iMono Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Sitter med en stor klump i halsen og miksede følelser om første episoden. Savner Rita like mye som Dexter tror jeg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Rita lever videre som en superhelt i en ny serie nå. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Har nå sett sesongpremieren. jeg skal ikke avsløre noe av det jeg så, men har hvertfall kommet frem til at det er en veldig følelsesladet episode. For alle karakterene faktisk. Syns absolutt at det var en verdig sesongåpning. Gleder meg til å se hva blandt annet Julia Stiles kan bringe til bordet når hun kommer inn i serien. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Sett den jeg også. Vil ikke si den var dårlig, men den var heller ikke så veldig bra, selv om jeg likte den. Men har ingen tvil om at det vil ta seg opp. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Sant det, selve historien har ikke begynt ennå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jepp. Følte akkurat det samme om forrige sesongs pilot. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fantastisk seriestart! Rart å se dexter reagere "humant" når han drepte han idioten mot slutten av episoden. Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Bra start, ett sekund trodde jeg Dexter skulle stikke til Cuba og bli seriemorder på heltid! Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Når kan man forvente å finne HD versjonen på tvilsome tracker sider? edit: glem det Endret 27. september 2010 av Eaan Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Leit på torrent sider eller eventuelle ting fikk ikkje lov å legge ut noe her.. kan ikkje skjønne problemet men slik er vel reglene.. Endret 27. september 2010 av Cipther Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Minner om at deling av torrentlinker ikke er akseptabelt og det derfor ikke er noe poeng å spør etter de eller dele de. Utover det, bra start på sesongen, overfallet i butikken var kanskje noe av det mest menneskelige han har gjort til nå Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 10 KB/s!! SKYT MEG!!! Klarer ikke vente lengre nå! Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Rampage: kordan kan man få tak i sesongen når heile sesong 5 ikkje er ferdi og kan ikkje nåes på andre enn torrent å tv.er vel ikkje galt å vær hjelpsom??.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Rampage: kordan kan man få tak i sesongen når heile sesong 5 ikkje er ferdi og kan ikkje nåes på andre enn torrent å tv.er vel ikkje galt å vær hjelpsom??.. Man må selvfølgelig ty til torrents/stream eller lignende, men slik forumreglene er idag så er det ikke lov å linke til streams eller torrents, men det er ikke noe problem å snakke om det. Hvis du ønsker kan du selvfølgelig delta i debatten her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256070&st=0 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 ok, har gledet meg siden forrige sesongavslutning, zomg laster ned nå!!!!!! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Wow. Det var virkelig en tårevåt opplevelse. 1 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Wow. Det var virkelig en tårevåt opplevelse. Helt enig. Som jeg har skrevet tidlgiere, så syns jeg at det var en utrolig følelsesladet episode for alle karakterene. Her får man faktisk se hva skuespillerene er gode for når det kommer til å vise følelser. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Deilig å være i gang igjen. Mye følelser i denne episoden. Satt lenge og håpte på Dexter tilbake som et ordentlig menneske. Man så antydninger til noe på slutten. Huff, savner Rita Skal bli sykt spennende å se hva som kommer til å skje videre. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Åstedssex, kondoleringer med Mikkehatt på hodet og hillbilly drept med et anker. Dexter skal bli artig å følge med på i år også. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Skremmende at vi(og da mener jeg dere) i år 2010 fortsatt sliter med å finne episoder på nett.... Blandet sesongstart. Quinn og Debra greiene synes jeg ikke noe om, kommer til å bli brukt for mye tid på og egentlig helt uinntresangt. Spent på hvordan det skal gå videre, og om hva som kommer til å være hovedtema i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå