Hyperio Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Helt utrolig at en serie som handler om en følelsesløs morder kan inneholde så mye følelser. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Følg med i timen. Dex er ikke følelsesløs lengre. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er jo det som er tematikken i serien. Dexter tror selv han er følelsesløs og kald, men i virkeligheten bryr han seg. Du så jo hvor trist han ble spesielt når Astor skjelte ham ut. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Dette er vel ikke første gang Dexter har vist følelser? Folk sier det spontane drapet i siste episode er det første menneskelige tingen han har gjort, det synes ikke jeg. Serien har vel fortløpende gitt oss hint til menneskelighet ved Dexter, det er jo det alle vil se. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Dexter har hatt følelser hele serien igjennom. Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Når starter 5 Sesong her i Norge? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Synes en svarte neste Søndag i tråden her noen sider tilbake. Er ikke sikker. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 3 Oktober. http://www.canalplus.no/dexter-5 Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Takk! Et spørsmål til, har et veddemål med en venn. Fjerde sesong ble sendt på Viasat 4 ifjor, ikkesant? 10,- som står på spill her Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Følg med i timen. Dex er ikke følelsesløs lengre. I utgangspunktet er han jo følelsesløs. Vi får bare se hvor ofte han blir satt på prøve og hvordan han må deale med det. Og han er klar over det selv, og "føler" at han ikke har følelser. Men klart, han har endret seg gjennom serien. Uansett, jeg tenkte ikke bare på Dexter. Hele serien bygger opp rundt det stemnings- og følelsesmessige synes jeg. I andre serier ville jeg vært likegyldig hvis kona til hovedpersonen døde. I Dexter klarer jeg å engasjere meg såpass at jeg synes det er oppriktig trist å se på. 1 Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Serien er bare genial!! Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Takk! Et spørsmål til, har et veddemål med en venn. Fjerde sesong ble sendt på Viasat 4 ifjor, ikkesant? 10,- som står på spill her Ser ut som du taper den 10 kroneren Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Viasat 4 reklamerer for en ny sesong nå så regner med at S04 ble vist der i år/fjor. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tror jeg så en episode av S04 på Viasat 4 en gang. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ok sesongstart, ikke helt topp, men tror det tar seg opp. Scenen da Dexter skulle fortella at Rita hadde dødd var konge! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fant noen kule bilder på Fjasbok: Ser dere hva den siste ser ut som? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hyperio ser ut som Norge på kartet? Dexter mangler helt klart endel empati.. Man ser jo at han har vanskeligheter med å forstå hvordan andre har det f eks når han skulle fortelle barna at Rita var død. Jeg tror han kan føle en slags tilknytning til f eks Rita og søsteren, men at han har vanskeligheter med empatiske følelser og å forstå når folk blir redde eller skuffa etc. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det ligner på Norge-kartet ja. Men det er nok tilfeldig. Håper jeg. 1 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Eventuelt min avatar Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Steik for ei nice kake da skulle likt å hatt noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå