Marbash Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) :ohmy: De gjør det jo bare mer og mer spennende! jeg kan seriøst snart ikke vente lengre! Endret 18. august 2010 av Marbash Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 De trailerene fikk meg til å glede meg så sinnsykt! Alt for lenge å vente til. :< Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ny behind the scenes fra sesong 5: http://www.youtube.com/watch?v=xZCsZ0mzCls Å herregud hvor jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Klart å unngå alle promer, trailere og lignende hitill, stolt. håper virkelig ikke første episode blir lekket ut som i fjor, for vet ikke om jeg klarer å vente i år. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) siden jeg begynte å se på Dexter rett før sommerferien har jeg nå netopp sett ferdig sesong 4 hvilken dato kommer sesongen ut? EDIT: fant det ut.. 26 sept.? (mine innlegg Endret 24. august 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 ^Samme her. Jo mindre jeg vet, jo bedre blir det syns jeg. Vurderer også å vente til de 5 første episodene kommer ut og kjøre en maraton en helg, men får nå se på det. Fristelsen blir ganske stor når man vet den ligger der ute og bare venter på å bli sett. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har ikke sjans til å vente med noen episoder. Har noen kamerater som jeg er redd kan finne på å slenge ut noe om hva som skjer. Han ene presterte å ringe meg et 30 sekunder før Dexter fant Rita i badekaret i sesong avslutningen. Heldigvis klarte jeg å legge på før han sa hva som skjedde, men jeg skjønte at det var noe sykt som kom til å skje. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Samme helg som Supernatural begynner jo Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Har ikke sjans til å vente med noen episoder. Har noen kamerater som jeg er redd kan finne på å slenge ut noe om hva som skjer. Han ene presterte å ringe meg et 30 sekunder før Dexter fant Rita i badekaret i sesong avslutningen. Heldigvis klarte jeg å legge på før han sa hva som skjedde, men jeg skjønte at det var noe sykt som kom til å skje. Tror nok jeg hadde lagt på da sjøl gitt, hvis noen hadde prøvd å fortelle meg hvordan sesongen slutta. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Fuck brukere som ikke har lært seg å lese. Det står klart å tydelig at det er spoilerwarning i tittelen. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Spoiler? er det bare meg eller blir Quinn den nye Doakes Endret 29. august 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Spoiler? er det bare meg eller blir Quinn den nye Doakes Jeg tror det, men jeg tror ikke de kjører akkurat det samme opplegget, tror det kommer en ny vri på det! Endret 29. august 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Spoiler? er det bare meg eller blir Quinn den nye Doakes Jeg tror det, men jeg tror ikke de kjører akkurat det samme opplegget, tror det kommer en ny vri på det! haper de gjor det... hadde blitt kjedelig a se sesong 2 om igjen... Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Litt oppvarming: http://www.youtube.com/watch?v=xZCsZ0mzCls&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Irriterer meg litt at Julia Benz (Rita) er aktuell i så mange serier nå for tiden, ødelegger hennes troverdighet i Dexter. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Alltid fælt med skuespillere du kun forbinder med en spesiell serie som dukker opp i helt andre roller. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 syntes nesten det er litt morsomt jeg, liksom, YAY hun har jeg sett i Dexter Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nå begynner det snart! Lenke til kommentar
BreadHead Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Wooohoo, sesongen begynner på bursdagen min! 18 år og ny Dextersesong på samme dag. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå