Gå til innhold

Dexter - Sesong 5 (USA) - Generell diskusjon (Spoiler i tråden!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Aldri lurt å gå inn på tråder som har "USA-sendetid" i emnetittelen før man har sett den nyeste episoden.

Dødsråepisode forresten, spent på hva som skjer med jenta, og hva Quinn gjør.

Lenke til kommentar
Virker som det faktisk begynner å skje en del. Å noe posetivt tilskudd i serien og med Julia Stiles. Samme kulten fra bøkene mon tro?
Uhumnnnmmunnn...tja...mja...Det er selvsagt mulig men jeg ser ikke helt for meg at de skal kjøre inn kannibalisme i denne sesongen egentlig :\
Lenke til kommentar

Haha trodde det var i True Blood det var en sekt med kannibaler etter å ha hørt lydbøkene til både gamle Jeff Lindsay`s Dexter-bøker og Southern Vampire Mysteries(True Blood) i fjor sommer. De bøkene som var ute da naturligvis.

Men det kan da hende at sekten kan være deres svar på sekten i bøkene og. Både True Blood, og for det meste Dexter har jo avsporet veldig iforhold til bøkene. Men samtidig tatt med noe fra bøkene. Men tviler på at de bringer inn kannibalismen dems. Å tviler på at de kjører 2 kult`er i serien samtidig.

Lenke til kommentar

Var gledelig å se Boyd få som fortjent og bli ferdig med det. Var heldig med å se promoen for neste episode rett etter episoden.

Fy for en katt og mus lek vi kommer til å se. Han har vel ikke noe annet valg enn å fjerne øyevitner, og håper virkelig det. Han har ikke drept damer siden Laila, så det syns jeg vi burde få mer av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...