Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg tror kvinnfolket er litt småhorete

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TS her.

Nei jeg er ikke et troll. Vi har vært i lag hver dag siden vi møttes, noe som var en uke siden i går. Vi hadde sex, men det var vanskelig å få inn den ene fingere til å begynne med, men etterhvert gikk det med to å det var ikke noe problem å pennetrere henne til slutt.

Grunnen til at jeg lurer på om hun er litt løs, er fordi jeg synes det er litt tidlig å hoppe til sengs etter bare en uke med dating, men vist det er vanlig prosedyre blant folket, så er det vel ikke noe problem. Dette er den første gangen jeg har hatt sex med noen som jeg har kjent litt mer en noen timer.

Skjønner at posten kan virke litt trollete.

Hun er vel ikke mer tøs en deg ?

Han er jo gutt, da er man ikke tøs, da er man kul... :hmm:

Lenke til kommentar

Ikke et så dumt et heller, om jeg må få tilføye ;)

Nei, men fra spøk til revolver.

Er det mine personlige verdier det skal stilles spørsmål ved i denne tråden, eller skal vi flytte fokuset over til det jeg faktisk spurte om?

Jeg skjønner jo at det ikke er sosialt akseptabelt at jeg synes hun er løs, samtidig som jeg mener at det er greit at jeg selv er ute så tidlig. Men det går litt mer på kvinnesynet mitt, som med all respekt, må få lov til å ha.

Lenke til kommentar
Han er jo gutt, da er man ikke tøs, da er man kul... :hmm:

Jah, dritkul... :thumbdown:

Er det mine personlige verdier det skal stilles spørsmål ved i denne tråden, eller skal vi flytte fokuset over til det jeg faktisk spurte om?

Jeg skjønner jo at det ikke er sosialt akseptabelt at jeg synes hun er løs, samtidig som jeg mener at det er greit at jeg selv er ute så tidlig. Men det går litt mer på kvinnesynet mitt, som med all respekt, må få lov til å ha.

Du får ikke mye respekt fra noen kanter når du tydeligvis ser så mye ned på kvinner som det du gjør. Jeg hadde nok sparket deg ganske hardt mellom bena.

Lenke til kommentar

Dobbelmoral!

Om du skal kunne ha sex tidlig så må jo jenta også være tidlig. LOGIKK!! Vil heller si at en person er løs om de har sex med mange randoms. Om man er gutt vil jo det kalles player.

Lenke til kommentar

Du stiller spørsmål om hennes verdier, hadde du ikke selv gjort forskjellen i verdi til en sak så hadde det heller ikke blitt det. Det opprinnelige spørsmålet ditt har noen av oss alt besvart, men du forlanger nå at vi skal akseptere dine normer som utgangspunkt for diskusjonen. Da er du på feil sted. Det finnes sikkert forum for mannssjåvinister der du kan poste i fred, men her må man finne seg i at en moraldebatt blir nettopp det, og at ikke alle svar går i ens egen favør.

Du kan ha akkurat det kvinnesynet du vil. Noen av oss mener du bør orientere eventuelle damer om det, så de kan ta dt med i beregningen når de avgjør om du er noe å samle på. Men så lenge du gjør kvinnesynet ditt til et poeng på internett, så må du regne med å bli motsagt av folk med et annet syn. Det er derfor det heter diskusjon.no, og ikke si_at_jeg_har_rett.no...

Geir :)

Lenke til kommentar

Okay okay. Jaja, jeg får takke for de svar jeg har fått. Jeg må dog bemerke at jeg føler at folk svarer med en viss agerssivitet på spørsmålene mine.

Lenke til kommentar
Okay okay. Jaja, jeg får takke for de svar jeg har fått. Jeg må dog bemerke at jeg føler at folk svarer med en viss agerssivitet på spørsmålene mine.

Jeg ser den, men det er lett å bli engasjert. Alle inleggene er saklig og skikkelige. Det kunne vært mye verre. Har helelr ikke sett noen "kraftutrykk". Men jeg er enig med flertallet som har svart. :)

Edit: Bra at du ikke begynenr å bli sint og gretten og senke kvaliteten på inleggene, som mange andre gjør og ville gjort :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Jeg tror nok alternativet hadde vært at tråden ble stengt for trolling, med det utgangspunkter og forløp den etterhvert fikk. Du fikk de svarene du ba om. Såpass erfaren mistenker jeg at du er på dette forumet at du visste på forhånd hva slags reaksjoner du ville få.

Det er en del av gjestepostingens dillemma, det fratar folk muligheten til å vurdere en posters utsagn opp i mot hans/hennes posthistorikk. Har du for eksempel deltatt i moraldiskusjoner overfor andre trådstartere selv, og dermed fått smake egen medisin? (Du behøver ikke å svare her, jeg skal ikke ta fra deg anonymiteten din.)

Og blant annet derfor vil mange vi skal slutte med gjesteposting, eventuelt knytte gjesteposting mot registrerte brukere slik at vi kan avsløre troll. Vi har en egen tråd om problemstillingen, delta gjerne der.

Jeg har som sagt slettet noen poster, om det er flere du mener er over streken så send meg en PM så skal jeg vurdere dem. :) (Da må du ha en bruker å post fra, om du mot formodning ikke har en, kan du opprette en...)

Geir :)

Lenke til kommentar

En av grunnene til at jeg poster som anonym, er at jeg kjenner masse folk på forumet som vet hvem jeg er i virkeligheten, jeg ville fått mye dritt for denne posten vist de hadde skjønt hvem den var fra.

En annen grunnt til at jeg poster som jeg gjør, er at enkelte på forumet her, skal på død og liv prøve å fungere som en ''moralens vokter'' å jeg frykter at seriøsiteten på min egentlige bruker ville blitt betraktelig revurdert av mange på forumet vist jeg ikke hadde postet som anoym

Lenke til kommentar

Tja, om du vil si det på den måten.

Her på forumet vil jeg bare bli tatt useriøs i all ettertid vist jeg poster med min egentlige bruker, noe som igjen resulterer i dårlige svar på egne tråder og spørsmål. Noe jeg ikke ønsker, da jeg faktisk bruker kontoen min aktivt til mye forskjellig.

Ang. mine meninger i det virkelige liv, så er de rimelig kjent blant omgangskretsen min, men det ville moret mange å prate om tråden.

Lenke til kommentar
Hun er akkurat like horete som deg trådstarter.

Dvs hun er et fritt menneske ikke bundet av gammeldagse og tåpelige normer som bestemmer når det er sosialt akseptert å hoppe i høyet.

Grahhh

Men herreguuuuud hvor mange som skal angripe stakkars lille TS her. Såklart var jenta litt småhorete etter min mening. Ho var lett å NAILE, og det er LOW quality girl etter min mening. Jeg syns helt klart man må få en litt større utfordring, eller vente med sex til ting virker litt mer spesielt, om man har lyst på denne dama da..

TS har for all del ikke vært løs i det hele tatt. Jenter kan få seg når de vil, gutter kan ikke. Såklart prøver gutter, og når ho slipper han inn etter en JÆVLA uke, så er det ikke han det er noe galt med, det er HENNE!!!

Det er jenter sin jobb å holde tilbake, det sier faktisk litt om dem som person, og om de er noe å satse på.

Lenke til kommentar

Nå har ottar-gjengen fått første siden, og vi gutta har side nr to :)

Neida, fra spøk til alvor så er jeg faktisk enig med TS. Det er ikke noe jeg lufter i det vanlige liv, men egentlig er jeg litt mannsjåvenistisk. Jeg ser romantikken i det at mannen/gutten er den mest erfarne, og hvor jenta/kvinnen ikke har hatt åpen butikk. Når jeg hører om jenter jeg i utgangspunktet er interessert i har hatt mange partnere, mister jeg sansen for henne ganske fort.

- "Jammen det er jo dobbeltmoral osv. etc."

Ja det er godt mulig. Men det at jeg mister interessen er ikke min skyld. Det er bare synspunktet mitt, og jeg tror jeg deler det med mange andre gutter/menn.

At TS er "løs" er selvfølgelig et bra argument, men den gammeldagse normen om at "jenter skal holde igjen og gutter presse på" i kjærlighetslivet har enda et lite tak i de fleste av oss.

Jeg synes samlivet blir mer personlig hvis det er noe hun velger å dele (nesten) utelukkende med meg. Om jeg hadde funnet en jente som ventet på den rette, hadde jeg sett på henne som et forbilde for andre jenter.

TS: Hvor gammel er du? Jeg mener på ingen måte å fornærme deg (hvis jeg bommer), men kan jeg gjette at du er i 14 - 15 årsalderen? Og at du er veslevoksen...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...