CrimsoN94 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei, kjøpte meg en PC for et par dager siden. På Fredag. Her er PCen: Windows 7 AMD Phenon II X4 820 quad-core processor NVIDIA GeForce GT220 1024 MB 1 TB HDD 6 GB DDR2 ram DVD-super multi Multi-in-one PCen kostet meg rundt 8000 med foriskring. Jeg er veldig irritert over den høy ytelse eller strømsparings innsiltingene. Jeg vet ikke, skal jeg bare ignorer det, eller ta den på høy ytelse? Jeg vil spare strøm egentlig, liksom, jeg har jo en stasjonær PC, men vil ikke få en shiit høy strømregning pga jeg puttet den på HØY YTELSE. Den andre tingen er jo, at jeg ikke vil at pcen skal gå i hvilemodus, f. eks hvis jeg laster ned en film, så hadde jeg den på BALANSERT innstilling, og den gikk i hvilemodus etter 15 minutter, men så endret jeg hvilemodus på BALANSERT innstiling til ALDRI gå i hvilemodus.. Spørsmålet er, er det samme ytelse om jeg har BALANSERT, og hvilemodus satt til: SLÅ ALDRI AV, eller bør jeg ta HØY ytelse? Er det egentlig samme ytelse, men forskjellen er at BALANSERT, så så går den i hvilemodus etter 10-15 min, og i HØY ytelse så går den ALDRI i hvilemodus. ER DET DET SAMME eller hva? Jeg vil egentlig bare vite om det blir noe mere i strøm... JEG TRENGER SERIØST HJELP, KLKARER IKKE Å VENTE MER, SÅ HVIS JEG FÅR NOEN SVAR, SÅ SKAL DERE VITE AT JEG ER JÆVLA TAKKNEMELLIG!!! Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Klarer ikke vente mer...? Det høres da dramatisk ut... Det har lite å si for ytelsen på en stasjonær om den står på høy ytelse eller balansert, og forskjellen utgjøres stort sett av innstillingene for automatisk hvilemodus og når skjermen dimmes/slås av. Hvis problemet ditt er at maskinen går i hvilemodus når du laster ned filer ville jeg satt maskinen på balansert, men manuelt gått inn i kontrollpanelet og deaktivert automatisk hvilemodsu. Håper dette roet ned nervene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå