Gjest Anonym_Gutt17 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei. Det har seg slik at jeg og kjæresten nettopp gjorde det slutt etter 2 år i fast forhold. Vi har alltid vært gode venner og forholdet vår har fungert uten noen særlige problemer. Men, forholdet har slitt voldsomt på meg. Etter ett og et halvt år begynte ting å endre seg, hun ble vanvittig lat. Så ble det slik at jeg måtte ta iniativ til alt, alltid jeg som måtte komme til henne. Hun var alltid sur og gretten og jeg måtte smile og masere og tjene henne til hun tilslutt kanskje ble glad. Jeg går på skole et stykke vekk fra der jeg bor, og har ganske mye å gjøre der, har derfor ikke hatt så mye tid sammen. Jeg foreslo at vi skulle gå sammen og prøve å tilpasse hverandre, slik at vi kanskje fikk mer tid sammen. Men neida, det var min feil at vi ikke hadde så mye tid lenger, jeg må fikse opp. Og hva sex angår, hun så på det som betaling til meg for den masasjen jeg ga henne (jeg er veldig god å masere). Jeg har alltid sett på det som noe gjensidi osv osv. . . Hun er en utrolig pen og kjekk jente som jeg ikke hadde lyst å miste, men ettersom det bare ble værre og værre klarte jeg ikke mer. Vi ble enige å gjøre det slutt. Vi var fortsatt venner, snakkes av og til osv. Så kom helgen, fem dager etter bruddet. Jeg var på fest (selskap med masse folk fra skolen). Jeg var jo nokså nedenfor men etter di siste måndene så hadde jeg på en måte komt over henne, nesten. En utrolig pen jente som går på skolen min kommer bort og viser virkelig at hun bryr seg om meg, kvelden ender i av vi står utfor og kliner. Uheldigvis ser noen det og forteller det til eksen. . . Eksen klikker totalt, blir så forferdelig sur og lei seg, jeg finner ikke ord når jeg snakker med henne. Hun har sakt hun aldri vil se meg mer. Et voldsomt rabaler. Får høre av en kompis i dag som traff henne på bussen, hun sa at nå gikk hun rundt å spredde drit om meg til folk osv. Jeg vil gjærne høre litt synspunkter på dette? Jeg vet at 5 dager etter er gjerne altfor lite, men som sagt, jeg var egentlig over henne. I tillegg, det føltes så vanvittig herlig når en jente kommer å vil gi av seg selv, og jeg slipper faktisk å bare gi av meg (som jeg har gjort det siste halve året. . .) Setter stor pris på alle svar Lenke til kommentar
Gjest I'm just crazy Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bare for å gjøre svaret mitt kort. Det nesten slik alle forhold slutter. Du har klinet med ei anna dame, good for you. Sats heller på den nye dama, enn å kaste bort tida di på den gamle! Og det faktum at hun slenger drit om deg til andre, vil nok tilslutt ramme henne selv. What's goes around, comes around.. tilslutt. De som kjenner deg vil ikke bry seg om pisset i fra exen din, skulle det for ille får du moblisere dine venner til å i møte gå henne, men jeg tviler på at det blir nødvendig. Kos deg med din nye flamme du! Og skulle det ikke bli noe mere ut av det enn den klininga, så husk at "havet er fullt av fisk". Lenke til kommentar
Gjest Anonym_Gutt17 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hehe. Dette hjalp veldig. Men alikevel, det gjøre ganske vondt når den personen du har vært med i 2 år blir så lei seg. Flere svar er velkommne Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Men alikevel, det gjøre ganske vondt når den personen du har vært med i 2 år blir så lei seg. Vanlig å tenke sånn, men det er ikke noe å gjøre med. Det suger å bli dumpa. Sånn er livet. Og ja, klart er det kjipt for henne at du kliner med ei dame fem dager etterpå, men jeg gjorde enda mer fem dager etter jeg slo opp med eksen. Eneste forskjellen her er at hun fikk vite det. Hun kommer over det, og det er heller ikke ditt ansvar at hun gjør det. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 I tillegg, det føltes så vanvittig herlig når en jente kommer å vil gi av seg selv, og jeg slipper faktisk å bare gi av meg (som jeg har gjort det siste halve året. . .) Jeg føler med deg! Jeg trodde jeg satt og leste om meg selv gjennom hele innlegget ditt. Nå er det en stund siden mitt brudd, derfor kan jeg si deg dette: Dropp alt med den tidligere dama. Dropp følelser, dropp kontakten, dropp tankene dine om henne, dropp ansvarsfølelsen. Hvem faen tror hun at hun er? Som om hun skulle få kreve noen som helst rett over deg etter å ha tømt deg for livsgnisten din. Nei, kom deg videre, sjef! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg er enig med StianGh her. Ofte kan det virke som det modne og ansvarlige er å forsette vennskapet med en eks. Men noen ganger er det beste å bare la dem være i fred for en stund. Minst 1+ år. Vil hun forsatt være med deg, og har problemer at du er med andre. Så er det ikke en trøst at du forsatt er i livet hennes. Det er mer vondt, fordi man hele tiden gir litt, enten direkte eller indirekte. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Her er det bare å glemme eksen, som så mange over meg nevner. Etter som jeg kunne lese så ga du alt for å få forholdet til å fungere, og hun kun krevde og krevde. Det var en smart ting av deg å gjøre det slutt. Når det kommer til rotingen i helgen, så skal du absolutt ikke ha noen dårlig samvittighet for det. Det er veldig subjektivt om hva som er riktig tid, og hvis 5 dager var det du trengte, så good for you. Hun kan ikke kreve noe som helst av deg nå, og hun skal bare være glad for at du er en av de realle fyrene som ikke gjorde dette mens dere var sammen. Når man har gjort det slutt, så er det slutt. Fra sekundet det er slutt så står man fritt til å gjøre det man vil. Selvfølgelig er det alltid noen etterdønninger, men du har alt ditt på det rene, og hun eksen din virker som er i det moduset som mange jenter er i etter et brudd. "Jeg vil ikke ha han, men vil ikke at noen andre skal ha han heller.." Stå på, og lykke til! Sats på denne nye jenta Lenke til kommentar
fgr Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 ja den jenta høres ikke helt frisk ut, sykelig sjalusi og ikke helt bra med seg selv høres det ut som. dumt at det skal være sånn med noen du har vært kjæreste med. her høres det ut som det beste er å ta rådet til de over her, å ta en pause fra å ha kontakt med henne. personlig har jeg vært veldig heldig, er fortsatt venn med begge mine ekser, og alle 3 omgås hverandre helt fint. (faktisk jobber de samme sted, og vi fester sammen innimellom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå