Toben Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei Jeg skal sette opp et nettverk, som skal bestå av en svitsj, patchepanel og en spille server. Jeg lurer på kor skal jeg koble til spilleserveren for å få best ytelse ? Det blir koblet opp 15 datamaskiner til patchepanelet.. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Koble den til der den er færrest hopp unna maskinene som skal bruke den. I dette tilfellet ser Er panelet koblet til svitsjen blir vel svitsjen ett naturlig tilkoblingssted. Endret 14. desember 2009 av Kenneth E Lenke til kommentar
Toben Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Mener du det er best å koble serveren til svitsjen? Jeg har koblet sånn som dette http://www.foundrynet.com/services/documen...tch_panel_t.gif alle brukerene skal kobles opp til en spilleserver.. Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 kobla den til i same switch som alle dei andre pcane. Då får du minst tap og best ytelse. patchepanelet går eg utifra er koble rett i switchen ? Lenke til kommentar
Toben Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Patchepanelet er koblet rett i switchen ja... Takk for alle hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå