Dragen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 G.T.T. Glidemiddel, trening og trening. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Vel, da er det bare å begynne med stimuleringen. Kjøp deg en dildo eller to og prøv deg litt frem med de. samtidig som du har sex med typen, så klart Uæh. Dildoverdenen er ukjent, mørk og skummel. Nettbutikk? G.T.T.Glidemiddel, trening og trening. Check. Check. Check. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Du sier jo selv at du har en del mentale sperrer, og det virker som det er et veldig fokus på teknikk. Vi gutter er veldig enkle når det kommer til seksuell nytelse, og stort sett handler det bare om friksjon og noe fint å se på. For jenter er det derimot litt mer komplisert, og tanker kan være alt som står mellom himmel og pliktarbeid (helvete er vel å ta i, håper jeg). Mitt råd er å glemme alt om teknikk inntil videre, og heller fokusere på følelsene dine. Få tankene ut av hodet. Glem alt om hvordan det skal gjøres og hvordan det skal føles, og start fra scratch. Sett av en dag, helg eller mer om dere kan, og fokuser på å slappe av. Ikke ha noe mål, det skal bare være kos. Tenn masse stearinlys, ta deg et langt bad med oljer og hva annet du liker, med typen om det er plass, evt. kan han fikse noe mat eller ligge i senga og gjøre seg übersexy. Hopp opp i sengen, under dyna, og hold rundt hverandre. Fokuser på hvordan det føles, ikke hva du burde gjøre. Når du er komfortabel med det, stryk hendene over hele kroppen hans, føl på hans og dine egne reaksjoner og følelser. Så kan du ta hendene hans og føre dem over din egen kropp så mye som du er komfortabel med, mens du føler både på ham og deg selv. Ta det gradvis videre, mens du fortsatt bare føler på hvordan det er. Hvis det ender i full-on sex, flott! Hvis ikke har det allikevel vært en utrolig fin opplevelse. Forhåpentligvis kjenner dere hverandre mye bedre, er mer komfortable med hverandre, og vet hva som føles godt både for dere selv og den andre. Ikke ta dette som en oppskrift, men bruk det heller som inspirasjon. Moralen er, som Søren Kierkegaard sa det: Most men pursue pleasure with such breathless haste that they hurry past it. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nettbutikk? - Erotikknett.no - Kondomeriet.no - Nyelse.no Gode erfaringer med de fleste! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det er så mye som 7 av 10 jenter som ikke kan oppnå vaginal orgasme. Du må kombinere det med å bli penetrert og stimulere deg selv, men det er rart at du ikke engang synes det er _NOE_ godt. :s Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Takker til Rikspøbel for gode råd i en helt annen retning enn jeg har tenkt så langt. Jeg skal innrømme at det blir en god del tankevirksomhet under "moroa", og den ene gangen jeg faktisk lot meg rive med, var også den eneste gangen jeg virkelig har nytt å ligge med ham. Det har jeg faktisk ikke sett i sammenheng med hverandre før nå, selv om det er helt åpenbart. Altså, penetreringen var ikke god da heller, men alle følelsene rundt var jo helt sinnsykt intense. Jeg håper virkelig at det blir godt en vakker dag, men jeg kan leve lenge bare å de sterke følelsene som kan oppstå også. Så det skal jeg faktisk prøve på. La meg rive mer med, og glemme alt om teknikker, lyder og hvordan magen ser ut i den vinkelen. - Erotikknett.no- Kondomeriet.no - Nyelse.no Gode erfaringer med de fleste! Ikke dårlige. Skal se over dem, jeg. Håper ikke kjæresten blir lei seg over å ha for stor tiss. Det er så mye som 7 av 10 jenter som ikke kan oppnå vaginal orgasme. Du må kombinere det med å bli penetrert og stimulere deg selv, men det er rart at du ikke engang synes det er _NOE_ godt. :s Vaginal orgmasme tør jeg ikke drømme om engang. Jeg vil bare at det skal være litt godt. Bare littebittegranne =/ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Men er du egentlig god og varm når dere starter? Hva med fuktighet, er den også høy? Hvem er på toppen? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er så mye som 7 av 10 jenter som ikke kan oppnå vaginal orgasme. Du må kombinere det med å bli penetrert og stimulere deg selv, men det er rart at du ikke engang synes det er _NOE_ godt. :s Vaginal orgmasme tør jeg ikke drømme om engang. Jeg vil bare at det skal være litt godt. Bare littebittegranne =/ Det er ikke snakk om at man ikke kan oppnå, men ikke klarer å oppnå. Man trenger gjerne en vaginal orgasme som åpner for de andre. Rikspøbel har de beste rådene til nå. Det er viktig å ta deg god tid og nøkkelordet er å slappe av! Lær opp gutten på stimuli av g-punkt og deep-spot, så øker du sjansen Forresten, klarer du å oppnå vaginal orgasme på egen hånd? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Men er du egentlig god og varm når dere starter? Hva med fuktighet, er den også høy? Hvem er på toppen? Det varierer. Fuktigheten kommer ganske kjapt, men det er ikke alltid jeg er så innmari tent, akkurat. I hvert fall ikke nå lenger, ettersom jeg ikke synes det er noe godt, og dermed gidder liksom ikke hodet engasjere seg, virker det som. Hvem som er på topp varierer også. Faktisk pleier vi som regel bruke en stilling som ligner litt på en saks eller noe, hvor ingen er over eller under, eller eventuelt så spooner vi. Men vi har prøvd ganske mye rart, altså. Jeg synes egentlig ikke noe er bedre enn noe annet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Det er ikke snakk om at man ikke kan oppnå, men ikke klarer å oppnå. Man trenger gjerne en vaginal orgasme som åpner for de andre. Rikspøbel har de beste rådene til nå. Det er viktig å ta deg god tid og nøkkelordet er å slappe av! Lær opp gutten på stimuli av g-punkt og deep-spot, så øker du sjansen Forresten, klarer du å oppnå vaginal orgasme på egen hånd? Hvordan skal jeg gi ham opplæring på noe jeg ikke kan selv? Aner ikke hvordan man stimulerer g-punktet, jeg. Ikke deep-spot heller, for den saks skyld. Okei, jeg kan finne det ut, da. Hehe. Eller kanskje vi kan finne det ut sammen, så lærer vi det begge to. På egenhånd har jeg aldri prøvd meg fram noe særlig inni der, så det vet jeg faktisk ikke. Er littegrann tilbakestående på dette området. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) *post* Hadde selv tenkt til å skrive noe liknende. Tror denne posten kan hjelpe mye av problemene dine TheMartine. Ikke legg all fokuset på selve penetreringen og orgasmen, men heller alt som er rundt det. Du må bli tilfredsstilt mentalt for å få gode følelser rundt sex. Ligg og kos med hverandre og få han til å kåte deg opp til det punktet hvor du rett og slett hungrer etter å bli penetrert. Ikke fokuser på følelsene du får av at han går inn og ut, men heller følelsene av at dere to har lidenskapelig sex. Selve følelsene fra penetreringen vil til slutt bli knyttet opp mot dette og komme av seg selv. Nå er ikke jeg jente selv, så kan ikke konkludere med noe angående kondom. Men for en gutt vil det gjøre store forskjeller, og som nevnt av en annen jente samt erfaringer jeg har hatt med noen jenter er at de også misliker kondom. Problemet kan nok bli mindere dersom dere prøver uten. Angående det å ta på seg selv under samleie: Jeg tenner utrolig på at en jente tar på seg selv mens vi holder på. Angående g-punkt: Bilde av hvor g-punktet ligger. Det ligger som regel bak bekkenbenet. Føl deg fram selv slik at du selv finner ut hvor det ligger, så kan du vise det frem til typen. White tiger tantra er en DVD som tar for seg seksuell massasje og en stor del av innholdet er stimulering av g-punkt. Sjekk den ut hvis du ønsker mer informasjon. Endret 16. desember 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bilder er av og til ikke hjelp nok G punktet ligger på '"fremsiden" av sjeden, og det er lett å finne det med f eks pekefingeren. Selv foretrekker jeg de to midterste fingrene fordi det er lettere å bruke dem. Området hvor g punktet ligger føles ru i forhold til resten av sjeden, og det er slik man lettest finner det. Ligger som regel litt over en halv fingerlengde inn. G punktet er forøvrig ikke alltid svaret på alt. Mitt g punkt fungerer ikke på noen som helst måte Kunne likegodt tatt meg selv under armen, men så har jeg lett meg frem til andre metoder for stimulans, og jeg har jo ikke noe problem med selve sexaften... Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bilder er av og til ikke hjelp nok Derfor tok jeg med at det ligger bak bekkenbenet Har også erfart jenter som ikke responderer optimalt der nede, desverre. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Touchdown: Ja, mye av løsningen ligger nok i det mentale har jeg skjønt. Jeg er jo veldig opptatt av å være så flink og se bra ut og ditt og datt, at jeg lett kan miste innlevelsen mens vi holder på. I helga opplevde jeg derimot noe rimelig kult. Da var vi på julebord, og han ble rimelig på druen etter hvert. Da vi kom tilbake på rommet var han så tent at han virkelig tok kontrollen og bare dytte meg ned på senga. Det tente meg helt sinnsykt mye, og det resulterte faktisk i den beste sexen vi har hatt så langt. Så ja, der lot jeg meg rive med, og det var utrolig kult. Ikke fysisk godt, akkurat, men bare hele følelsen. Nå prøver jeg å overtale ham til å gjøre sånt litt oftere, men det er ikke så lett. Har alle et g-punkt, egentlig? Det er jo tydelig at det ikke funker så bra på alle, men hvordan stimulerer man det ved penetrering, da? Er det visse stillinger som gjør susen, eller må man inn med fingrene? Endret 16. desember 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvordan skal jeg gi ham opplæring på noe jeg ikke kan selv? Aner ikke hvordan man stimulerer g-punktet, jeg. Ikke deep-spot heller, for den saks skyld. Okei, jeg kan finne det ut, da. Hehe. Eller kanskje vi kan finne det ut sammen, så lærer vi det begge to. På egenhånd har jeg aldri prøvd meg fram noe særlig inni der, så det vet jeg faktisk ikke. Er littegrann tilbakestående på dette området. Haha, darling - noe av det viktigste med sex, er å være sikker på seg selv. Kunne sin egen seksualitet. Du må finne ut hva du liker, hvordan du liker det - og ikke være redd for å si i fra. Begynn å eksperimenter med deg selv! Gjør det nå. Du kommer ikke til å nå langt nok med egne fingre, så bruk et leketøy Noen punkt som kan være kjekt å finne ut mer om er: u-punktet g-punktet Begge deepspots, oppe og nede Klitoris går jeg ut fra at du kjenner til nok om. Hvis ikke -> sett deg med et lite speil og utforsk. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Haha, darling - noe av det viktigste med sex, er å være sikker på seg selv. Kunne sin egen seksualitet. Du må finne ut hva du liker, hvordan du liker det - og ikke være redd for å si i fra. Begynn å eksperimenter med deg selv! Gjør det nå. Du kommer ikke til å nå langt nok med egne fingre, så bruk et leketøy Noen punkt som kan være kjekt å finne ut mer om er: u-punktet g-punktet Begge deepspots, oppe og nede Klitoris går jeg ut fra at du kjenner til nok om. Hvis ikke -> sett deg med et lite speil og utforsk. Ja, jeg vet, jeg vet. Det er bare så snålt og på grensen til ekkelt å drive der nede. Har ikke noe nært vennskap til eget underliv, for å si det sånn. Men det kommer seg da, og jeg sier jo fra når han gjør noe godt og når han gjør noe mindre godt. Egentlig synes jeg han er flinkere der nede enn jeg selv er, så jeg har liksom ikke følt noe behov for å utdanne meg videre etter at jeg ble sammen med ham. Men disse punktene skjønner jeg at er verdt en titt. Jeg tviler på at han kjenner til dem også, så her har vi visst et prosjekt å ta fatt på. Litt spennende, faktisk. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har alle et g-punkt, egentlig? Det er jo tydelig at det ikke funker så bra på alle, men hvordan stimulerer man det ved penetrering, da? Er det visse stillinger som gjør susen, eller må man inn med fingrene? Joda, alle har et, men det har ikke samme funksjon på alle. Noen punkt som kan være kjekt å finne ut mer om er:u-punktet g-punktet Begge deepspots, oppe og nede Klitoris går jeg ut fra at du kjenner til nok om. Hvis ikke -> sett deg med et lite speil og utforsk. Det skal være to punkter til, men søren om jeg husker hvilken betegnelse de har, eller hvor de ligger... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Joda, alle har et, men det har ikke samme funksjon på alle. Aha, da bør det i hvert fall være mulig å finne, da. Så får vi heller se hva slags moro vi kan få ut av det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 G-punktet til typen din er forresten i rumpa hans. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 G-punktet til typen din er forresten i rumpa hans. Kjekt å vite. Tipper han setter pris på at jeg sender langefingeren ut på safari i den skogen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg