Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva syns om det? Den hender seg at jeg blir med mannfolk hjem etter en bytur, men jeg har aldri sex med dem. Jeg føler meg ikke komfortabel med og ha sex med fremmede. Jeg savner derimot nærhet, og syns vel det er en god idee der og og bli med hjem, og våkne sammen med noen og kansje kose på armen og sånt, uten sexuelle betydninger. Hvordan reagerer dere hvis dere får med dere en dame, og det ikke blir sex? Og, går jeg under kategorien luremus? hm.. Lurer egentlig bare på hva dere syns om sånne damer. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Å bli med en ukjent, beruset mann hjem for kun å ligge på armen er hva jeg vil definere som luremus ja. Bør vel ikke være tvil om hva som gjerne forventes fra motsatt hold. Synes ikke det er noe galt i det forsåvidt, og så lenge fyren er med på det er det vel greit. Men du ville nok ikke våknet hos meg neste morgen, du hadde blitt bedt å ta en taxi hjem når jeg skjønte hvor det bar hen. Endret 14. desember 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Vet at mange blir temmelig irriterte av det, men meg personlig gjør det ingenting. Mange vil definitivt sette deg i luremus-båsen, men jeg kjenner meg til dels igjen i det du sier. Et triks kan jo være å faktisk gjøre det klart for vedkommende at du ikke vil ha sex, men en arm å sove på, nærhet og kos. Det er ikke alle som er så interessert i det (type klar ferdig ferdig, rull over og sov), og det må du respektere like mye som vedkommende må respektere at du ikke vil ha sex. Kos er jo ikke en menneskerett det heller. Men hvis du gjør det klart (for det å bli med noen hjem fra byen er i utgangspunktet et gnaske sterkt tegn på at du vil ligge med dem), så ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg representerer nok ikke gjenomsnittet, men det hadde ikke plaget meg.. Mest fordi jeg aldri går ut med målet å få sex. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Om du ikke informerer om dette på forhånd er du definitivt en luremus. Jeg synes synd i de menn som du har snytt for sex i så fall :/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det kommer ann på. Det er greit hvis det er nachspiel, og du tilfeldigvis legger deg til å sove ved siden av han. Men hvis dere drar hjem til han bare dere to, da skal det pules. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har skjedd med meg en gang, ble bra frustrtert. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Vil si det går litt på hvordan det ble til at du ble med han hjem. Lenke til kommentar
Gjest klart svar Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vet at mange blir temmelig irriterte av det, men meg personlig gjør det ingenting. Mange vil definitivt sette deg i luremus-båsen, men jeg kjenner meg til dels igjen i det du sier. Et triks kan jo være å faktisk gjøre det klart for vedkommende at du ikke vil ha sex, men en arm å sove på, nærhet og kos. Det er ikke alle som er så interessert i det (type klar ferdig ferdig, rull over og sov), og det må du respektere like mye som vedkommende må respektere at du ikke vil ha sex. Kos er jo ikke en menneskerett det heller. Men hvis du gjør det klart (for det å bli med noen hjem fra byen er i utgangspunktet et gnaske sterkt tegn på at du vil ligge med dem), så ser jeg ikke problemet. Jeg som jomfru vet ihvertfall at jeg hadde ropt ut noen stygge gloser. når en dame spør med en gutt hjem eller omvendt, da er det EN' ting som skal skje, hvis ikke blir det månelyst! Lenke til kommentar
Gjest Gjest_anonym_ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vet at mange blir temmelig irriterte av det, men meg personlig gjør det ingenting. Mange vil definitivt sette deg i luremus-båsen, men jeg kjenner meg til dels igjen i det du sier. Et triks kan jo være å faktisk gjøre det klart for vedkommende at du ikke vil ha sex, men en arm å sove på, nærhet og kos. Det er ikke alle som er så interessert i det (type klar ferdig ferdig, rull over og sov), og det må du respektere like mye som vedkommende må respektere at du ikke vil ha sex. Kos er jo ikke en menneskerett det heller. Men hvis du gjør det klart (for det å bli med noen hjem fra byen er i utgangspunktet et gnaske sterkt tegn på at du vil ligge med dem), så ser jeg ikke problemet. Jeg som jomfru vet ihvertfall at jeg hadde ropt ut noen stygge gloser. når en dame spør med en gutt hjem eller omvendt, da er det EN' ting som skal skje, hvis ikke blir det månelyst! Ikke rart du enda er jomfru. Trådstarter: Nei. Det betyr da automatisk ikke at du vil ha sex fordi du blir med noen hjem? Men du bør huske på at mange tenker kun sex når ei dame blir med deg hjem, så jeg vil anbefale å si at du er der bare for kosen sin skyld. Det er meg. Tror flesteparten er slike som forventer seg noe, så de vil jo nødvendigvis tenke annerledes. Men du er herved advart Lenke til kommentar
fgr Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 det er ikke noe som heter at man skal ha sex selv om man blir med noen hjem. jeg er gutt og har selv blitt med jenter hjem selv om jeg egentlig ikke hadde lyst på sex, bare nærhet. men det skal sies at stortsett så blir det jo noe, enten senere ut på natta eller morgenen etter. så, jeg kan gå med på at det er noe rart hvis man blir med noen hjem uten å ha lyst til å ha sex med dem, da kan nok den andre bli frustrert etterhvert. hvorfor blir du med folk hjem du ikke vil ha sex med? sært.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 De fleste forventer nok litt roting under dyna, så om man ikke har planer om å ha sex, så burde man si ifra på forhånd. Personlig foretrekker jeg kos. Lenke til kommentar
probin Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 noen som vil bli med meg hjem? trenger nærhet Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 noen som vil bli med meg hjem? trenger nærhet Den kommentaren ble bare ekstremt genial sammen med profilbildet ditt. :!: Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Du er luremus hvis du gjør det du kan for å hint til at han kan få seg noe. Og det tror jeg du gjør, hvis ikke ville ikke en gutt som er ute etter sex ha spurt om du ville bli med hjem til han. Men hvis du sier at du bare er ute etter kos og han fortsatt vil ha deg med hjem. Kan det hende han vil prøve å få deg på andre tanker eller at han liker ideen angående kosing. Hva jeg synes om luremus. Hmm ikke noe veldig posetivt. De fleste luremusene er jenter som tror dem er så utrolig deilige at de kan leke med hvem dem vil. At de gjør det for sin egen underholdning og ikke tenker på hva det gjør med gutten. Det er sånn jeg ser på luremus, men som du sier så kan det jo hende at alle de som er "luremus" egentlig bare er ute etter kosing/nærhet (tviler) ..... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er sånn jeg ser på luremus, men som du sier så kan det jo hende at alle de som er "luremus" egentlig bare er ute etter kosing/nærhet (tviler) ..... ALERT ALERT! For all del ikke! Vennligst ikke halshogg meg for min tolkning av luremus, kan jo være de oppfører seg vidt forskjellig fra landsdel til landsdel En luremus er så absolutt en som gir inntrykk av at hun vil hoppe på deg og rundpule deg så snart de går inn døren for så å legge seg til i armkroken og sovne. Eller tar sin egen taxi hjem etter at du har stått i kø med henne i tre timer. Eller henger på deg hele kvelden og går hjem med en annen man. Ingen luremuser er ute etter å kose (bortsett fra meg, men det er fordi jeg er så elskverdig ^^) Nå har aldri TS sagt at hun hinter til at noe mer kan skje, ei heller at hun forteller at dette kun er for kosen sin skyld, så hva vet vi egentlig? Lenke til kommentar
Gjest klart svar Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ikke rart du enda er jomfru. Hva vet du om det? Jeg er jomfru fordi jeg enda ikke har gjort mer enn å kline. Har ikke en gang klådd... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hadde vært ganske skuffende for min del. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Haha. Må le litt av noen av svara her ass.. Jeg hadde driti i det jeg da.. Er stort sett med på sex for kosens skyld i fylla. Jeg kommer ikke alikevel, så det er mange damer som føler seg dårlige i senga når jeg ikke gidder mer. Jeg har vært med endel damer hjem eller hatt dem med meg og vi har vært enige i at det bare skal være kos. Når alt kommer til alt og jeg ikke gidder å gjøre noe annet enn å kose, så blir dem stort sett alltid frustrerte og vil mer, så jeg pleier ikke å være kjip hvis dem spør pent. Jenter er rare.. hehe. Men du skal være forsiktig med å "lure" feil fyr. Du veit jo ikke noe om hva som foregår oppe i hodet hans. Men igjen, jenter er rare og liker å leve falig.... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er det særiøst noen menn som faktisk drar med seg damer fra byen med den intensjon å kose?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg