel. Lurer på om pengefondet til Laguerta spiller en liten rolle her. Enten i form av kausjon eller pengestøtte hvis han mister jobben. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Blir sikkert konflikt medllom angel og laguerta. Har ligget litt i luften en stund. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Håper Dexter blir tatt. Kjøre litt samme stil som HBO. Ikke være redd for å sløyfe hovedpersoner. @ Möllers Tran, når begge besvimte der så var jeg sikker på at det var over for han Rita? Haha, faen for en sopp jeg er. Rita selvfølgelig. Sløyf den kommentaren min http://www.youtube.com/watch?v=GVS1-yjXeSY Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Kan folk her inne slutte å avsløre ka som skjer i episodene irriterer meg grønn av folk som faen ikkje klare å holde kjeft om ka som skjer. det er fleire som sikkert ikkje har sett epsiodene! spess den episoden som kom no har jeg sett men folk som jeg kjenner ikkje har sett Endret 15. oktober 2010 av Cipther Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Sorry gutt, men alt som er sendt kan og skal diskuteres. Du får bare holde deg unna tråden. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kan folk her inne slutte å avsløre ka som skjer i episodene irriterer meg grønn av folk som faen ikkje klare å holde kjeft om ka som skjer. det er fleire som sikkert ikkje har sett epsiodene! spess den episoden som kom no har jeg sett men folk som jeg kjenner ikkje har sett Denne tråden er jo for å diskutere episodene som kommer ut i USA. Hold deg heller unna tråden til du har tatt oss igjen. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kan folk her inne slutte å avsløre ka som skjer i episodene irriterer meg grønn av folk som faen ikkje klare å holde kjeft om ka som skjer. det er fleire som sikkert ikkje har sett epsiodene! spess den episoden som kom no har jeg sett men folk som jeg kjenner ikkje har sett Hvordan i all verden skal folk vite hvilken episode du har/har ikke sett? Det er umulig å forholde seg til. Derfor det står (USA-sendetid) i emnetittel. Så du får pent vente med å besøke denne topicen frem til du har sett episoden. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå