RasmusKRiis Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har sett Dexter sesong 1 og2 , synes de var veldig bra, men ble veldig skuffet over sesong 3 og sluttet derfor og se på Dexter, lurte på om sesong 4 er noe bedre enn seson 3? Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Synes de to første episodene i den nye sesongen har overasket positivt, og liker dårlig at det er siste sesongen de lager Lenke til kommentar
MrPennypacker Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er også overbevist om at det er flere enn bare Harrison som får se hvem Dexter egentlig er. Hvem kan det være? Hva blir eventuelt reaksjonene? Quinn blir kanskje å forsøke utpressing. Batista blir nok å pågripe Dexter åpenlyst, mens LaGuerta vil nok gå mer diskre tilverks. Jeg har sett Dexter sesong 1 og2 , synes de var veldig bra, men ble veldig skuffet over sesong 3 og sluttet derfor og se på Dexter, lurte på om sesong 4 er noe bedre enn seson 3? Sesong 4 er bedre enn 3. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Sesong 4 er sykt bra etter min mening. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 @ Atsjonas: Prater du om promoen for neste episode, i så fall dropp det, spoilerfri tråd. Selv promoen som kommer etter episoden skal ikke prates om... Lenke til kommentar
MrPennypacker Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Synes de to første episodene i den nye sesongen har overasket positivt, og liker dårlig at det er siste sesongen de lager oj, der var nytt. Hvor har du lest det? Kanskje det er like greit å avslutte serien nogenlunde på topp. @ Atsjonas: Prater du om promoen for neste episode, i så fall dropp det, spoilerfri tråd. Selv promoen som kommer etter episoden skal ikke prates om... Jeg hopper altid over den promoen. (føler at de ødelegger for mye av spenningen) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er også overbevist om at det er flere enn bare Harrison som får se hvem Dexter egentlig er. Hvem kan det være? Hva blir eventuelt reaksjonene? Quinn blir kanskje å forsøke utpressing. Batista blir nok å pågripe Dexter åpenlyst, mens LaGuerta vil nok gå mer diskre tilverks. Tipper Debra får vite om det, siden Quinn og Debra kommer nærmere og nærmere et forhold virker det som. @ Atsjonas: Prater du om promoen for neste episode, i så fall dropp det, spoilerfri tråd. Selv promoen som kommer etter episoden skal ikke prates om... Wops, lagt i spoiler nå. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Synes situasjonen med Quinn minner for mye med han i første sesongen som fikk vite om Dexter, og som dermed ble drept. Husker ikke navnet hans. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har sett Dexter sesong 1 og2 , synes de var veldig bra, men ble veldig skuffet over sesong 3 og sluttet derfor og se på Dexter, lurte på om sesong 4 er noe bedre enn seson 3? Eg og likte sesong 1 og 2 mykje bedre enn sesong 3, men eg synes sesong 4 var best so begynn og sjå igjen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sesong 2 er uten tvil min favoritt. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg har sett Dexter sesong 1 og2 , synes de var veldig bra, men ble veldig skuffet over sesong 3 og sluttet derfor og se på Dexter, lurte på om sesong 4 er noe bedre enn seson 3? Sesong fire er best av alle. John Litgow er fantastisk (skuespillermessig, bare så det er klart) som hovedskurken. Spenningen bygger seg høyt opp og ender i en overraskelse, for å si det mildt. Endret 8. oktober 2010 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sesong fire var den beste ja. Men synes alt har vært bra. Stemmer det at sesong fem er den siste de skal lage? Noen spesiell grunn for det i tilfelle? Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har sett Dexter sesong 1 og2 , synes de var veldig bra, men ble veldig skuffet over sesong 3 og sluttet derfor og se på Dexter, lurte på om sesong 4 er noe bedre enn seson 3? Sesong 1 og 2 va difinitlig best.Sesong 3 va heilt oki/grei underholdning,Sesong-4 sykt bra spenning. Har ikke kommet så langt inni Sesong 5 ,men jeg tror den blir ganske bra.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Herlig at Dexter er tilbake. <3 Så nettopp den første episoden, og den levde opp til forventningene. Som noen nevnte tidligere, så var scenen med Mikke Mus-hatten komisk. Blir spennende å se hva som skjer med Dexter i de kommende episodene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Sesong fire var den beste ja. Men synes alt har vært bra. Stemmer det at sesong fem er den siste de skal lage? Noen spesiell grunn for det i tilfelle? Nei. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Dexter er som moderatorer, drar rundt og likviderer slemme brukere. Kanskje vi burde ta og partere brukerprofielene i samme slengen og dumpe dem langt ute på Internet. 6 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Dexter er som moderatorer, drar rundt og likviderer slemme brukere. Kanskje vi burde ta og partere brukerprofielene i samme slengen og dumpe dem langt ute på Internet. Dotten, du er seriøst den mest fantastiske personen jeg har sett på internettet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Dotten, du er seriøst den mest fantastiske personen jeg har sett på internettet. Her har vi en soleklar moderatorkandidat 3 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Denne episoden var interessant. Men helt seriøst - nå begynner tempoet i Dexter å tas opp. Fjerde sesong har vært best. Sesong tre er den svakeste, men selv den er ikke dårlig. 1, 2 og 4 er fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå