Flimzes Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Neinei, man skaffer seg erfaring via tøser, hver bygb har en tøs... Slik som i gamledager. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Riktig, men ettersom vi menn kun kan ha oss med horer så blir vi jo strengt tatt horekunder ikke sant? nice. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvorfor skal alle insinurere at man er en liten dritunge eller en skikkelig drittsekk bare fordi man har et litt ''uvanlig'' kvinnesyn? Det mange inkludert meg selv stiller spørsmål ved er om han ikke dømmer kvinner strengere enn seg selv. Trådstarter og andre synes det er greit. Andre gjør det ikke og mener det er hyklersk. Slikt blir det skittkasting av Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Men det er klart, hvem vil vel ikke ha en i hjemmet, som er pen, vasker, lager mat og har sex med deg. Jeg vil bare ikke være sammen med en slave, jeg vil ikke at noen skal være en slave, såpass empatisk er jeg. Jeg vil være sammen med noen som er likeverdig med meg, som jeg kan snakke med, kan diskutere med, uten å måtte nedlate meg. En som ser verden hver dag, og vet å finne sin vei rundt. Ikke en robot som gir meg de samme meningsløse setningene hver dag, i så fall hadde jeg "bare" bygget meg en robot. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det det du legger i tradisjonelle kjønnsroller? Man må ikke ta det til det ekstreme vet du? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det det du legger i tradisjonelle kjønnsroller? Man må ikke ta det til det ekstreme vet du? Å sette det på spissen kan vise hvorfor det er galt, det er det som er den tradisjonelle kjønnsrollen, men overfortydliget litt. Så fort du syns at du skal begrense noen kun pga kjønn, så er du allerede halvveis til den situasjonen, i mine øyne. Det samme går for hudfarge, og evt annet man kan klage på. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja det er godt mulig. Men det at jeg mister interessen er ikke min skyld. Det er bare synspunktet mitt, og jeg tror jeg deler det med mange andre gutter/menn. Hvem sin "skyld" er det da? Hvor kommer synspunktet fra? Jeg synes samlivet blir mer personlig hvis det er noe hun velger å dele (nesten) utelukkende med meg. Om jeg hadde funnet en jente som ventet på den rette, hadde jeg sett på henne som et forbilde for andre jenter. Er det noen grunn til at jenter ikke skal si akkurat det samme om dere? Geir Gode spørsmål. Dette baserer seg på en personlig, fornuftig og sunn egoisme. Ser ikke noe galt i det. Forøvrig synes jeg ekko forklarte det jeg mener på en svært bra måte: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Siden jeg har skrevet såpass mye i tråden kan jeg komme med noen meninger på spørsmålet som ble stilt. Jeg har "tradisjonelle" verdier om at sex ikke er noe man har med hvem som helst, det bør være spesielt mellom to personer. Hvis jeg skulle "vurdere" en jente ville det at hun hadde hatt mange tilfeldige seksuelle forhold være negativt for meg. Gutter bryr jeg meg ikke om, men jeg har full forståelse for at en jente som skulle gjøre samme vurderingen av en gutt ville legge vekt på samme egenskaper. Generelt vil jeg derfor si at det er ingen forskjell på kvinner og menn på dette punktet. Personlig, om det var jeg som var i situasjonen, hadde jeg delt dine "bekymringer". Men hvilke konsekvener det hadde fått? Kommer an på hvor du ser dette gå. Jeg hadde ikke dumpet henne på en antakelse, kan være hun hadde samme grunner for å gjøre det hun gjorde som deg. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 I min verden gjelder det faktisk andre normer for menn enn damer ift sex. Dere kan hate det så mye dere vil, men det ligger i korta fra gammelt av. Damer som er løse blir sett stygt på, de ødelegger noe av den uskylden og kostbarheten en dame bør ha. Vi menn blir sett på som griser uansett så det har liksom ikke noe å si, og det er ikke forventet noe bedre av en singel mann. Det ER en grunn til at det på folkemunne heter at det er lettere for en dame og få seg noe enn for en mann. Vi skal være ivrige og damene skal holde igjen, når dama ikke gjør det får vi reaksjoner som TS sin. "Hva er galt med denne dama, jeg fikk det jo som jeg vil med en gang?" Kan du ikke bare spørre henne om hun har hatt mange før deg a? Eller om hun vanligvis gjør det der på første date? du renner over av livserfaring skjønner jeg :!: Pfft, ingen av damene jeg har spurt har tatt det ille opp. Gjelder bare å snakke seg inn på temaet, skjønneru mr livserfaring 23 år gammel Lenke til kommentar
Humber Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du har pult en kjerring...HVA FAEN ER DET DU SYTER OVER? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 en uke er ikke lang tid? finnes folk som drar deg med på do etter 5 minutter Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 du renner over av livserfaring skjønner jeg :!: Pfft, ingen av damene jeg har spurt har tatt det ille opp. Gjelder bare å snakke seg inn på temaet, skjønneru mr livserfaring 23 år gammel Poenget er at de ALLER fleste jenter juger om antall partnere, og hvilken jente ville svart: jo jeg knuller alltid første uka! Er det det du legger i tradisjonelle kjønnsroller? Man må ikke ta det til det ekstreme vet du? Å sette det på spissen kan vise hvorfor det er galt, det er det som er den tradisjonelle kjønnsrollen, men overfortydliget litt. Så fort du syns at du skal begrense noen kun pga kjønn, så er du allerede halvveis til den situasjonen, i mine øyne. Det samme går for hudfarge, og evt annet man kan klage på. Begrense? Jeg snakker om å utnytte de gode egenskapene hos begge kjønn. Gjøre det vi liker og er gode på. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Et lite innspill i debatten om tradisjonelt syn på kvinner og menn og antall partnere. Jeg så et program på TV, dansk dokumentar som handlet bla om forhold og utroskap. Her var det forskere som hadde funnet ut at hvis en mann hadde et forhold og han tilstod ovenfor konen ville hennes første tanke/spørmsål ofte være: "Elsker du henne?". Hvis rollene var byttet ville mannens første spørsmål være: "Har du lagt med ham?". I en litt overført grad tror jeg dette gjengir litt av det synet menn har på kvinner og sex. I en overført sammenheng leser jeg dette som at menn er mer opptatt av "sin kvinnes" tidligere seksuelle omgang med andre menn enn hva kvinner gjerne er når det kommer til menn. Når det er sagt har kvinner like stor rett til å dømme mannen etter antall sexpartnere, men jeg er ikke sikker på om det ligger i deres natur å gjøre det i like stor grad. Men jeg går tilbake til det jeg sa i en tidligere post. Jeg er interessert i kvinner og ikke menn. Jeg har derfor ikke noe behov for å vurdere egenskapene til en mann utfra antallet sexpartnere han har hatt. Det er derfor helt likegyldig for meg. Det samme med en kvinne jeg er totalt uinteressert i, jeg ville ikke ha behov for å vurdere henne etter antallet partnere og ville ikke "stemplet" henne deretter. Hvis det var en jeg ville være interessert i ville slike faktorer kunne påvirke interessen min. Jeg ser derfor ikke poenget med at gutter skal mene noe om gutter og jenter skal mene noe om jenter (homofile osv untatt). Videre fra dette er det "naturlig" at en gutt ikke ser problemet med at en gutt har hatt mange sexpartnere, men misliker at en jente har hatt det. Men hvis han mener at jenter skal følge tankegangen hans og være enig er han på villspor, de er i sin fulle rett til å mene det akkurat motsatte. Endret 16. desember 2009 av Ekko Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Her var det forskere som hadde funnet ut at hvis en mann hadde et forhold og han tilstod ovenfor konen ville hennes første tanke/spørmsål ofte være: "Elsker du henne?". Det illustreres så godt av det følgende sitatet fra filmen "Love Actually", synes jeg: Would you wait around to find out if it's just a necklace, or if it's sex and a necklace, or if, worst of all, it's a necklace and love? Geir Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvis dere mener at for hver erfaring vi skaffer oss så skaper man samtidig en tøs, så kommer verden til å renne over av horer ganske så fort.. Meget godt poeng ^^ I en overført sammenheng leser jeg dette som at menn er mer opptatt av "sin kvinnes" tidligere seksuelle omgang med andre menn enn hva kvinner gjerne er når det kommer til menn. Når det er sagt har kvinner like stor rett til å dømme mannen etter antall sexpartnere, men jeg er ikke sikker på om det ligger i deres natur å gjøre det i like stor grad. Jeg vil påstå kvinner er like opptatt av det, men gjerne ikke har noe særølig behov for å grave. Det kommer sjelden noe vakkert ut av gravingen, så jeg skjønner ikke helt hvorfor dere menn alltid må! Har dere et intenst sterkt behov for å vite hvilket nummer dere er i rekken? Ofc, dere baserer "løsheten" til en jente ut i fra hvor mange partnere hun har hatt, men dere ser kun på tallet i sin helhet. Om hun har hatt 8, over 8 år, hvor alle har vært forhold, er det like ille som 8 på ett år? Hvor OGSÅ alle var et forhold? (bittesmå forhold finnes...) Ta dette i betraktning og tenk deg at du ikke vet når hun debuterte. Svaret er fremdeles 8. Og 8 er ikke noe særlig høyt tall. Jeg har alltid vært nysgjerrig av natur og lurer på veldig mye angående de jeg skulle finne på å ha et forhold med, men det er mye jeg ikke spør om rett og slett fordi det er noe jeg synes de skal komme frem med selv uten at jeg graver etter det. Graving ender bare i krangel uansett. Og om svaret kommer opp uten at jeg spør en gang, og det svaret er 100, så spiller det ingen rolle. Det er MEG han har seg med nå, ikke noen av de andre. Det er MEG han elsker nå, ingen av de andre. Det er umulig å leve et fullverdig liv med den man elsker hvis man konstant skal tenke på og dømme ham/henne etter antall han/hun har hatt mellom bena... Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 "I just had an argument with a girl I know. She was saying how it's unfair that if a guy fucks a different girl every week, he's a legend, but if a girl fucks just two guys in a year, she's a slut. So in response I told her that if a key opens lots of locks, then it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock. That shut her up." Ikke at jeg mener det, det er bare interessant Til TS; du er like mye tøs som henne, og hun har like god grunn til å bekymre seg som du har. Vær voksen, og prat heller med henne enn med oss! Og for øvrig slutt å trolle Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Haha, den der har du fra imagechan!, sett den der hvertfall Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Haha, den der har du fra imagechan!, sett den der hvertfall +1 den er genial og passende, men jeg er ikke helt enig med det den argumentere for Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Som vits er den morsom, men den står og faller på det metaforiske poenget. Hva hvis det var jentene som hadde utovertiss, men kjønnsrollene fortsatt var som de var? Hvem hadde da vært nøkkelen...? Geir Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 da hadde vi endra vitsen Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei, jeg har datet ei jente i en uke, i går. Å allerede da fikk jeg pult henne, er dette normalt? Syntes det gikk ekstremt fort! En annen ting er; hvordan kan jeg fortelle henne at hun runker meg veldig dårlig uten at hun blir fornærmet? Å er det normalt at hun er så trang at et er vanskelig å putte en finger i fitta? Skjønner ikke denne her eg det var du som pulte henne, hadde du kontrolert deg hadde hun ikke vært "småhorete" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg