Dkdaffy Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Nå ligger den hvertfall ute i topp kvalitet på youtube http://www.youtube.com/watch?v=CUbCMbW-BRE Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Edit: Akkurat litt for treig. Ser ut som Quinn blir den nye Doakes. Litt skeptisk til at denne sesongen kan holde nivået til nummer 4. Endret 24. juli 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Tror faktisk det blir bedre, jeg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Tja, det var jo få pirrende wow-elementer i den traileren der ihvertfall. Skal jo selvsagt spennende å se om Dexter klarer å manøvrere seg unna siste sesongs forviklinger, men er det all spenningen skal spinne rundt? En ny seriemorder som besøker Miami blir jo for påtatt, og kan vel neppe matche Trinity uansett, og å se Astor i fjortissmodus er jo bare irriterende. Nei, jeg forholder meg foreløpelig litt skeptisk. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Håper Dexter dreper Astor og Cody, jeg. Jeg er helt seriøs, faktisk. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Dexter dreper ikke barn. Men selv håper jeg dexter ikke adopterer dem. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Cody er jo en av få snørrunger på tv som ikke er irriterende. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det blir sikkert den "hyggelige" mormoren som overtar ansvaret for barna. Hun er ikke Dexters største fan! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det blir sikkert den "hyggelige" mormoren som overtar ansvaret for barna. Hun er ikke Dexters største fan! Har du et bilde av henne? Kan ikke huske hu, lenge siden jeg så ferdig Dexter, nå. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Gjør ikke noe om sesong 5 ikke holder nivået med sesong 4, det er å bli storforlangende. Gleder meg vilt Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hvordan føler dere Quinn vil oppføre seg angående Dexter i forhold til Sergeant Doakes? Håper absolutt ikke de blir helt like karakterer. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 spennende! men hvorfor så det ut som om 90% av alle i traileren brukte et tonn med brunkrem?!? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hvordan føler dere Quinn vil oppføre seg angående Dexter i forhold til Sergeant Doakes? Håper absolutt ikke de blir helt like karakterer. Jeg tviler de blir for like. Jeg håper produsentene og skuespilleren bak Quinn tenker på dette og derfor prøver å vinkle det på en annen måte. 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ingen kan være som Doakes, til det var han for unik. Savner fortsatt den herlige kjemien mellom Doakes og Dexter, snakk om intensitet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ingen kan være som Doakes, til det var han for unik. Savner fortsatt den herlige kjemien mellom Doakes og Dexter, snakk om intensitet. Du sier noe der. Likte sesong 2 godt fordi halvparten av sesongen var det en neger i et bur, akkurat sånn det skal være! Neida, bare tøyser. 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det blir sikkert den "hyggelige" mormoren som overtar ansvaret for barna. Hun er ikke Dexters største fan! Har du et bilde av henne? Kan ikke huske hu, lenge siden jeg så ferdig Dexter, nå. JoBeth Williams som Gail Brandon Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) ooh, ser spennende ut. Typisk dexter å ta på seg ansvaret. Men han klarer nok å vikle det fra seg på en eller annen måte. Men at de stiller spørsmål om det faktisk er dexter er ikke vanskelig, da de allerede har hatt én serial killer på kontoret, da dexter fikk doakes til å se ut som en. btw: Når er releasen? (Ja, har ikke lest gjennom alle 10 sidene ) Endret 24. juli 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå