Gå til innhold

ødelegger fildeling film marketed?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

ødelegger fildeling film marketed? jeg har tenkt en del på det i det siste, men jeg klarer ikke å komme med noen gode argumente for eller imot.

 

hva er deres meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at filmbransjen ikke har skjønt at ting er elektroniskl er teit i seg selv!:p Men ja, det underbygger selve bransjen, på lik linje med musikk bransjen. Men tidene er ikke som før og det man evt. kan gjøre er å kjøre litt spotify versjon og gjøre det sånn. Jeg hadde lett betalt for å se gode filmer online!

Lenke til kommentar

http://release.no/artikkel.asp?ID=6069

Økt DVD-salg blant unge

Selv om svarene fra konsumentene samlet reflekterer den fallende trenden i kjøpe-DVD-markedet som distributørene rapporterer om, viser de at forbruket blant de under 30 år har økt. 75 % av disse oppgir at de har kjøpt DVD-er siste halvår, opp fra 69 % sist gang undersøkelsen ble gjennomført. De som handler, kjøper også flere. I snitt kjøpte de 8,7 DVD-er, opp fra 7,2.

 

– Det må være et lyspunkt for bransjen at flere unge oppgir at de har kjøpt DVD-er, og at hver av disse også oppgir å ha kjøpt flere enn før. Det er de eldre forbrukerne som svikter i denne perioden og gir oss en liten nedgang totalt, sier Terje Gaustad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...