Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nyter ikke sex, hvorfor er det ikke godt?

TheMartine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
omkretsen på hodet til en baby er ca 38 cm. Ikke det at jeg sier det vil være særlig deilig å presse ut, men det er plass til mye om man vil. Er han stor og det er uvant, så er beste løsning å faktisk fortsette å ha sex. It'll grow in you (Mehe XD)

Hihi. :p

Ja, jeg vet det er plass til mye rart der, men det er nok mest fordi det er uvant. Før jeg begynte å ha sex med ham for 1,5 måned siden, hadde jeg aldri hatt noenting oppi der, så det er klart det tar litt tid å venne seg til den slags besøk. Det kjennes nesten som om hele underlivet blir numment, fordi han er så stor. Men det kan være det ikke stemmer også, for jeg vet jo ikke hvordan det kjennes en mindre tissetass heller.

Men ja, du har nok rett. Practice makes perfect. :)

Lenke til kommentar
omkretsen på hodet til en baby er ca 38 cm. Ikke det at jeg sier det vil være særlig deilig å presse ut, men det er plass til mye om man vil. Er han stor og det er uvant, så er beste løsning å faktisk fortsette å ha sex. It'll grow in you (Mehe XD)

Ja, jeg vet det er plass til mye rart der, men det er nok mest fordi det er uvant. Før jeg begynte å ha sex med ham for 1,5 måned siden, hadde jeg aldri hatt noenting oppi der, så det er klart det tar litt tid å venne seg til den slags besøk. Det kjennes nesten som om hele underlivet blir numment, fordi han er så stor. Men det kan være det ikke stemmer også, for jeg vet jo ikke hvordan det kjennes en mindre tissetass heller.

Åpningen utvides før fødsel, så det kan ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar

Kanskje feilen ligger her. Du har aldri uforsket deg selv og lært deg selv å kjenne, så du har ikke forberedt deg i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Vel, jeg kan berolige deg med at dette er veldig normalt. Jeg er ganske lik deg, på det der settet, og det tok noen år før det gikk seg til. Kroppen må venne seg til det, rett og slett. Og jeg har fortsatt litt problemer den dag i dag, hvis vi har det for travelt. Gi det tid!

Lenke til kommentar

Nå skal du ha med at det er veldig vanlig at vagina rivner under naturlig fødsel. Hvorfor noen tar sjansen er langt forbi meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg har ikke orket å lese så mye, men kan hende du finner noe som kan hjelpe deg her, er sånn "spørsmål og svar" der bl.a. Hvis ikke kan du jo kontakte hun som skriver der, og håpe på svar. Bare et lite tips. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Åpningen utvides før fødsel, så det kan ikke sammenlignes.

Feil. Bekkenet åpner seg, åpningen utvides fordi det er et hode på vei ut.

Nå skal du ha med at det er veldig vanlig at vagina rivner under naturlig fødsel. Hvorfor noen tar sjansen er langt forbi meg.

Nå nekter jeg å tro at penisen til TheMartine sin type er 38 cm i omkrets. Ergo, lite sannsynlig at hun kommer til å revne :p Dessuten er det som regel styrtfødsler som fører til revner.

Lenke til kommentar
Du er vel ikke så voldsom der nede at det blir en safari??

Blir vel snarerere en picknick!!

;)

Tja, det er jo ukjent territorium. Kall det oppdagelsesferd da, det høres litt bedre ut. :p

Vel, jeg kan berolige deg med at dette er veldig normalt. Jeg er ganske lik deg, på det der settet, og det tok noen år før det gikk seg til. Kroppen må venne seg til det, rett og slett. Og jeg har fortsatt litt problemer den dag i dag, hvis vi har det for travelt. Gi det tid!

Jaha? Men det har blitt bedre for deg? Hva har du gjort, bare hatt sex, og så kom det seg over tid? Er det litt godt nå, eller har det ikke blitt særlig mye bedre?

"Bedre sex."

Trykker du på "henne" og ser litt ned kan det hende du ser noe som du kjenner deg igjen på. Trykk da så på det som passer deg, og du vil se stillinger som passer til valgene.

Wow, det var fancy. Kult med illustrasjoner, da blir jo alt mye lettere. :D

Jeg har ikke orket å lese så mye, men kan hende du finner noe som kan hjelpe deg her, er sånn "spørsmål og svar" der bl.a. Hvis ikke kan du jo kontakte hun som skriver der, og håpe på svar. Bare et lite tips. :p

Ja fader, jeg må jo spørre en sexolog. Viel danke. :wee:

Lenke til kommentar

Det har blitt mye bedre, nå nyter jeg det faktisk. Altså, selve samleiet. Jeg hadde fast partner i 4 år da, så vi brukte bare god tid og glidemiddel. Det er en ny verden i allefall. Men hvis det går for lenge mellom hver gang, så blir det litt uvant igjen. For min del virker det som om det er best når jeg er i fast forhold, for da får man trent seg opp oftere. Jeg har vel egentlig innstillt meg på at det alltid vil være litt smerte involvert..

Lenke til kommentar

Da høres det jo ut som det er litt håp for meg også da, Nymph. Men jeg lurer på om vi har sex litt vel sjelden for at det skal bli bedre med det første. I og med at vi bor så langt unna hverandre, kan det jo fort gå to-tre uker uten av vi er sammen. På den andre siden er det jo enda viktigere å "trene" da, og det setter sikkert begge pris på. Må man så må man. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hun har jo det tydligvis, siden hun sier hun har testa det. :p

Her er noe annet du kan teste. Etter å ha lest raskt over ser det ut til å være bra, er den del 6'ere der (karakterer) hvis du ser på produkttestene. Altså selv om det funket for de som har skrevet der, så betyr jo ikke det at det funker på alle. Men kunne kanskje være verd et forsøk.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Altså, sex er ikke så digg dem første gangene, så ikke gi opp etter så kort tid. En ting kan være at du er trang, men siden det ikke gjør vondt (?) så kan jeg ikke se at det er det store problemet. Det er viktig at du vil og at du slapper av. Om du ikke gjør det så vil nervene fortelle deg at noe er galt og da klarer du ihvertfall ikke å nyte det. Det samme bidrar nok tankegangen din til, om du tenker dette er bare noe som er for hans beste så vil du aldri komme i stemningen du trenger det for å selv nyte det. Etter hvert vil også musklene dine bli sterkere, og skaper mer "friksjon" som vil gjøre det deiligere for dere begge så lenge det er vått nok.

Men sånn jeg ser det virker det som om ikke nervene dine takler det som om dette er noe som skal være deilig, så jeg vil anbefale deg å komme i ordentlig seksuell stemning før dere kjører på, gjerne litt langt forspill og masse av glidemiddel

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...