bjornw7 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Tenkte å lage en tråd her om julefilmer nå som julen nermer seg med stormskritt. Det har jo alltid vært en tradisjon med julefilmer før jul og i juleferien. Derfor tenkte jeg at vi skulle ramse opp hvilke filmer vi har som tradisjon å se og forbinner med jul Disse står høyt på lista mi som julefilmer: - Home Alone 1,2,3 og 4 - The Polar Express - The nightmare before christmas - Gremlins 1 og 2 - Christmas vacation Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Home alone 3 og 4,har det rabla for deg ? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Home alone 3 og 4,har det rabla for deg ? Hehe, nja. Selv synes jeg 1'ern og 2'ern er best, men har sett de 2 siste filmene hver jul opp gjennom de årene som har gått. Så det har blitt en tradisjon å se alle Home Alone filmene hver jul. Er bare derfor egentlig, men de 2 første er helt klart best, ja Endret 14. desember 2009 av bjornw7 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Home Alone 4 bør ikke kalles en Home Alone film. Makan til søppel. Nummer 3 er oscarverdig ved sammenligning. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 En link trådstarter kan finne interessant: Klikk Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Tror de to andre trådene kan gjøre nytten her, eller hva? Stenger denne, om noen anser det som feil så send meg en pm. Vil også se om jeg kan flytte innlegg over i en av de to trådene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg