Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nyter ikke sex, hvorfor er det ikke godt?


TheMartine

Anbefalte innlegg

Touchdown: Ja, mye av løsningen ligger nok i det mentale har jeg skjønt. Jeg er jo veldig opptatt av å være så flink og se bra ut og ditt og datt, at jeg lett kan miste innlevelsen mens vi holder på.

I helga opplevde jeg derimot noe rimelig kult. Da var vi på julebord, og han ble rimelig på druen etter hvert. Da vi kom tilbake på rommet var han så tent at han virkelig tok kontrollen og bare dytte meg ned på senga. Det tente meg helt sinnsykt mye, og det resulterte faktisk i den beste sexen vi har hatt så langt.

 

Så ja, der lot jeg meg rive med, og det var utrolig kult. Ikke fysisk godt, akkurat, men bare hele følelsen. Nå prøver jeg å overtale ham til å gjøre sånt litt oftere, men det er ikke så lett. :p

Fortell han det. At du tenner på at han er dominant og tar kontroll. Fortell han om wall-slams o.l. (som forresten fungerer dobbelt så bra på dører pga man kan dytte hardere, døra vil absorbere mye av dyttet slik at det ikke gjør vondt og døra vil "dytte" litt tilbake samt lyden blir mye høyere)

 

Hvis dette forbedrer sexlivet deres burde han prøve det ut. Hvis det ikke ligger i hans natur å være dominant så får du bare trene han opp! Gjøre det minst mulig flaut for han :) "Hvis du er dominant og tar kontrollen så blir jeg nødt til å gjøre akkuratt som du ber om!" for å komme med et eksempel som kan gi han lyst til å pushe komforten litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg har fortalt ham at det tenner meg, men jeg synes det virker som han liker å ikke ha kontrollen selv, og da er vi plutselig to som ønsker det samme fra den andre. Ikke bra. Likevel sa han jo at han ble veldig tent av at jeg ble så tent, så det bør være håp der, altså.

 

Å trene ham opp er ikke så dumt, nei. :p

Jeg vil jo at han skal ha lyst til å gjøre det selv, og ikke at han gjør det fordi jeg ber ham om det. Det gjelder vel å legge alt til rette for at han skal få lyst, ja. :)

Lenke til kommentar

Akkurat nå klarer du ikke komme, men du må gi deg selv tolmodighet. Jeg tror at hvis du rir (cowgirl) typen din vil det gi de beste forutsetninger til å komme. Orker ikke utdype, men snakker om erfaring.

Lenke til kommentar
Akkurat nå klarer du ikke komme, men du må gi deg selv tolmodighet. Jeg tror at hvis du rir (cowgirl) typen din vil det gi de beste forutsetninger til å komme. Orker ikke utdype, men snakker om erfaring.

 

Altså, jeg klarer å komme, men ikke ved penetrering. Det må fingre til. Jeg har også prøvd å ri, men det ga egentlig ikke noe mer enn noen annen stilling.

Men ja, tålmodighet er nok et viktig nøkkelord.

Lenke til kommentar
men hvordan stimulerer man det ved penetrering, da? Er det visse stillinger som gjør susen, eller må man inn med fingrene?

Så ikke dette i sted så svarer nå:

 

Hvis man vet hvor det ligger er det mulig å stimulere det gjennom penetrering. Lettere å finne frem med fingrene, men når det er gjort kan man treffe deg ved penetrering. Dog vil nok fingrene gi den mest intense stimuleringen av g-punkt.

 

http://www.sexinfo101.com/sp_arch.shtml er en posisjon hvor han kan treffe g-punktet.

 

http://www.sexinfo101.com/sp_cowgirl.shtml i en bakoverlent posisjon kan utføres slik at du kan styre han mot g-punktet.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
G-punktet til typen din er forresten i rumpa hans.

 

Kjekt å vite. Tipper han setter pris på at jeg sender langefingeren ut på safari i den skogen der. :p

Det kalles vell P-punktet? :huh:

 

det var kanskje ikke så interessant.. jeg har egentlig ikke noe mer å tilføre, da hver gang jeg kommer på noe lurt leser jeg det et eller to innlegg under det jeg holder på å lese. Med andre ord har du fått mange gode tips og jeg støtter de fleste av de. Spesielt dette med at det er mye mentalt.

 

Som en liten observasjon kan jeg nevne at sangen som nå ruler tilfeldigvis er "Sharing the Night Togeather" :wee:

 

Edit: balle.. Der var prostata nevnt også, ja.. Jeg bare stikker jeg siden alt jeg har å tilby kommer til mitt hode etter at noen andre har skrevet det ned.

Med mindre noen har sagt dette: Mener å høre det var slike at jenter ofte får mest nytelse av at gutten ligger et stykke ut i vagina og tar det rolig, mens gutter flest har en tendens til å like det kjapt og dypt. eller?

 

I fremtiden kan du bare hive deg på og lese litt i tråder fra denne delen av forumet. fordi om det ikke angår deg direkte er det mye å lære som kan være "kjekt å vite" :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Mener å høre det var slike at jenter ofte får mest nytelse av at gutten ligger et stykke ut i vagina og tar det rolig, mens gutter flest har en tendens til å like det kjapt og dypt. eller?

 

Preferanser. Gutter får teknisk sett mer nytelse av dype støt da roten av penis også bli "befølt" (kom ikke på noe bedre ord). Jeg liker bunning som ikke er smertefull, og helst så hurtig som mulig ^^

Lenke til kommentar
Jeg personlig hater å ha sex med kondom. Jeg synes det føles unaturlig og kunstig på en måte. Jeg trenger å kjenne hud, konturer, ruhet, u name it ^^

 

Jeg tror derimot ikke sexlivet deres har noe med kondombruken å gjøre. Jeg mener, du har hatt sex i en måned. ÈN måned! Greit, da jeg debuterte hadde jeg meg som regel 8 ganger daglig, det har jeg inntrykk av at er ganske vanlig blant nye par.

 

Slapper du av når du har sex? Stresser du med å like det? Bruker han tid på deg? Bruker DU tid på deg?

 

Vi har oss ikke akkurat åtte ganger om dagen. :p

To ganger, er vel gjennomsnittet. Det er nok mest fordi jeg begynner å bli litt lei allerede, fordi det ikke er noe godt. Jeg har ikke tenkt å si det til ham, da, og jeg håper jo på at det går seg til etter hvert.

 

Jada, jeg slapper av jeg, og vi bruker lang tid på forspill og alt det der. Han er virkelig tålmodig og tar pauser mens vi holder på for å ikke komme for fort. Vi bruker alle triksene vi kan, men det hjelper bare ikke. Han får meg til å komme når han bare bruker fingrene, da, utenom samleie. Så det er jo muligheter her.

 

Grunnen bør vel være enkel, han klarer ikke å tilfredstille deg.

Lenke til kommentar
Grunnen bør vel være enkel, han klarer ikke å tilfredstille deg.

 

Nå er det vel ikke akkurat hans jobb å tilfredsstille meg, da. Dessuten er det meg, min kropp og mitt hode som er problemet. :p

 

kanskje det hjelper med en pause fra sex'n. evt ikkje ha sex på noen dager?

 

Vi bor to timer unna hverandre, så vi har nok av pauser på det området. Nesten litt for mange, synes jeg. Har jo lyst til å trene på dette.

Lenke til kommentar
Kjøp deg en dildo som tilsvarer størrelsen hans.

 

Det finnes en pakke som heter "Clone a willy". Den innholder alt du trenger for å lage en nøyaktig kopi :)

 

Hehe. Hm. Nei, tror ikke det. Hadde i så fall heller kjøpt noe i en annen fasong, sånn for å sjekke hvordan det føltes. Jeg er jo tross alt litt usikker på om han er for stor eller om det er noe annet som er problemet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...