Gå til innhold

Mobil til papps - funksjonell og enkel!

Fredrik-

Anbefalte innlegg

For øyeblikket bruker fattern en mobil fra steinalderen som så vidt fungerer på gode dager - han trenger en ny.

Ettersom jeg ikke helt er inne i mobilfronten spør jeg om litt hjelp fra dere. Han bruker mobilen stort sett ganske lite og planen er å ende opp med abonnemangetTele2 sherrif.

Kriterier:

- Ikke smarttelefon

- Enkle menyer

- Gode knapper som ikke er alt for små

- Ikke koste skjorta

Det er ikke nødvendig med GPS/3G/Bluetooth/WiFi osv. Han bruker telefonen til å ringe og sende sms med.

Hva er den beste måten å handle mobilen på da abonnemanget jeg ønsker å ende opp med på telefonen er Tele2 sherrif? Evt. kom med forslag til abn. som er tilsvarende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For øyeblikket bruker fattern en mobil fra steinalderen som så vidt fungerer på gode dager - han trenger en ny.

Ettersom jeg ikke helt er inne i mobilfronten spør jeg om litt hjelp fra dere. Han bruker mobilen stort sett ganske lite og planen er å ende opp med abonnemangetTele2 sherrif.

Kriterier:

- Ikke smarttelefon

- Enkle menyer

- Gode knapper som ikke er alt for små

- Ikke koste skjorta

Det er ikke nødvendig med GPS/3G/Bluetooth/WiFi osv. Han bruker telefonen til å ringe og sende sms med.

Hva er den beste måten å handle mobilen på da abonnemanget jeg ønsker å ende opp med på telefonen er Tele2 sherrif? Evt. kom med forslag til abn. som er tilsvarende.

Da hadde jeg prioritert å betale en engangssum for en telefon og brukt sherif alene. Med de kravene du stiller til mobilen så får du en "grei" en for 500 +/-

En som jeg hadde sjekket ut er for eksempel:

Nokia 1680 classic. Den har det som du spør etter, + taletid på 7,4 timer (424 timer standby tid!), noe som er ganske viktig for de "eldre" :)

Pris hos elkjøp: 429 ,-

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...