Corlan Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ny episode i dag. Arbeidsdagen kan jo ikke gå fort nok. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 ^^Word. Den ligger allerede klar og venter på meg. Skal også være vanskelig å holde seg unna tråden fram til da. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 St. Shit Blir spennende å se om han må bryte koden og drepe jenta. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 St. Shit Blir spennende å se om han må bryte koden og drepe jenta. Skulle nok ha sett episoden før jeg gikk inn i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Aldri lurt å gå inn på tråder som har "USA-sendetid" i emnetittelen før man har sett den nyeste episoden. Dødsråepisode forresten, spent på hva som skjer med jenta, og hva Quinn gjør. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hater Astor, forbanna masete snørrunge. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Konge episode. Sykt mye som skjedde. Blir spennende å se hva han gjør med Stiles. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Beste episoden til nå hvertfall! Begynner å ta seg opp nå, det liker jeg! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Bra episode. Virker som det faktisk begynner å skje en del. Å noe posetivt tilskudd i serien og med Julia Stiles. Samme kulten fra bøkene mon tro? Endret 11. oktober 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Virker som det faktisk begynner å skje en del. Å noe posetivt tilskudd i serien og med Julia Stiles. Samme kulten fra bøkene mon tro?Uhumnnnmmunnn...tja...mja...Det er selvsagt mulig men jeg ser ikke helt for meg at de skal kjøre inn kannibalisme i denne sesongen egentlig :\ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Haha trodde det var i True Blood det var en sekt med kannibaler etter å ha hørt lydbøkene til både gamle Jeff Lindsay`s Dexter-bøker og Southern Vampire Mysteries(True Blood) i fjor sommer. De bøkene som var ute da naturligvis. Men det kan da hende at sekten kan være deres svar på sekten i bøkene og. Både True Blood, og for det meste Dexter har jo avsporet veldig iforhold til bøkene. Men samtidig tatt med noe fra bøkene. Men tviler på at de bringer inn kannibalismen dems. Å tviler på at de kjører 2 kult`er i serien samtidig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 De har hoppet ganske langt fra bøkene ja, hadde håpet å få se Doakes i den tilstanden han er i bøkene, DET hadde vært fuckings awsome *glise* Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Oisann. Dette kan gå ille. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Var gledelig å se Boyd få som fortjent og bli ferdig med det. Var heldig med å se promoen for neste episode rett etter episoden. Fy for en katt og mus lek vi kommer til å se. Han har vel ikke noe annet valg enn å fjerne øyevitner, og håper virkelig det. Han har ikke drept damer siden Laila, så det syns jeg vi burde få mer av. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Han drepte vel en kvinnelig politi i forrige sesong. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Really? Husker du hvilken episode? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Husker hvordan hun så ut i allefall. Blond, hestehale, i en annen by hvis ikke jeg husker feil. Hadde drept mann og barn. Der ja. Zoey Kruger http://dexterwiki.sho.com/page/Dex+Takes+a+Holiday Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Aah, thanks. I mellomtida tok jeg mitt eget research og fant alle ofrene til Dexter. Skal kjøre en maraton med kvinnelige skurker. For den interesserte: Dexter's victims Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Haha spennende i episoden når begge svimte av XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå