Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei, jeg har datet ei jente i en uke, i går. Å allerede da fikk jeg pult henne, er dette normalt? Syntes det gikk ekstremt fort! En annen ting er; hvordan kan jeg fortelle henne at hun runker meg veldig dårlig uten at hun blir fornærmet? Å er det normalt at hun er så trang at et er vanskelig å putte en finger i fitta? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Du har hatt sex med henne, men synes det er vanskelig å få inn en finger? Enten har du usedvanlig tynn tiss, eller så bommer du på hullet... Sex på tredje daten, er ikke det regelen? Om man har tre dater på en uke må vel det ses på som helt normalt. Dessuten er sex deilig og spennende nesten uansett hvem du har deg med, og det spiller vel en stor rolle når det er en helt ny det er snakk om. Det lengste jeg noen gang har ventet med sex er to måneder, men da gjorde vi andre ting i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 TS her. Nei jeg er ikke et troll. Vi har vært i lag hver dag siden vi møttes, noe som var en uke siden i går. Vi hadde sex, men det var vanskelig å få inn den ene fingere til å begynne med, men etterhvert gikk det med to å det var ikke noe problem å pennetrere henne til slutt. Grunnen til at jeg lurer på om hun er litt løs, er fordi jeg synes det er litt tidlig å hoppe til sengs etter bare en uke med dating, men vist det er vanlig prosedyre blant folket, så er det vel ikke noe problem. Dette er den første gangen jeg har hatt sex med noen som jeg har kjent litt mer en noen timer. Skjønner at posten kan virke litt trollete. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 TS her. Nei jeg er ikke et troll. Vi har vært i lag hver dag siden vi møttes, noe som var en uke siden i går. Vi hadde sex, men det var vanskelig å få inn den ene fingere til å begynne med, men etterhvert gikk det med to å det var ikke noe problem å pennetrere henne til slutt. Grunnen til at jeg lurer på om hun er litt løs, er fordi jeg synes det er litt tidlig å hoppe til sengs etter bare en uke med dating, men vist det er vanlig prosedyre blant folket, så er det vel ikke noe problem. Dette er den første gangen jeg har hatt sex med noen som jeg har kjent litt mer en noen timer. Skjønner at posten kan virke litt trollete. Den er det om du ser på hvordan du skriver. Du klager over at hun er trang, men er redd for at hun er for løs... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Grunnen til at jeg lurer på om hun er litt løs, er fordi jeg synes det er litt tidlig å hoppe til sengs etter bare en uke med dating Dette er den første gangen jeg har hatt sex med noen som jeg har kjent litt mer en noen timer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Grunnen til at jeg lurer på om hun er litt løs, er fordi jeg synes det er litt tidlig å hoppe til sengs etter bare en uke med dating, Gjør ikke det deg like "løs"? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 La meg se: To mennesker møtes, og etter en uke har de sex. Og så lurer han på om hun er "småhorete"? Det er da jeg får lyst til å be nymoralistiske ungdommer om å ta en titt i speilet. Man kan ikke ha en standard for seg selv, og en for partneren. Det vil si, så lenge man er ung og bare skal skryte av det på internett, så kan man selvsagt det. Så får man heller søke medlemskap i "spaserklubben" når den tid kommer. Geir Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja, løs som i at hun er horete av seg, som i at det ikke skal noe til for å få pult henne. Noe som igjen kan resultere i at hun flyr på andre gutter mens hun holder på med meg. Det jeg lurer på er 1: Har vi begynt å ha sex usedvanlig tidlig 2: Er hun unormalt trang(dette lurer jeg bare på av egen nyssjerighet, samt at jeg mistenker at hun ikke har hatt sex før, men er ikke sikker, siden jeg synes vi hadde sex litt vell tidlig.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Trang OG løs? Ehhh, noe som skurrer her. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det er ingen fasit på dette. Det tidligste jeg har hatt sex med en jente var på første date, det seneste med en jente jeg var sammen med var - aldri. Det rette tidspunktet er når begge er klar for det, et forhold blir hverken bedre eller dårligere enten man hopper ut i det eller venter. Geir Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja, løs som i at hun er horete av seg, som i at det ikke skal noe til for å få pult henne. Noe som igjen kan resultere i at hun flyr på andre gutter mens hun holder på med meg. Det jeg lurer på er 1: Har vi begynt å ha sex usedvanlig tidlig 2: Er hun unormalt trang(dette lurer jeg bare på av egen nyssjerighet, samt at jeg mistenker at hun ikke har hatt sex før, men er ikke sikker, siden jeg synes vi hadde sex litt vell tidlig.) Der du seriøst mann??? Om DU synes dere har hatt sex usedvanlig tidlig, så ja, da har dere det. Det kan faktisk ingen andre svare på, det er hver og en sin rett å ta et valg om når rett er rett. Og du kan ikke gå rundt og lure på hvor løs\horete hun er basert på det grunnlaget at dere hadde tidlig sex, for du var garantert med på det, og det gjør faktisk deg like løs\horete. Også kan jeg ikke noe annet enn å le når du antyder at hun ikke har hatt sex før... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det var da svært! Jeg blir jo ikke like løs, jeg er en gutt, så det gjør ikke så mye(nei jeg troller ikke, jeg mener det faktisk). Det er jo mulig at det blir et ordentlig forhold utav dette, å da vil jeg ikke ha ei jente som har sex med folk ved første sjangse som byr seg, men vist det er normalt å ha sex etter bare en uke med dating, så har jeg vel kanskje ikke så mye å frykte. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg blir jo ikke like løs, jeg er en gutt, så det gjør ikke så mye(nei jeg troller ikke, jeg mener det faktisk). Om du "faktisk" mener det, så er det vel heller jenta som har grunn til å være bekymret... Geir Jeg har slettet noen poster med trollebeskyldninger og annen spam. Bruk rapportknappen i slike tilfeller, og overlat til oss å vurdere om tråden fortjener livets rett. Geir Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det var da svært! Jeg blir jo ikke like løs, jeg er en gutt, så det gjør ikke så mye(nei jeg troller ikke, jeg mener det faktisk). Det er jo mulig at det blir et ordentlig forhold utav dette, å da vil jeg ikke ha ei jente som har sex med folk ved første sjangse som byr seg, men vist det er normalt å ha sex etter bare en uke med dating, så har jeg vel kanskje ikke så mye å frykte. Så vi har en som er på det stadiet hvor antall sexpartnere er lik status? Jeg håper det ikke blir noe forhold ut av det, ikke med de verdiene du klart viser at du har. Du fortjener det ikke en gang. Og med den standarden du setter er det jo fasktisk veldig forventet at alle du har deg med i fremtiden helst skal være jomfru. Tenker du før du skriver? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvorfor har jenta grunn til å være bekymret? Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Ja, løs som i at hun er horete av seg, som i at det ikke skal noe til for å få pult henne. Noe som igjen kan resultere i at hun flyr på andre gutter mens hun holder på med meg. Det jeg lurer på er 1: Har vi begynt å ha sex usedvanlig tidlig 2: Er hun unormalt trang(dette lurer jeg bare på av egen nyssjerighet, samt at jeg mistenker at hun ikke har hatt sex før, men er ikke sikker, siden jeg synes vi hadde sex litt vell tidlig.) Hvis du virkelig er seriøs så fremstår du som en lite oppegående person slik du uttaler deg. Du mener dama er horete fordi dere pulte etter ei uke, og frykter derfor at hun kan være utro mot deg. Har du tenkt tanken på at du selv faktisk var med på sexakten? Synes du at du selv er horete av den grunn? Tror du at du kommer til å være utro? Jeg foreslår at du forteller dama hva du føler om at dere hadde sex såpass tidlig, og være påpasselig med å bruke ordet "hore" da også. Med litt hell så innser hun hvilken type hun har rotet seg borti og dumper deg på flekken.. Endret 14. desember 2009 av phax Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Stakkar uvitne barn! For det første, du er like horete som dama (Du hadde selv sex etter 1 uke) Du kan ikke dømme dama for noe du selv har gjort. I noen tilfeller er det like rett å ha sex etter 1 uke som 1 mnd, halv år.. Jeg synes ikke tiden tilbrakt sammen har noe å si på når dette skal skje, det er hvordan det er mellom de to involverte partene. Når det gjelder trangeten, så kan det være at hu er litt anspent, stressa, ikke helt avslappet. Eller at hu bare trenger litt mer forplay for å få mykt opp åpningen Lenke til kommentar
Gjest Heradon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei, jeg har datet ei jente i en uke, i går. Å allerede da fikk jeg pult henne, er dette normalt? Syntes det gikk ekstremt fort! En annen ting er; hvordan kan jeg fortelle henne at hun runker meg veldig dårlig uten at hun blir fornærmet? Å er det normalt at hun er så trang at et er vanskelig å putte en finger i fitta? Det er helt normalt. Huske første gang jeg hadde sex med en jomfru, og det tok bare 2 dager før vi hadde sex. Hun er sikkert trang fordi du ikke klarer å gjøre henne kåt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvorfor har jenta grunn til å være bekymret? Det skal du få lov å svare på selv, etter å sett deg i speilet og brukt de små grå til å tenke over hva som egentlig er problemet med at noen har sex tidlig i et forhold... Geir Lenke til kommentar
Gjest Heradon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 TS her. Nei jeg er ikke et troll. Vi har vært i lag hver dag siden vi møttes, noe som var en uke siden i går. Vi hadde sex, men det var vanskelig å få inn den ene fingere til å begynne med, men etterhvert gikk det med to å det var ikke noe problem å pennetrere henne til slutt. Grunnen til at jeg lurer på om hun er litt løs, er fordi jeg synes det er litt tidlig å hoppe til sengs etter bare en uke med dating, men vist det er vanlig prosedyre blant folket, så er det vel ikke noe problem. Dette er den første gangen jeg har hatt sex med noen som jeg har kjent litt mer en noen timer. Skjønner at posten kan virke litt trollete. Hun er vel ikke mer tøs en deg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg