Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nyter ikke sex, hvorfor er det ikke godt?

TheMartine

Anbefalte innlegg

Dragen: Hva, er det perverse mennesker her? :p

Neida, synes jeg har fått masse gode råd her nå, jeg. Tror nok ikke jeg går til legen før det er helt krise. Er jo tross alt ikke syk, bare litt...feil, eller noe. :)

Demantios: Nei, jeg har ikke tenkt å gi opp helt ennå, men jeg synes jo det tar litt vel lang tid uten at det blir noe bedre. Det er som regel også ganske vondt de første to-tre gangene vi gjør det etter noen ukers pause, men bare ved den første penetrasjonen helst.

Men du har nok helt rett i at mye av dette sitter i mitt hode, og jo mindre jeg gleder meg over sexen, jo vanskeligere er det å komme i riktig stemning. Det er en ond sirkel, på mange måter.

Nå skal jeg nedover til ham om en ukes tid, og da skal vi snakke ut om fantasier og sånn, og kanskje se om vi kan bli enige om noe vi kan prøve. Jeg vet i hvert fall hva jeg tenner på, så det blir veldig spennende. Tror det kan hjelpe, faktisk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Bra dere er åpne om fantasier, og at du vet hva som tenner deg, da er du jo mye nærmere målet ;) Jeg vet ikke om det er noe du kan tenke deg, men kom på at du kanskje kunne prøve å ha bind for øynene, så kanskje du fokuserer mer på berøringer og følelser, og får litt annerledes sinsstemning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...