Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 ødelegger fildeling film marketed? jeg har tenkt en del på det i det siste, men jeg klarer ikke å komme med noen gode argumente for eller imot. hva er deres meninger? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det er jo klart at folk kjøper mindre og mindre filmer, fordi de laster dem ned, eller har noen venner som laster ned. Selv om vi fortsatt har kinoene. Lenke til kommentar
cfoslo Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det at filmbransjen ikke har skjønt at ting er elektroniskl er teit i seg selv! Men ja, det underbygger selve bransjen, på lik linje med musikk bransjen. Men tidene er ikke som før og det man evt. kan gjøre er å kjøre litt spotify versjon og gjøre det sånn. Jeg hadde lett betalt for å se gode filmer online! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det hadde nok jeg og, hvis kvaliteten hadde vært mye bedre enn de man laster ned eller streamer på nettet. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 http://release.no/artikkel.asp?ID=6069 Økt DVD-salg blant ungeSelv om svarene fra konsumentene samlet reflekterer den fallende trenden i kjøpe-DVD-markedet som distributørene rapporterer om, viser de at forbruket blant de under 30 år har økt. 75 % av disse oppgir at de har kjøpt DVD-er siste halvår, opp fra 69 % sist gang undersøkelsen ble gjennomført. De som handler, kjøper også flere. I snitt kjøpte de 8,7 DVD-er, opp fra 7,2. – Det må være et lyspunkt for bransjen at flere unge oppgir at de har kjøpt DVD-er, og at hver av disse også oppgir å ha kjøpt flere enn før. Det er de eldre forbrukerne som svikter i denne perioden og gir oss en liten nedgang totalt, sier Terje Gaustad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå