TerrorMan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 I følge Komplett sin PC-Bygger, så tar Komplett Athlon nForce 2 bare to typer ram av typen Corsair TWINX. Jeg har i min nForce 2, 2x TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB. Maskinen funker, men når jeg skal legge inn Win XP, så må jeg hoppe over omtrent annenhver fil, og til slutt så kommer det blå skjerm, der det står at installasjonen avsluttes for å ikke ødlegge programvare ellerno sånt. Kan det være RAM'n sin feil eller er det noe annet? Jeg trodde kanskje det var noe med Seriell ATA eller Raid driverne, for det virker ikke som den vil installere dem. Hovedkortet er et --> MSI K7N2 DELTA-ILSR Hovedkort Socket A Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 & her snakker vi kjøpt XP, eller en "lånt"? Test RAM i en annen pc for å se om den virker som den skal. Skal ikke være noe problem med TwinMos på nforce2 hk, om det var det du lurte på... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 & her snakker vi kjøpt XP, eller en "lånt"? Test RAM i en annen pc for å se om den virker som den skal. Skal ikke være noe problem med TwinMos på nforce2 hk, om det var det du lurte på... Nei men på K7n2 hovedkortene er det store problem... :x Maskinen min skrur seg av hele tiden.. Hadde også problem i starten med at jeg ikke fikk innstallert OS.. Men fikk omsider innstallert det men maskinen skrur seg av hele tiden og nekter også av og til å starte. Er flere som har samme problem med nevnte hovedkort og minne og eneste løsning var å bytte ut minnet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå