Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er det særiøst noen menn som faktisk drar med seg damer fra byen med den intensjon å kose?? Ja. Lenke til kommentar
AndersHS Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 @ Herr Brun: Tviler sterkt på det. Hvis du lar han spandere drinker, taxi osv på deg, og ikke ligger med han, kan du nok gå inn i kategorien luremus. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 @ Herr Brun: Tviler sterkt på det. Vel, det er tilfelle. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Da må man være rimelig desperat etter female compassion Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Da må man være rimelig desperat etter female compassion På samme måte som man må være rimelig desperat etter sex for å ta med seg noen hjem fra byen og ha sex med de? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er sånn jeg ser på luremus, men som du sier så kan det jo hende at alle de som er "luremus" egentlig bare er ute etter kosing/nærhet (tviler) ..... ALERT ALERT! For all del ikke! Vennligst ikke halshogg meg for min tolkning av luremus, kan jo være de oppfører seg vidt forskjellig fra landsdel til landsdel En luremus er så absolutt en som gir inntrykk av at hun vil hoppe på deg og rundpule deg så snart de går inn døren for så å legge seg til i armkroken og sovne. Eller tar sin egen taxi hjem etter at du har stått i kø med henne i tre timer. Eller henger på deg hele kvelden og går hjem med en annen man. Ingen luremuser er ute etter å kose (bortsett fra meg, men det er fordi jeg er så elskverdig ^^) Nå har aldri TS sagt at hun hinter til at noe mer kan skje, ei heller at hun forteller at dette kun er for kosen sin skyld, så hva vet vi egentlig? Nei sant det at TS ikke har sagt noe om hvordan omstendighetene er. Men jeg tviler veldig på at en gutt bare går bort til ei jente og spør om hun vil bli med hjem til han og "kose". Som regel (ikke alltid, gutter er forskjellige) så snakker/fløter/spanderer en gutt. For så å se ann reaksjonen til jenta. Hvis jenter hinter/spiller med, vil gutten fortsette. Det jeg prøver å si er at ei jente må gi hint til en gutt før han spør om hun skal bli med hjem. Er sånn jeg gjør det, men for all del skal ikke snakke for alle gutter i hele verden. Så sjansen for at TS gir hint er stor. Hun må gjøre noe for å få invitasjonen fra gutten. Hvis hun ikke har den type utstråling som bare gjør at alle gutter mister all fatning og spør om hun vil være med dem hjem etter 1 sekund. Kan jo hende. ALERT ALERT! For all del ikke! Vennligst ikke halshogg meg for min tolkning av luremus, kan jo være de oppfører seg vidt forskjellig fra landsdel til landsde Nå prøvde jeg ikke å halshogge din tolkning av luremus. Sier bare hva jeg ser på som en luremus. At du har en helt annen tolkning er noe har lite med å gjøre. Folk er forskjellige, og at folk har forskjellig syn på ting er helt vanlig. So no worries luremus. Er ikke ute etter å halshogge deg Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er sånn jeg ser på luremus, men som du sier så kan det jo hende at alle de som er "luremus" egentlig bare er ute etter kosing/nærhet (tviler) ..... ALERT ALERT! For all del ikke! Vennligst ikke halshogg meg for min tolkning av luremus, kan jo være de oppfører seg vidt forskjellig fra landsdel til landsdel En luremus er så absolutt en som gir inntrykk av at hun vil hoppe på deg og rundpule deg så snart de går inn døren for så å legge seg til i armkroken og sovne. Eller tar sin egen taxi hjem etter at du har stått i kø med henne i tre timer. Eller henger på deg hele kvelden og går hjem med en annen man. Ingen luremuser er ute etter å kose (bortsett fra meg, men det er fordi jeg er så elskverdig ^^) Nå har aldri TS sagt at hun hinter til at noe mer kan skje, ei heller at hun forteller at dette kun er for kosen sin skyld, så hva vet vi egentlig? Nei sant det at TS ikke har sagt noe om hvordan omstendighetene er. Men jeg tviler veldig på at en gutt bare går bort til ei jente og spør om hun vil bli med hjem til han og "kose". Som regel (ikke alltid, gutter er forskjellige) så snakker/fløter/spanderer en gutt. For så å se ann reaksjonen til jenta. Hvis jenter hinter/spiller med, vil gutten fortsette. Det jeg prøver å si er at ei jente må gi hint til en gutt før han spør om hun skal bli med hjem. Er sånn jeg gjør det, men for all del skal ikke snakke for alle gutter i hele verden. Så sjansen for at TS gir hint er stor. Hun må gjøre noe for å få invitasjonen fra gutten. Hvis hun ikke har den type utstråling som bare gjør at alle gutter mister all fatning og spør om hun vil være med dem hjem etter 1 sekund. Kan jo hende. ALERT ALERT! For all del ikke! Vennligst ikke halshogg meg for min tolkning av luremus, kan jo være de oppfører seg vidt forskjellig fra landsdel til landsde Nå prøvde jeg ikke å halshogge din tolkning av luremus. Sier bare hva jeg ser på som en luremus. At du har en helt annen tolkning er noe har lite med å gjøre. Folk er forskjellige, og at folk har forskjellig syn på ting er helt vanlig. So no worries luremus. Er ikke ute etter å halshogge deg Haha. seriøst, pleier du å få med deg damer hjem for sex etter at du har spandert drinker og taxi på dem?? Åssen damer møter du liksom? Jeg tjener ikke så værst der jeg jobber, og kunne sikkert tatt meg råd til det jeg også, men sånn som jeg ser det, så husker damene meg bedre hvis jeg lar dem få spandere på meg isteden. Imotsetning til hvis man bare gir etter for et hvilket som helst spørsmål om å kjøpe noe å drikke til dem. Har a ikke råd til egene drinker, så er a ikke noe for meg alikevel. Ja, det er nok flere gutter enn man skulle tro som i utgangspunktet er klar for bare kos når man kommer til sengs. Men det betyr jo ikke at man sier nei hvis dama vil noe mer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Takk og pris ikke alle mannfolk er like, eller alle kvinnfolk likeså. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Eg har ingenting mot å dra med meg folk hjem fra byen uten å få sex, men om vedkommende oppfører seg og gir meg inntrykk av at vi skal ha sex, da blir eg skuffet og litt irritert om det bare var kødd. Og kyssing og kosing på byen betyr(i mi bok) ikke nødvendigvis sex hjemme av den grunn. Lenke til kommentar
1949 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det har skjedd med meg og. Endte med at jeg måtte dra en på badet før jeg kasta ut dama. Skikkelig frustrerende! Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Skaff deg kjæreste om du er på søken etter nærhet og kos fra det motsatte kjønn uten at det nødvendigvis må lede til sex... Jeg mener at det blir litt for dumt å bli med en helt tilfeldig person hjem fra byen for _kun_ å kose. Skaff deg heller fast følge og kos med han i stedet Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Skaff deg kjæreste om du er på søken etter nærhet og kos fra det motsatte kjønn uten at det nødvendigvis må lede til sex... Jeg mener at det blir litt for dumt å bli med en helt tilfeldig person hjem fra byen for _kun_ å kose. Skaff deg heller fast følge og kos med han i stedet Lettere sakt enn gjort det Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Altså, jeg har jo ikke den intensjuonen når jeg drar ut at jeg skal finne meg noen og "kose" med. Det bare bruker og bli sånn. At jeg blir med noen hjem. Akkurat hvordan dette går er litt usikkert, noen ganger er jeg så full at jeg ikke kan huske det. Note to meg self: Skal spesifisere i framtiden at jeg ikke er ute etter sex. Men mener ikke at jeg har gjort ting som antyder at det er det jeg vil heller. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Problemet er bare at du gir innstrykk av det med en gang du tar personen med deg hjem. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hadde med meg ei dame fra fest engang som sa hun ville hjem til meg "for å se på bilannonser på internett". Gjett hvem som ble irritert når det var akkurat det hun ville.... Lenke til kommentar
fgr Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hadde med meg ei dame fra fest engang som sa hun ville hjem til meg "for å se på bilannonser på internett". Gjett hvem som ble irritert når det var akkurat det hun ville.... RRRRROOOOOLFFFFLOLLLLLLL. bra Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det bare bruker og bli sånn. At jeg blir med noen hjem. Akkurat hvordan dette går er litt usikkert, noen ganger er jeg så full at jeg ikke kan huske det. Du er definitivt luremus. Jeg hadde driti i det, for jeg har ikke hatt en eneste ONS som var noe særlig uansett. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er sånn jeg ser på luremus, men som du sier så kan det jo hende at alle de som er "luremus" egentlig bare er ute etter kosing/nærhet (tviler) ..... ALERT ALERT! For all del ikke! Vennligst ikke halshogg meg for min tolkning av luremus, kan jo være de oppfører seg vidt forskjellig fra landsdel til landsdel En luremus er så absolutt en som gir inntrykk av at hun vil hoppe på deg og rundpule deg så snart de går inn døren for så å legge seg til i armkroken og sovne. Eller tar sin egen taxi hjem etter at du har stått i kø med henne i tre timer. Eller henger på deg hele kvelden og går hjem med en annen man. Ingen luremuser er ute etter å kose (bortsett fra meg, men det er fordi jeg er så elskverdig ^^) Nå har aldri TS sagt at hun hinter til at noe mer kan skje, ei heller at hun forteller at dette kun er for kosen sin skyld, så hva vet vi egentlig? Nei sant det at TS ikke har sagt noe om hvordan omstendighetene er. Men jeg tviler veldig på at en gutt bare går bort til ei jente og spør om hun vil bli med hjem til han og "kose". Som regel (ikke alltid, gutter er forskjellige) så snakker/fløter/spanderer en gutt. For så å se ann reaksjonen til jenta. Hvis jenter hinter/spiller med, vil gutten fortsette. Det jeg prøver å si er at ei jente må gi hint til en gutt før han spør om hun skal bli med hjem. Er sånn jeg gjør det, men for all del skal ikke snakke for alle gutter i hele verden. Så sjansen for at TS gir hint er stor. Hun må gjøre noe for å få invitasjonen fra gutten. Hvis hun ikke har den type utstråling som bare gjør at alle gutter mister all fatning og spør om hun vil være med dem hjem etter 1 sekund. Kan jo hende. ALERT ALERT! For all del ikke! Vennligst ikke halshogg meg for min tolkning av luremus, kan jo være de oppfører seg vidt forskjellig fra landsdel til landsde Nå prøvde jeg ikke å halshogge din tolkning av luremus. Sier bare hva jeg ser på som en luremus. At du har en helt annen tolkning er noe har lite med å gjøre. Folk er forskjellige, og at folk har forskjellig syn på ting er helt vanlig. So no worries luremus. Er ikke ute etter å halshogge deg Haha. seriøst, pleier du å få med deg damer hjem for sex etter at du har spandert drinker og taxi på dem?? Åssen damer møter du liksom? Jeg tjener ikke så værst der jeg jobber, og kunne sikkert tatt meg råd til det jeg også, men sånn som jeg ser det, så husker damene meg bedre hvis jeg lar dem få spandere på meg isteden. Imotsetning til hvis man bare gir etter for et hvilket som helst spørsmål om å kjøpe noe å drikke til dem. Har a ikke råd til egene drinker, så er a ikke noe for meg alikevel. Ja, det er nok flere gutter enn man skulle tro som i utgangspunktet er klar for bare kos når man kommer til sengs. Men det betyr jo ikke at man sier nei hvis dama vil noe mer. Jeg møter de damer jeg har lyst til å møte hvis du lurt veldig.... Er ikke sånn at man tar tak i den første jenta du ser og spør om du kan spandere en drink. Tar noen danserunder og ser at dama fortsatt er med deg. Spandere noen drinker for at både du og hun skal komme i bedre humør. Ta noen flere runder på dansegulvet. Ta en taxi hjem til hun eller meg. og kunne sikkert tatt meg råd til det jeg også, men sånn som jeg ser det, så husker damene meg bedre hvis jeg lar dem få spandere på meg isteden Du tjener med andre ord ikke nok, eller du er veldig blå. At du må spandere på ei jente betyr ikke at hun har dårlig økonomi. Det å spandere en drink er som å si takk for selskapet du har gitt meg til nå, satte stor pris på det. Og er ikke sånn at man går rundt å tenker på hva slags økonomi jentene har, når man er ute på by'n. Jeg gjør vertfall ikke det. Lenke til kommentar
Gjest klart svart Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 mitt tips er at damen sier klart i fra på byen at hun ikke vil ha sex. hun drar deg ganske sannsynlig ikke med hjem/blir med deg hjem, uten at du får sex. Like ille for begge parter mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg