ukjentbrukergitt Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 har et så aldeles merkelig problem. Jeg prøver å komme inn på surfthechannel.com, men får tidsavbrudd i nettleseren(FF). Pinger siden og får svar med 10ms i snitt. via proxy får jeg opp siden, men siden ikke proxy støtter flash, får jeg ikke sett stort. Dette funka før, hvorfor funker det ikke nå? skjønner ikke hva det er som gjør at siden ikke komme opp. Kommer jo heller ikke opp i IE. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Den funker hos meg nå ihvertfall, så prøv igjen du. Endret 14. desember 2009 av arjato Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Den funker hos meg nå ihvertfall, så prøv igjen du. glemte kanskje å nevne, men det funker hjemme, men ikke på jobb. Har funka før, men ikke nå. Er heller ikke noe som blokker siden, for da får man opp beskjed om at den er blokket. Er bare den siden jeg opplever det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå